دیجی استایل، همان تجربه‌ی منحصربه‌فرد خرید از دیجی‌کالا، این بار در صنعت مد و پوشاک

۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دیجی‌کالا یکی از اولین‌هایی است که البته بهترین بودنش را ابدا مدیون اولین بودنش نیست. در دیجی‌کالا کیفیت متفاوتی از خدمات ارایه می‌شود که به‌وسیله آن مشتری می‌تواند از بهترین و متنوع‌ترین کالاها در هر زمینه‌ای خرید کند. تجربه‌ی ‌خوب خرید در دیجی‌کالا، سال‌های سال همراه مشتریان بوده و باعث شده کاربران، بسیاری از خریدهای خود را به دیجی‌کالا بسپارند.

همان‌طور که تنوع کالاها و البته کیفیت آن‌ها در دیجی‌کالا بیش‌تر و بهتر می‌شد، نیاز به وجود قسمتی مربوط به مد و پوشاک هم بیش‌تر به چشم می‌آمد؛ فضایی برای آن‌که مشتریان با خیال راحت جدیدترین و به‌روزترین کالاهای این گروه را از بهترین و معتبرترین نام‌های تجاری مشاهده کرده، قیمت‌ها را مقایسه و خرید خود را سفارش بدهند و البته مطمئن باشند که در صورت عدم تمایل می‌توانند به‌راحتی کالای‌شان را مرجوع کنند.

دیجی‌استایل می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک مرجعی باشد برای عرضه‌ی مستقیم کالاهای مد و پوشاک از میان معتبرترین برندهای داخلی و خارجی که تنوع، شاخصه اصلی آن است و کاربران می‌توانند لذت خرید در فضایی امن و جذاب را تجربه کنند.

در دیجی استایل برندهای مطرح و باکیفیت داخلی از امتیازات ویژه‌ای برخوردار هستند تا به این طریق بتوانند حضور قدرتمندتری را در بازار ایران تجربه کرده و مخاطبان هم شناخت بهتری از این نام‌ها داشته باشند. هم‌چنین دیجی استایل قرار است نماینده‌ی مستقیم تمامی برندهای مطرح پوشاک ایرانی باشد. علاوه بر این، همکاری با نام‌های تجاری خارجی هم به‌صورت مستقیم و از طریق درگاه اروپا خواهد بود. به‌این‌ترتیب مشتری می‌تواند مطمئن باشد که کالایی باکیفیت و اصیل و البته به‌روز را، مطابق فصل بر تن خواهد کرد.

Digi_Style_1

دیجی استایل مثل دیجی‌کالا اصالت تمامی کالاهای خود را تضمین کرده و تنوع بی‌نظیری از بهترین نام‌های تجاری پوشاک ایران و جهان ارایه می‌کند. در دیجی‌استایل امکان جستجو و انتخاب بسیار آسان کالاها به‌همراه تصاویر و محتوای بسیار غنی از کشور صاحب برند تا جنس و سایز هر محصول وجود دارد و به مشتری کمک می‌کند یک تجربه‌ی عالی از خرید اینترنتی داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین خصوصیات دیجی‌استایل که آن را از تمامی فروشگاه‌های آنلاین مد و پوشاک در ایران متمایز می‌کند، وجود جدیدترین و کامل‌ترین تنوع برند در رنگ‌ها و سایزهای گوناگون برای خانم‌ها، آقایان و کودکان است؛ به این صورت که تمامی کالاها مطابق همه‌ی فروشگاه‌های اروپایی در وب‌سایت ارایه می‌شوند و هیچ‌گونه کالای قدیمی و استوکی در آن وجود ندارد.

در دیجی‌استایل تمامی اجناس به‌موقع و مطابق درخواست مشتری، در بسته‌بندی امن و زیبا تحویل می‌شود و امکان تعویض یا مرجوع کردن خرید، آسان و بدون دردسر خواهد بود.

دیجی‌استایل همان تجربه‌ی خوب خرید از دیجی‌کالا، این بار به‌صورت کاملا تخصصی در صنعت مد و پوشاک است که این امکان را به مشتری می‌دهد تا یک خرید جذاب را تجربه کرده و بدون آن‌که نیاز باشد برای خرید به کشوری دیگر سفر کند، کمدی از لباس‌های مدرن و متفاوت داشته باشد و سبک خاص و منحصر‌به‌فرد خود را بسازد.

منبع: Digikala

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۴ دیدگاه
  1. Avatar درخشنده

    با سلام، من تقریبا یکماهه که با دیجی استایل آشنا شدم.واقعا فکر نمیکردم اجناس اینقدر مرغوب و عالی باشن.دیجی استایل در این زمینه بسیار موفق بوده.اما یک گله مندی دارم و اونم اینه که تخفیفات مربوط به اجناسیه که سایزشون ناقصه و یا ناموجوده.خواهش میکنم که تخفیفات یا جشنواره ها شامل کالاهای بیشتری بشه.در ضمن نحوه برخورد با مشتری و تحویل کالا ، همچنین بسته بندی خیلیییییی عالیه.در واقع من فکر میکنم دیجی کالا و دیجی استایل همون آمازون هستش که در اشل کوچکتر فعالیت میکنه.و این خیلی عالیه.بسیییییییییییییار متشکرم.آرزوی موفقیت روز افزون دارم.
    ص. درخشنده: مشتری پرو پا قرص

  2. Avatar مهسا

    من خرید اینترنتی لباس رو خیلی دوست دارم ولی به نظرم قیمت هاش خیلی بالاست.بهتره لباس ها و کیف و کفش ترک که یه کم ارزونتر باشه هم بیارید

  3. Avatar امین

    سلام می خواستم بگم که سایت روی مرورگر گوگل کروم مشکل داره و من روی مرورگر ( مایکروسافت اج) تست کردم مشکلی نداشت.یه بررسی کوچولو کنید

  4. Avatar a

    بنظر من فروشگاه اینترنتی اون هم برای لباس ایده جالبی نیست و هیچ وقت کامل نمیشه.
    لباس رو باید تن زد، ایستشو رو خودت ببینی بعد بپسندی و بخری! 🙂

  5. Avatar علی

    سلام و با ارزوی موفقیت.به نظر بنده نام ((دیجی پوش)) اسم مناسب تری برای این فروشگاه بود.چون هرچه که باشد این سایت فروش عمده اش تو ایران خواهد بود و تلفظ ان راحت تر میشد.البته قصد توهین و… به کسی ندارم و فقط نظر خودم است.با تشکر.یا علی

  6. Avatar پاتریشیا

    ریسپانسیو بودن خیلی مهمه ….با توجه به اینکه اکثر کاربرا با موبایل به نت دسترسی دارن, اینجوری خیلی اذیت میشن.

  7. Avatar سینا

    قیمتاش بالاست مخصوصا برای کارمندای دولت و به خصوص برای معلمان خیلی خیلی سنگینه

  8. Avatar محمدمهدی مرادی

    خیلی وقت بود منتظر همچین سایتی بودم.
    امروز از سایت خرید کردم و امیدوارم سایز کفش درست باشه .

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه