لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی Alienware معرفی شدند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Alienware که یکی از زیر مجموعه‌های Dell به حساب می‌آید در نمایشگاه CES 2017 جدیدترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خودش را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها در اندازه‌های ۱۷، ۱۵ و ۱۳ اینچ راهی بازار می‌شوند. البته مدل ۱۷ قوی‌ترین سخت افزار را دارد؛ اما مدل‌های کوچک‌تر هم می‌توانند نظر گیمرها را به سمت خودشان جلب کنند. حتی مشخص شده که از چند روز دیگر این محصولات راهی بازار می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

مدل ۱۳ اینچی را می‌تواند با پردازنده‌های Core i5-7300QHQ یا Core i7-7700HQ‌ خریداری کنید. هر دو پردازنده چهار هسته‌ای با ۶ مگابایت کش هستند. حتی فرکانس آن‌ها  در حالت Turbo Boost به ۳.۸ گیگاهرتز هم می‌رسد. ۳۲ گیگابایت رم برای این محصول در نظر گرفته شده و کارت گرافیکی GTX 1060 با شش گیگابایت رم هم روی آن قرار گرفته است.

dell_alienware_laptops_1

مدل ۱۵ اینچی را می‌توانید با پردازنده‌ی Core i7-7820HK خریداری که چهار هسته با ۸ مگابایت کش دارد. فرکانس این پردازنده هم در حالت Turbo Boost به ۴.۴ گیگاهرتز می‌رسد. البته این امکان وجود دارد که این لپ‌تاپ را با کارت گرافیکی Radeon RX 470 با ۸ گیگابایت رم GDDR5 هم خریداری کنید.

مدل ۱۷ اینچی به کارت گرافیکی GTX 1080 با ۸ گیگابایت رم GDDR5X مجهز شده است. همچنین می‌توانید میزان رم این لپ‌تاپ را تا ۳۲ گیگابایت هم ارتقا دهید.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Alireza

    قیمتش چنده؟؟؟؟

  2. Avatar مهدی سلیمی

    قیمت نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه