قسمت سوم Avengers شخصیت‌های Guardians of the Galaxy را هم دارد

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«وین دیزل» را بیشتر برای بازی در مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» و «ریدیک» می‌شناسیم، اما او نقش محبوب دیگری هم در فیلم «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) داشته است. دیزل اخیرا در مصاحبه‌ای تایید کرده است که شخصیت‌های مجموعه‌ی محافظان کهکشان، قرار است در قسمت سوم فیلم «انتقام‌جویان» (Avengers) حضور داشته باشند.

قسمت سوم فیلم Avengers قرار است در روز چهارم می سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شود.

البته دیزل در مصاحبه‌ی فیس‌بوکی خود به اینکه کدام شخصیت‌های محافظان کهکشان قرار است در فیلم «انتقام جویان: نبرد بی‌کران» (Avengers: Infinity War) حضور داشته باشند، اشاره نکرده است؛ طوری که نمی‌دانیم آیا قرار است این شخصیت‌ها، در کنار انتقام‌جویان قرار بگیرند یا نه.

دیزل گفته است:‌ “محفظان کهکشان در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهند داشت و این موضوع بسیار هیجان‌انگیز است.”

بازیگر نقش «گروت» (Groot) در حال حاضر مشغول کار روی قسمت بعدی فیلم «سه ایکس» (Triple X) است.

GuardiansoftheGalaxy-2

شخصیت‌های محافظان کهکشان و انتقام جویان در کمیک‌ها کم به یکدیگر برخورد نکرده‌اند؛ در نتیجه انتظار داریم مثل سومین قسمت فیلم «کاپیتان امریکا»، شخصیت‌های مختلفی را در فیلم بعدی Avengers ببینیم.

فیلم Guardians of the Galaxy در سال ۲۰۱۴ عرضه شده و یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی چند وقت اخیر است. این فیلم که توسط «جیمز گان» کارکردانی شده، از نظر روند و سبک و سیاق، از زمین تا آسمان با مجموعه فیلم‌های مارول یا DC فرق می‌کند.

فیلم Avengers: Infinity War را کارگردانان دو قسمت قبلی کاپیتان امریکا می‌سازند. دو فیلم Captain America: The Winter Solder و Captain America: Civil War بازخورد بسیار خوبی گرفتند و انتظار داریم «برادران روسو» (Russo)، قسمت سوم انتقام‌جویان را هم به خوبی این دو فیلم بسازند.

قسمت سوم فیلم Avengers قرار است در روز چهارم می سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شود.

منبع: Polygon

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه