تلویزیون‌های جدید سامسونگ با فناوری QLED ساخته شده‌اند

۱۶ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ همیشه تلویزیون‌های با کیفیتی تولید می‌کند و امسال هم در نمایشگاه CES 2017 نسل جدیدی از تلویزیون‌های خودش را معرفی کرد. تلویزیون‌هایی که با فناوری QLED ساخته شده‌اند و در سه مدل با نام‌های Q9، Q8، Q7  راهی بازار می‌شوند.

اما این محصولات QLED‌ چه چیزی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند؟ براساس ادعادی سامسونگ نمایش حجم رنگ‌ها در این تلویزیون‌ها ۱۰۰ درصد بهبود پیدا کرده که این موضوع ارتباطی با میزان روشنایی یا تغییر دستی رنگ‌ها ندارد. پس اگر نمی‌خواهید میزان روشنایی تلویزیون‌ را تغییر دهید یا رنگ‌های آن را دست‌کاری کنید، این محصولات قطعا نظر شما را به سمت خودشان جلب می‌کنند.

این تلویزیون‌ها به شکلی ساخته شده‌اند که تنها یک سیم از آن خارج می‌شود و با این یک سیم می‌توانید وسیله‌های مختلفی به تلویزیون متصل کنید و یا تلویزیون خودتان را به راحتی روی دیوار نصب کنید.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصولات جدید سامسونگ مشخص نشده؛ اما به احتمال زیاد قیمت ارزانی نخواهند داشت. باید منتظر اطلاعات جدید از این تلویزیون‌های جدید باشیم.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar هادی ستاوند

    مدل های خمیده Q7 در دو سایز ۵۵ و ۶۵ اینچ و به قیمت ۳۰۰۰ و ۴۳۰۰ دلار به فروش می رسند.
    سری Q8 فعلاً مدل های خمیده ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی را در بر می گیرد که به ترتیب قیمتی معادل ۳۵۰۰، ۴۸۰۰ و ۶۸۰۰ دلاری دارند.
    برترین مدل این خانواده نیز Q9 است که در حال حاضر فقط در ابعاد ۶۵ اینچ و به صورت فلت، با قیمت ۶۰۰۰ دلار به دست خریداران خواهد رسید.

  2. Avatar رضا

    با معرفی امروز سونی از تلویزیون oled خودش که بهترین شناخته شد، هم بهترین تولید کننده تلویزیون هایoled شد و هم بهترین تولید کننده تلویزیون های lcd که قبلا این جایگاه را بدست آورده بود. ویژگی تلویزیون جدید oled سونی نوآوری استفاده از صفحه نمایش برای تولید و پخش صداست و درواقع صفحه نمایش اسپیکر تلویزیون است. علاوه براین میزان روشنایی این تلویزیون آنقدر مناسب است که نقطه ضعف تلویزیون های oled را برطرف کرد. همچنین پردازنده این تلویزیون بسیار قوی است و مانع ایجاد افکت هایی چون ایجاد سایه در تصاویر سریع میشود. درمورد تلویزیوندهای lcd سونی هم که قبلا ثابت کرده بهترین در نوع خود از نظر عمق مشکی، درخشندگی صفحه، عدم وجود ایجاد سایه در تصاویر پرتحرک و زاویه دیداست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه