مایکروسافت از ایکس‌باکس ایکس سود نمی‌کند

۲۶ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 امسال کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را رونمایی کرد. این دستگاه بازی به عنوان قوی‌ترین کنسول بازی حال حاضر دنیا شناخته می‌شود که می‌تواند همه بازی‌ها را به با کیفیت ۴K واقعی اجرا کند. البته مایکروسافت قیمت ۴۹۹ دلاری برای آن در نظر گرفته که برخی‌ها می‌گویند قیمت بالایی برای یک کنسول بازی به حساب می‌آید.

فیل اسپنسر رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت در مصاحبه‌ای با سایت Business Insider به این موضوع اشاره کرد که این شرکت از فروش ایکس‌باکس وان ایکس هیچ سودی به دست نمی‌آورد. اسپسنر به این موضوع اشاره کرد که با فروش بازی‌ و حق اشتراک سالانه شبکه ایکس‌باکس لایو می‌تواند در بخش ایکس‌باکس سود کند.

اسپسنر در ادامه صحبت‌هایش گفت که فروش کنسول بخشی از صنعت بازی به حساب می‌آید و تنها روش برای پول درآوردن نیست. فروش بازی یکی از روش‌ها اصلی پول درآوردن در این صنعت به حساب می‌آید. همچنین ایکس‌باکس وان ایکس باعث می‌شود که کاربران حق انتخاب بیشتری برای خرید کنسول بازی خودشان داشته باشند. اینکه بتوان بازی‌ها را با کیفیت واقعی ۴K اجرا کرد، یک حق انتخاب جدید برای گیمرها به حساب می‌آید.

براساس اطلاعات منتشر شده کنسول جدید مایکروسافت و عضو جدید خانواده ایکس‌باکس در تاریخ ۱۶ آبان ماه راهی بازار می‌شود.

 

منبع: businessinsider
E3-2017-Ad

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه