پیام‌رسان فیسبوک به قابلیت تشخیص چهره مجهز شد

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Facebook Messenger

فیسبوک برای اینکه کاربران بتوانند با دوستان خودشان در این شبکه‌ی اجتماعی در تماس باشند، برنامه‌ی مجزایی به نام Facebook Messenger را معرفی کرد که به تازگی قابلیتی جدید به آن اضافه شده است.

برنامه‌ی پیام‌رسان فیسبوک می‌تواند افراد مختلف را در تصاویر شناسایی کند.

برنامه‌ی پیام‌رسان فیسبوک به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و شرکت فیسبوک هم در بروزرسان‌های مختلف قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کرد. در جدیدترین به‌روزرسان این برنامه، قابلیت تشخیص چهره‌ی افراد به تصاویر اضافه شده است. تنها کافی است که تصاویر را انتخاب کنید و این برنامه به شما می‌گوید که چه کسانی در عکس حضور دارند. با این قابلیت می‌توانید عکس‌هایی که دوستان فیسبوک‌تان در آن‌ها قرار دارند را به راحتی پیدا کنید.
زمانی که یک عکس را انتخاب می‌کنید، می‌توانید آن را برای فردی که در عکس حضور دارد هم ارسال کنید. حتی برای عکس‌های دسته جمعی می‌توانید یک گروه تشکیل دهید و عکس‌ها را در آن گروه بفرستید. با گرفتن عکس‌های جدید هم این برنامه به سرعت آن‌ها را شناسایی می‌کند و اگر فرد آشنایی در تصاویر بود به شما اطلاع می‌دهد تا عکس را به وسیله‌ی فیسبوک برای فرد مورد نظر ارسال کنید.
اوایل سال ۲۰۱۵ هم قابلیتی به نام Facebook Moments به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه شده بود که به ویژگی جدید برنامه‌ی پیام‌رسان شباهت دارد.
بروزرسان جدید برنامه‌ی پیام‌رسان فیسبوک هم اکنون برای گوشی‌های اندروید عرضه شده و تا چند روز دیگر برای سیستم‌عامل iOS هم منتشر خواهد شد.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه