به دانشگاه خوش آمدید؛ لوازم مورد نیاز دانشجوی ترم اول

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه
جشنواره بازگشت به مدرسه

با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، جمع زیادی از قبولی‌های کنکور به عنوان دانشجوی ترم اولی راهی دانشگاه‌های مختلف می‌شوند. پشت سر گذاشتن دوران خاطره‌انگیز و دوست داشتنی تحصیل در مدرسه و آغاز یک دوره‌ی جدید تحصیلی که برای همه‌ی آن‌هایی که برای اولین بار تجربه‌اش کرده‌اند پر از لذت و هیجان بود. یکی از کارهای حال خوب‌کن قبل شروع تحصیل در دانشگاه، خرید لوازم مورد نیاز برای این دوره‌ی جدید زندگی است. دیجی‌کالا امسال هم در جشنواره‌ی «بازگشت به مدرسه» در کنار محصلین تمام مقاطع تحصیلی به‌خصوص دانشجویان است. در این راهنمای خرید سعی کرده‌ایم مجموعه‌ای از لوازم مورد نیاز برای یک داشنجوی ترم اول را معرفی کنیم که حسابی به دردتان می‌خورد.

کوله پشتی فابر کاستل

مدل ستاره

هر دانشجویی برای همراه بردن لوازمش به دانشگاه نیاز به یک کیف مناسب و باکیفیت برای حمل آن‌ها دارد. کوله پشتی محصول شرکت معتبر «فابر کاستل» یکی از باکیفیت‌ترین محصولات بازار با قیمتی معقول و مشتری‌پسند است که علاوه بر محفظه‌ی امن لپ‌تاپ، یک کوله‌ی جادار و زیبا برای دیگر وسابل شما هم محسوب می‌شود. این کوله‌پشتی به دلیل جیب‌های زیادی که دارد، حفاظی امن برای اشیاء ظریف متعلق به شماست سریعا به همراه همیشگی‌تان تبدیل خواهد شد. داخل بندهای این کوله‌پشتی پدهایی قرار گرفته است که از واردشدن فشار مضاعف به شانه‌های شما جلوگیری می‌کنند. طول این بندها را می‌توان به دلخواه کم و زیاد کرد. از این پدها در دسته‌ی نگهدارنده‌ی کیف هم استفاده شده است که حمل آن با دست را راحت‌تر می‌کند. در قسمت پشتی این کوله هم تعدادی پد بزرگ قرار گرفته است که علاوه‌ بر بهبود ارگونومی برای پر کردن گودی کمر، با عبوردادن جریان هوا از عرق‌ کردن کمر جلوگیری می‌کند. داخل جیب اصلی کوله‌ پشتی، محفظه‌ای برای نگهداری لپ‌تاپ تعبیه شده است. دیوارهای نرم این محفظه از لپ‌تاپ شما دربرابر ضربه‌های ناگهانی محافظت می‌کنند و در نهایت جیب خارجی این کیف مناسب نگهداری از وسایل کوچک و جمع‌وجور شما مثل شارژر و هندزفری است.

کوله پشتی فابر کاستل مدل ستاره کد 705004

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

کیف رودوشی فابر کاستل

یک کیف رودوشی سبک با طراحی زیبا می‌تواند انتخابی مناسب برای یک دانشجوی ترم اول باشد. شما می‌توانید از این کیف هنگام رفتن به دانشگاه، کلاس‌های فوق برنامه یا به صورت روزمره استفاده کنید. جنس این کیف از پلی‌استر است. پلی‌استر نوعی الیاف مصنوعی و دارای طرح و رنگ‌های متنوع است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پلی‌استر ضدآب‌ بودن آن است.  شما می‌توانید با خیال راحت وسایل خود را داخل این کیف قرار داده و هیچ نگرانی بابت نفوذ رطوبت به محفظه‌ی داخلی آن نداشته باشید. این کیف با ابعاد ۳۴ × ۳۶ × ۱۲ سانتی‌متر و وزنی در حدود ۵۰۰ گرم همراهی خوب برای شماست. وجود چهار جیب داخلی و دو جیب خارجی خیال شما را بایت جا دادن وسایل و تفکیک آن‌ها راحت می‌کند. حمل کیف رودوشی «فابرکاستل کد ۰۹۱۲۷» به دلیل سبکی وزن بسیار آسان خواهد بود؛ درعین‌حال از دوام بسیاری برخوردار است. همچنین این محصول فابر-کاستل دربرابر فشار یا ضربه بسیار مقاوم بوده و می‌توانید مدت‌زمان طولانی از آن استفاده کنید؛ بدون اینکه نگران پارگی یا ساییدگی بدنه‌اش باشید. قابلیت شست‌وشو هم از دیگر ویژگی‌های مهم این کیف به شمار می‌رود. ضمنا این کیف قسمتی مربوط به لپ‌تاپ دارد و شما دغدغه‌ای بابت چگونگی حمل لپ‌تاپ یا تبلت خود نخواهید داشت.

کیف رودوشی فابر-کاستل کد 09127

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

چراغ مطالعه

روشن‌بودن کامل اتاق در هنگام مطالعه یا کار روی نقشه و طراحی ، پس از مدتی حواس شما را به وسایل دیگر داخل اتاق پرت خواهد کرد. خاموش‌کردن چراغ اصلی و استفاده از چراغ مطالعه، راه خوبی برای حفظ تمرکز است. چراغ مطالعه‌ی EN-111 محصولی است با ظاهر زیبا و کاربرد آسان که می‌تواند نیازهای روزمره‌ی بسیاری از مهندسان و دانشجویان را برطرف کرده و تمرکز آن‌ها را در حین کار افزایش دهد. یک چراغ مطالعه با نور ملایم و متمرکز یک انتخاب خوب برای ساعت‌های متمادی مطالعه و درس خواندن است. ابزاری که بدون شک میز یک دانشجوی ترم اول به آن احتیاج دارد. چراغ مطالعه‌ی «EN-111» محصولی است که می‌تواند نیاز دانشجویان و دانش‌آموزان را به‌خوبی برطرف کند. طراحی این چراغ مطالعه به شکلی است که نمی‌گذارد چشم ما با کار مداوم آسیب ببیند. بدنه‌ی EN-111 از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده است. گردنی فلزی الاکلنگی این چراغ روی پایه‌ای پلاستیکی نصب شده است. این گردنی می‌تواند زاویه و تابش نور لامپ‌های چراغ را تغییر دهید. به‌این‌ترتیب کاربر هم می‌تواند روی یک نقطه‌ی خاص تمرکز کند و هم با تغییر گاه‌به‌گاه ارتفاع و زاویه‌‌ی گردنی مانع از خسته‌شدن چشم در اثر تابش یکنواخت نور شود. EN-111 انرژی لازم برای روشن‌شدن لامپش را از برق شهری می‌گیرد. به خاطر تعبیه‌ی یک دکمه‌ی امن روی سیم این چراغ، نیازی به جدا کردن دوشاخه از پریز پس از هربار استفاده از آن نیست. در این چراغ می‌توانید از انواع گوناگون لامپ مثل رشته‌ای، ال‌ای‌دی و کم‌مصرف استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های ممتاز این چراغ مطالعه امکان وصل‌کردن آن به لبه‌ی میز به کمک یک گیره است. این قابلیت حجم فضای اشغال‌شده توسط چراغ را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

چراغ مطالعه صنایع کریم زاده مدل EN-111

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

بسته نوشت افزار استدلر

مدل Triplus Mobile Office

برای یک دانش‌آموز، دانشجو و حتی کارمند چه چیزی بهتر از داشتن مجموعه‌ای از بهترین لوازم‌تحریر در یک بسته است؟ بسته‌ی نوشت‌افزار استدلر مدل Triplus Mobile Office لوازم تحریری را که شما برای نوشتن و علامت‌گذاری نوشته‌هایتان لازم دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. هیچ‌یک از شش نوشت‌افزار موجود در این بسته، شامل دو روان‌نویس، دو خودکار، یک مداد نوکی و یک ماژیک هایلایت در استفاده‌ی طولانی مدت به دست شما آسیبی نخواهند زد. علاوه بر این، شما می‌توانید نوشت‌افزارهای جوهری این بسته را با خیال راحت در چمدان خود قرار دهید. این بسته به‌آسانی روی میز تحریر شما قرار گرفته و در تمام مدت نوشتن برایتان همراه خوبی خواهد بود. سری محصولات تریپلاس استدلر دارای بدنه‌ای مثلثی هستند. از آنجا که این طراحی نزدیک‌ترین شکل به آناتومی دست انسان است، انگشتان دست روی بدنه‌ی این نوشت‌افزارها در بهترین حالت ممکن قرار می‌گیرند. این امر موجب می‌شود تا استفاده‌ی طولانی مدت از آن‌ها به انگشتان دست فشاری وارد نکرده و آن‌ها را خسته نکند. خودکار، روان‌نویس و ماژیک این بسته مجهز به فناوری Airplane Safe هستند. این فناوری فشار جوهر را در تمامی سطح مخزن یکسان می‌کند؛ به‌این‌ترتیب در سفرهای هوایی جوهر در نوک نوشت‌افزار جمع نشده و به لباس‌های داخل چمدان نشت نخواهد کرد. روان‌نویس‌های تریپلاس آبی و مشکی موجود در این بسته به دلیل ویژگی‌هایی مانند قابلیت خشک نشدن جوهر در صورت بازماندن طولانی درپوش و نوک فلزی بسیار بادوام هستند. جوهر این روان‌نویس‌ها به‌راحتی از روی پارچه و لباس شسته می‌شود.

خودکار تریپلاس رولر مشکی رنگ استدلر موجود در این بسته مانند روان‌نویس ذکر شده نوکی مقاوم و فلزی دارد. ضمن اینکه رد آن به‌آسانی و با آب از روی پارچه پاک می‌شود. دیگر خودکار موجود در بسته، تریپلاس بال نام دارد. این خودکار دارای جوهری ضد جعل است؛ به همین دلیل اثر ان در تار و پود کاغذ فرو روفته و امکان کپی‌برداری از آن از بین می‌رود. بدنه‌ی این محصول با پوششی غیر لیز پوشانده شده است. مداد نوکی موجود در این بسته تریپلاس میکرو نام دارد. از ویژگی‌های این مداد نوکی می‌توان به نو ۰.۵ میلی‌متری، پاک‌کن سرخود بدون لاتکس پیچی و قابلیت به داخل کشیدن نوک اضافه در هنگام نوشتن اشاره کرد. ماژیک هایلایت تریپلاس تکست سرفر از دیگر نوشت‌افزارهای داخل بسته است. این ماژیک زرد رنگ می‌تواند نوشته‌های شما را با ضخامت‌های متفاوت از ۱ تا ۴ میلی‌متر هایلایت کند. به دلیل تجهیز ماژیک به فناوری Inkjet Safe جوهر ماژیک روی سطح کاغذ پخش نمی‌شود. این جوهر در برابر نور مقاوم بوده و کم‌رنگ نمی‌شود. داشتن نوشت‌افزارهای باکیفیت در یک بسته‌بندی، می‌تواند از سردرگمی شما در مغاز‌ه‌های لوازم‌تحریر جلوگیری شود؛ به‌ویژه زمانی که این نوشت‌افزارها از برند معتبری مانند استدلر باشند.

بسته نوشت افزار استدلر مدل Triplus Mobile Office

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

ست خودکار و دفتر یادداشت پرتوک

داشتن دفترچه‌های مناسب برای نت‌برداری و یادداشت درس‌ها یکی از ملزومات محصلین و دانشجویان است. اجزای ست «پرتوک» (Portok) در عین سادگی، بسیار شیک و جذاب به نظر می‌رسند می‌توانند احساسی بسیار خوب در خاطر یک دانشجوی ترم اول ایجاد کنند. اجزای این مجموعه به شما کمک می‌کنند که همیشه به ابزاری کاربردی برای نوشتن دسترسی داشته باشید و نوشته‌هایتان را در یک جا، به شکلی تمیز و مرتب آرشیو کنید. ظاهر یکرنگ و جذاب خودکار و دفتر یادداشت پرتوک می‌تواند این محصول را به عضوی جذاب از کیف دانشگاه شما تبدیل کند. رنگ‌بندی متنوع این ست انتخاب را برای شما آسان می‌کند و می‌تواند با سلیقه‌های مختلف هماهنگ شود. خودکار پرتوک بدنه‌ای آلومینیومی دارد و به همین دلیل با گذشت زمان، آسیب نمی‌بیند. وجود گیره در قسمت بالایی بدنه، امکان همراه‌داشتن آن را در هر جا و هر زمانی فراهم کرده است؛ به‌ویژه اینکه به دلیل فنری‌ بودن خودکار، نوک می‌تواند داخل بدنه پنهان شود تا تماسی با کیف یا جیب لباس نداشته باشد. دفتر ست پرتوک ۱۴.۵ سانتی‌متر طول و ۹.۵ سانتی‌متر عرض دارد. با این ابعاد به‌آسانی جایش را در کیف روزمره‌ی شما باز می‌کند. جلد چرمی به دفتر یادداشت پرتوک ظاهری رسمی داده است تا در جلسات کاری و اداری هم همراهتان باشد. به همراه‌داشتن اجزای جذاب ست خودکار و دفتر یادداشت پرتوک شما را فردی باسلیقه معرفی می‌کند. این دو عضو کاربردی هم در طول روز به شما کمک زیادی خواهند کرد و هم برای عزیزانتان هدیه‌ای ماندگار و دوست‌داشتنی خواهند بود.

ست خودکار و دفتر یادداشت پرتوک کد 164

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

تبلت شیائومی

مدل Redmi Pad ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

 

فارغ از رشته‌ی تحصیلی، یک کامپیوتر همراه یا تبلت قدرتمند یکی از نیازهای یک دانشجوی ترم اول است. تبلت‌های میان‌رده و اقتصادی دستگاه‌هایی هستند که می‌توان شبیه به یک لپ‌تاپ کوچک هم از آن‌ها استفاده کرد؛ به همین دلیل برای افرادی که به هر دوی این نوع کالاها به‌صورت هم‌زمان نیاز دارند، انتخاب بسیار خوبی به‌شمار می‌رود. تبلت «شیائومی» مدل Redmi Pad  یکی از همین تبلت‌های میان رده است که از امکانات و قابلیت‌های خوبی برخوردار است و ارزش خرید بالایی دارد. این تبلت ۱۰.۶۱ اینچی ابعاد حدودا ۲۵۰.۵ در ۱۵۸.۱ میلی‌متر با ضخامت کمتر از ۷ میلی متر و با وزن ۴۶۵ گرمی دارد که با وجود اندازه‌ی نسبتا بزرگ صفحه‌نمایش، جابه‌جایی آن در یک کیف دستی کار مشکلی نیست. به‌خصوص که شرکت تولید کننده یک کیف مخصوص روی تبلت به خربدار هدیه می‌دهد. صفحه‌نمایش با قابلیت دریافت چند لمس همزمان با کیفیت ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است که شفافیت و روشنایی فوق‌العاده‌ای دارد و یکی از نقاط قوت اصلی تبلت محسوب می‌شود. در قسمت پشتی یک سنسور دوربین عریض با رزولوشن ۸ مگاپیکسل برای این تبلت در نظر گرفته شده و سنسور دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض یا همان ultrawide هم این تبلت را همراه می‌کند که برای ثبت تصاویر در نور روز و برقراری تماس‌های تصویری عملکرد بسیار خوبی دارد. حضور پردازنده هلیو G99 شرکت مدیاتک هم سبب شده تا Redmi Pad در اجرای نرم‌افزار‌های کاربردی و بازی‌های محبوب، عملکرد کاملا قابل قبولی داشته باشد. باتری با میزان ظرفیت ۸۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده است. در مجموع باید بگوییم که Redmi Pad در جایگاه یک تبلت میان‌رده به مشخصات فنی بسیار خوب و قابل قبول و البته طراحی بسیار جذاب و کاربر‌پسندی بهره برده است. این تبلت جذاب که به همراه کیف و محافظ صفحه نمایش در اختیار خریداران قرار می‌گیرد تبدیل به همراه همیشگی شما برای درس خواندن و انجام کارهای روزمره خواهد شد.

 

تبلت شیائومی مدل Redmi Pad ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت به همراه کیف و محافظ صفحه نمایش

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

هدفون بی‌سیم سامسونگ

مدل Level U

امروزه گوش دادن به موسیقی، پادکست و فایل‌های صوتی درسی بسیار رایج شده و یک هدفون بی‌سیم می‌تواند همراهی خوب برای یک دانشجوی ترم اول باشد. با هدفون بی‌سیم «سامسونگ» مدل «Level U2» هم از شنیدن موسیقی لذت ببرید و هم به‌راحتی تماس‌هایتان را مدیریت کنید. هدفونی سبک که طراحی به شدت ارگونومیک و شیکی دارد. سرگوشی‌های آهنربایی، قابلیت کنترل صدا و موسیقی با چهار ریموت کنترل، راهنمای صوتی و کاهش نویز، از ویژگی‌های برجسته در آن هستند. همان‌طور که از اسمش پیداست، فرمی U شکل دارد. این قسمت خمیده روی گردن قرار می‌گیرد اما به‌قدری سبک است که نگهداری آن هیچ‌گونه اثری از خستگی به دنبال ندارد. اسپیکرها از طریق کابل نازکی به پنل گردنی متصل هستند. بنابراین در صورت عدم استفاده می‌توانید اسپیکرها را از گوش خارج کرد و به دور گردن بیاویزید. به لطف خاصیت آهنربایی اسپیکرها، می‌توان آن‌ها را به هم متصل کرد و از برخورد آن‌ها به همدیگر در هنگام راه رفتن جلوگیری کرد. اسپیکرها درایورهایی ۱۲ میلی‌متری دارند و کیفیت صدایشان نسبتا خوب است. اما فرم طراحی‌شان سبب می‌شود تا بخشی از صدا به خارج گوش درز کند. نگران وزش باد و اکوی صدا در هنگام مکالمه نباشید. میکروفن دوتایی این محصول خاصیت کاهش نویز دارد و مانع از تداخل سروصداهای ناخواسته در مکالمات می‌شود. بر روی لبه سمت راستی پنل سه دکمه تعبیه شده است که برای کنترل صدا، موسیقی و مدیریت تماس استفاده می‌شوند. باتری لیتیوم یونی آن می‌تواند تا ۵۰۰ ساعت در حالت استندبای باقی بماند. می‌توان انتظار داشت که این باتری برای ۱۳ ساعت مکالمه یا ۱۸ ساعت پخش موسیقی شارژ داشته باشد. در هنگام دریافت تماس، هشداری لرزشی در قسمت گردنی کاربر را مطلع می‌کند. راهنمای صوتی هدفون، شما را از وضعیت اتصال بلوتوث و روشن شدن دستگاه مطلع می‌سازد. یکی از خوش‌قیمت‌ترین‌های بازار که روی گردنتان نشسته و بی‌سروصدا کار خودش را می‌کند.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

فلاسک کوهنوردی پریموس

مدل TrailBreak

نوشیدن چای و قهوه و حتی آب سرد در بین کلاس‌های پرفشار دانشگاه حکم معجونی رفرش کننده را دارد که کسالت و خستگی را از شما می‌گیرد و برای ادامه کمکتان می‌کند. فلاسک یکی از بهترین وسیله‌ها برای نگهداری نوشیدنی‌های گرم و سرد است که می‌تواند تبدیل به یکی از اجزای ثابت کیف یا کوله‌پشتی یک دانشجوی ترم اولی شود. فلاسک کوهنوردی پریموس مدل TrailBreak با ظرفیت ۷۵۰ میلی‌لیتری یک انتخاب هوشمندانه و به صرفه برای نگهداری از نوشیدنی‌هایی نظیر چای، قهوه، آبمیوه، آب و… است که در تایم‌های استراحت حسابی به کمکتان می‌آیند. ظرفیت این فلاسک تقریبا به اندازه‌ی ۳ تا ۴ لیوان است و درپوشی مخصوص برای استفاده‌ی راحت‌تر دارد و به وسیله‌ی ضامن فشاری‌ تعبیه‌شده روی در آن می‌توانید نوشیدنی‌های موردعلاقه‌تان را داخل لیوان خود بریزید و مطمئن باشید که مایعات هنگام حمل فلاسک از درون آن به بیرون نمی‌ریزند. نشکن‌ بودن این فلاسک و قابلیت تبدیل درپوش به لیوان از نکاتی است که این فلاسک را تبدیل به همراهی مطمئن می‌کند که می‌دانید رفیق نیمه راه نخواهد بود. فلاسک کوهنوردی پریموس مدل TrailBreak  یک انتخاب شیک و مطمئن است که با داشتن طراحی مناسب و استفاده از متریال‌های ساخت بسیار مرغوب می‌تواند انتخابی کاربردی برای سفر با خودروی شخصی یا یک پیک‌نیک کوتاه روی چمن‌های دانشگاه باشد، مخصوصا که ابعاد ایده‌آل ۸ × ۸ × ۲۶ سانتی‌متری و وزنی کمتر از ۵۷۱ گرم جمل و نقل این فلاسک را بسیار ساده می‌کند.

فلاسک کوهنوردی پریموس مدل TrailBreak ظرفیت 0.75 لیتر

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Hamed

    کوله پشتی و خودکار رنگی نبرید دانشگاه، 🙂 حداقل ترم اول، به خاطر خودتون میگم:)

    1. Avatar بی نام

      چرا ؟ مسخره می کنن و میگن هنوز تو دبیرستان و راهنمایی مونده ؟ کیف معمولا چی می برن دانشگاه ؟

    2. Avatar شکیلا

      چی ببریم پس مثلا الان یه چیز شاید خواستیم یاد داشت کنیم چیکار کنیم یا کلا وسایل مورد نیاز چیه؟!

  2. Avatar مهران

    کسی که پول خرید این پکیج رو داشته باشه، چرا باید درس بخونه ؟

    1. Avatar nima

      لااااااییککک????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه