آیا گلکسی نوت ۸ حسگر اثر انگشت خواهد داشت؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی گزارش‌هایی به دست آمده که از حذف حسگر اثر انگشت در گلگسی نوت ۸ خبر می‌دهند. بعد از آن‌که سامسونگ با وجود تعبیه حسگر عنبیه چشم، سنسور اثر انگشت را هم در پشت گوشی گلکسی اس۸ ترتیب داد، انتقادهای زیادی به این سبک طراحی وارد شد. به همین دلیل به نظر می‌رسد در مدل جدید پرچم‌دار نوت دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.

البته پیش از این شایعاتی به گوش رسید مبنی بر این که به‌جای اختصاص کلیدی فیزیکی برای حسگر اثر انگشت، کاربران با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر نوت ۸ قادر خواهند بود که قفل گوشی را باز کنند. هم‌چنین شنیده شده که سامسونگ با یک شرکت در جهت ساخت این سنسور مشارکت می‌کند.

اگر بازه زمانی باعث محدودیت قدرت مانور سامسونگ شود، شاید بازهم شاهد تکرار سبک طراحی گلکسی اس۸ در پرچم‌دار آینده نوت یعنی گلکسی نوت ۸ هستیم که اینخبر خوبی نیست. از طرفی شنیده شد که نمایشگر گلکسی نوت ۸ مثل گلکسی اس۸ کم‌حاشیه و خمیده است. این سبک طراحی باعث می‌شود تا سامسونگ از فکر طراحی کلید هوم و قرار دادن حسگر اثر انگشت روی آن بیرون بیاید.

اما یادمان باشد که همین تفکر باعث نشد تا سامسونگ را از اختصاص سنسور اثر انگشت روی قاب پشتی گوشی گلکسی ۸  بازدارد. به همین دلیل است که شایعات مختلف از جهت‌گیری‌های متنوع این شرکت کره‌ای در محصول جدید و آینده گلکسی نوت خبر می‌دهند. هنوز به‌طور قطع مشخص نیست که سامسونگ برای گلکسی نوت ۸ چه فکری در سر دارد تا فاجعه انفجار باتری‌های گلکسی نوت ۷ را با ارائه محصولی هیجان‌انگیز جبران کند؟

منبع: Ubergizmo
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه