از مدیران دیجی‌کالا بپرسید؛ آن‌ها به شما پاسخ می‌دهند

۹ آذر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دیجی کالا

از شما می‌خواهیم با ثبت نظر خود در فرم زیر این مطلب، از مدیران دیجی‌کالا سوال بپرسید، به آن‌ها پیشنهاد بدهید و انتقاد کنید.

تا ۱۰ روز امکان ثبت نظر وجود دارد؛ سپس آن‌ها را دسته‌بندی می‌کنیم و طبق برنامه‌ی زمانی مشخص، مدیران دیجی‌کالا به استودیوی دیجی‌کالا مگ می‌آیند تا در قالب چند ویدیوکست، به نظرات شما پاسخ بدهند.

فرصتی استثنایی برای دیجی‌کالا

در ۱۲ سالی که از تاسیس فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا می‌گذرد، همیشه مدیران دیجی‌کالا به شکل مستقیم یا غیر مستقیم از کاربران و مشتریان بازخورد گرفته‌اند. با این حال هیچ‌وقت مشابه کاری که الان می‌خواهیم انجام بدهیم، صورت نگرفته و ما این اتفاق را فرصتی استثنایی برای خود می‌دانیم.

برنامه‌ی ما به این شکل است که به مدت یک هفته، از طریق این پست، پرسش‌ها، پیشنهادها و انتقادهای شما را جمع‌آوری می‌کنیم. چون حدس می‌زنیم که تعداد نظرات خیلی زیاد خواهد بود، قطعا باید بسته به نوع پرسش‌ها، پیشنهادها و انتقادها، آن‌ها را دسته‌بندی کنیم. بعد از آن مدیران در ویدیوکست حاضر می‌شوند و به سوالات مربوط پاسخ می‌دهند.

چگونه نظر خود را ثبت کنیم؟

برای ثبت نظر کافیست فرم ساده‌ای را که زیر این پست قرار داده‌ایم پر کنید و به صورت خیلی کوتاه، در دو یا سه جمله سوال خود را بپرسید یا پیشنهاد و انتقاد خود را ارائه دهید.

ممکن است بعضی از نظرات شما تجربه‌ی خرید ناخوشایند را بازگو کنند. مثلا یک هندزفری خریده‌ام که گران بوده یا یک پاوربانک خریده‌ام که خراب بوده؛ شاید هم از بعضی نارسایی‌ها در خدمات پس از فروش شکایت دارید. مشکلی نیست که این نظرات را ثبت کنید، ولی احتمالا فرصت اینکه به تک‌تک این موارد پاسخ داده شود وجود ندارد و مدیران دیجی‌کالا، علت کلی وقوع چنین تجربه‌هایی را شرح و از راه‌حلی که برای آن دارند، خبر می‌دهند.

در نهایت از طرف خانواده دیجی‌کالا می‌گوییم که مهم‌ترین ارزش و اصل دیجی‌کالا مشتری محوری است و قطعا همه‌ی تمرکز ما بر جلب رضایت شماست. لطفا به ما کمک کنید که دیجی‌کالا بهتر شود.

مهلت ارسال نظر به پایان رسید

۲۰ دیدگاه
  1. بنیامین

    واقعاً چرا خرید کلی و در تعداد زیاد از لحاظ قیمتی با خرید در تعداد کم از دیجیکالا تفاوتی نداره؟ بنده پروفایل حقوقی برای شرکتم ساختم به این قصد که این امر میسر بشه ولی بعد از چندبار تماس با پشتیبانی معلوم شد که جدا ازینکه باز هم نمیتونم بالاتر از ۵ عدد از یک کالا رو درخواست کنم، از لحاظ قیمتی هم فرقی نمی‌کنه ۵ تا با ۵۰ تا خرید!!!

  2. محمد امین موسوی

    درود بر شما جسارتا خواهش میکنم وقتی در قوانین لحاظ می کنید اجناسی که قیمت

    بر روی کالا ثبت شده فروشنده اجازه درج قیمت بیشتر در فروشگاه دیجی کالا را ندارد

    لطفا افراد را مقید بفرمایید اجازه زیر فروشی غیر متعارف هم نداشته باشند من در فروشگاه
    خود قیمت چای ماسالا تیواس طبق قیمت جلد ارائه کردم متاسفانه فروشگاه سلر سنتر
    با یک قیمت متعارف ورود کردن و ۱۶۰۰۰۰ تومان را ۶۳۰۰۰ قیمت ارائه کردن با این کار هم به محصول و هم به کارخانه ای که ۵۰۰ کارگر در ان مشغول بکار هست لطمعه میزنن اگر رسیدگی بفرمایید خیلی ممنون میشم

    1. سلام و روز بخیر. کالای مورد اشاره شما بررسی شد. در سایت های مشابه و سایت تولید کننده در همین رنج قیمتی به فروش می‌رسد و از نظر قیمت گذاری مشکلی ندارد. از بازخورد و توجه شما سپاسگزاریم.

  3. ناطقی

    روش پرداخت اینترنتی که اکثر اوقات برای محصولات در نظر می گیرید اصلا مطلوب نیست چون در صورت پرداخت در محل وقت بیشتری برای اضافه کردن محصولات بیشتر به سبد خرید داریم .من خریدم از دیجی در صورت پرداخت در محل بیشتر است .لطفا این گزینه را حذف نکنید.

  4. علی

    لطفا بردگیم جنگل مخوف را عرضه کنید

  5. Mareye

    سلام ببخشید من یه کتاب سفارش میخوام بدم مقصد هم گنبد اگر میشه بگین هزینه پست کالا چقدر؟

  6. علی شکری

    سلام دو میلیون کارت هدیه از دیجی خریدم در کمال ناباوری موقع ثبت کد میزنه اشتباه
    موضوع و عکسها رو در فرم تماس با ما فرستادم ۱۰ بار و در آخر جواب این بود کارت های هدیه شما منقضی شده و قابل استفاده نمی باشد باتشکر
    نکته اول از اعتبارشون استفاده نکردم وارد نکردم ولی منقضی شدن
    نکته دوم
    بدون محدودیت زمانی گرفتم
    جدا از اینا ۲ دیگه رو دو هفته پیش وارد کردم دیدم تاریخ انقضاء ۲۹ برج ۷ خورده سریع خرید کردم ولی تا این کارت هارو زدم ۱ آبان همشون غیرقابل استفاده شد

    یکماه خریدمش اول جلوش تاریخ انقضاء نداشت
    همکاران شما لطفا کردن همشو منقضی کردن
    با همین ایمیل تو نظر ثبت کردم تیکت روفرستادم عکسشون رو
    لطفا پیگیری کنین
    این انصاف نیست من کارت هدیه باطل بخرم و تیم شما تلاشی برای احیای حق من نمی کنه

    اعتقادی دارین با تشکر

  7. محمدرضا بیگدلی اذر

    با سلام
    از عملکرد بد دیجی کالا در عدم ارسال به موقع مرسوله و پاسخگو نبودن و بی مسوولیتی به شدت نارضایتی دارم و ازین پس خرید از دیجی کالا را به هیچکس پیشنهاد نمیکنم

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه