برنامه‌های اپیسر در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ تایوان

۱۰ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه کامپیوتکس بزرگ‌ترین اتفاق در حوزه‌های تکنولوژی و IT در کشور تایوان و منطقه‌ی آسیا به‌شمار می‌رود. امسال هم مشابه سال‌های گذشته نمایشگاه کامپیوتکس از ۳۱ ماه می تا ۴ جولای در شهر تایپه برگزار خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط مجموعه‌ی اپیسر، این شرکت قرار است امسال چهار راه‌حل برای کاربران تجاری و مصرف‌کنندگان در زمینه‌های مختلف معرفی کند. این راه حل‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله اینترنت اشیا، بهترین کارایی در بازی‌، وسایل تحرک‌پذیر (Mobility) و دستگاه‌های کاربردی را در بر می‌گیرند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اینترنت اشیا

اینترنت اشیا مفهومی رایانشی ‌است برای توصیف آینده‌ای که در آن اشیای فیزیکی یکی پس از دیگری به اینترنت وصل می‌شوند و با اشیای دیگر در ارتباط هستند.

شرکت اپیسر با ارایه‌ی جدیدترین Avatar‌RAM و سری‌های PCIe/SATA SSD در ظرفیت‌های بالا همراه با سرعت و عملکرد بالا، قصد دارد نقش مهمی در جهت تحقق نیازهای اینترنت اشیا بازی کند. برای مثال AvataRAM علاوه بر فراهم کردن نیاز خواندن‌/‌نوشتن رندوم فایل‌های کوچک‌، نیاز به محاسبات با سرعت بالا را برآورده ساخته. نیازی که یکی از پایه‌های اصلی در توسعه‌ی اینترنت اشیاست. ماژول‌های CAN bus اپیسر اجازه می‌دهند تا دستگاه‌های کاربران با دیگر برنامه‌ها بدون نیاز به کامپیوتر میزبان ارتباط امن و قابل اطمینانی را بر‌قرار کنند. از جمله موارد استفاده از این سیستم می‌توان در سیستم مدیریت هوشمند ناوگان اشاره کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بهترین کارایی در بازی

این بخش از فعالیت‌های اپیسر روی گیمر‌ها و اورکلاکر‌ها تمرکز دارد. اپیسر‌ با ارایه‌ی راهکارهای جدید، کارایی بدون وقفه را در زمان اورکلاک و اجرای جدیدترین بازی‌ها به‌نمایش می‌گذارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وسایل تحرک‌پذیر (Mobility)

با پیش‌بینی روند موجود در بازار تکنولوژی و IT، اپیسر طیف وسیعی از محصولات خودش را با پورت Type-C، فلش مموری‌های دو سر با پورت لایتنینگ اپل‌، هاردهای اکسترنال با گرید نظامی جهت مقاومت در برابر شوک و کارت‌های حافظه‌ی microSDXC درظرفیت بالا را جهت رفع نیاز‌ کاربران معرفی می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

دستگاه‌های کاربردی

با توسعه و پیشرفت در اندازه‌گیری نور، اپیسر ابزار اندازه‌گیری جدیدی را با نام AL-200 Luminance meter تولید کرده است که تا حد زیادی باعث بهبود سرعت اندازه‌گیری نور حتی در محیط‌های کم نور شده ‌است.

محصولات اپیسر توسط شرکت داده‌پرداز رایانه متین در ایران عرضه و گارانتی می‌شوند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه