پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان در مناسبت‌های خاص

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۶ دقیقه
خرید هدیه برای آقایان

همیشه وقتی صحبت از خرید هدیه برای آقایان به میان می‌آید اولین چیزی که به ذهن می‌رسد سخت بودن انتخاب هدیه است، مخصوصا اگر قرار باشد این هدیه به دلیل وجود یک مناسبت عاشقانه انتخاب شود. هدیه‌ی عاشقانه در حالت عادی برابر با گل رز و شکلات و جواهرات یا اکسسوری‌های لطیف زنانه است اینطور تصور می‌شود که هدیه‌ی رمانتیک و احساسات لطیف میانه‌ای با آقایان ندارند. جالب است بدانید که آقایان بسیار احساساتی‌تر از خانم‌ها هستند و هدیه‌های ساده و کوچک که با عشق و علاقه خریده شده باشند آن‌ها را بیشتر از هر چیز دیگری خوشحال می‌کند.

مثلا اگر در خاطره‌ی شیرین مشترکتان با شریک احساسی‌تان نوشیدن یک لیوان هات چاکلت در یک کافه‌ی دنج وجود داشته باشد، هدیه دادن یک ماگ شبیه به همان ماگی که در کافه در دست داشتید یا یک عکس یادگاری قاب شده از همان لحظه ارزشمندتر از هر چیزی برای آقایان است. پس، امسال برای نشان دادن میزان عشق و علاقه‌تان به آقایان به جای درگیر شدن با چارچوب‌های کلاسیک و دشوار یک هدیه‌ی شخصی‌سازی شده بر اساس سلیقه‌ی او بخرید تا ببینید چطور از شادی مثل یک پسربچه‌ می‌خندد. در این مطلب از دیجی‌کالا مگ ۱۶ پیشنهاد متنوع به عنوان هدیه برای آقایان به شما ارائه دادیم که می‌تواند کار انتخاب را برای شما آسان کند. به‌خصوص اکنون که در حوالی عید نوروز قرار دهیم، برای خرید این هدیه‌ها می‌توانید از تخفیف نوروز دیجی کالا هم استفاده کنید.

۱. مچ‌بند هوشمند

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان یا مناسبت‌های خاص و عاشقانه‌ی دیگر می‌تواند یک ساعت هوشمند جذاب و کاربردی باشد. این روزها گجت‌های پوشیدنی همه گیر شده‌اند و همه دوست دارند حداقل یکی از آن‌ها داشته باشند. آقایان در هر سن و سالی که باشند با داشتن یک مچ‌بند هوشمند خیلی خوشحال‌ترند چراکه این مچ‌بندها جدا از ظاهر شیک و اسپرت‌شان، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب و ضربان قلب را دارند. همچنین تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را به شما نشان می‌دهند. کارایی عالی، تنوع ظاهری زیاد و البته قیمت مناسب این مچ‌بندهای هوشمند باعث شده که تبدیل به هدیه‌های بسیار عالی شوند.

۲. دوربین

ولنتاین 2024

یک دوربین عکاسی کامپکت لازمه‌ی هر خانه‌ای است. این دوربین‌‌ها قیمت ارزانی دارند و در جشن‌ها مناسبت‌ها بسیار به‌کار می‌آیند. کافیست تا یکی از این دوربین‌ها دست همسر خود بدهید تا تمام شب را از شما و اعضای خانواده عکس بگیرد. از طرفی هم این‌ روزها، آقایان جوان‌تر علاقه‌ی خاصی به دوربین‌های فیلم‌برداری ورزشی نشان می‌دهند. این دوربین‌ها ابعاد کوچکی دارند، سبک‌اند و در برابر آب مقاوم هستند. این دوربین‌ها را می‌توان برای فیلم‌برداری به داخل ماشین، زیر آب، کوهنوردی یا هرکجای دیگر برد و فیلم‌های جذاب و هیجان‌انگیزی با آن‌ها ضبط کرد. پس اگر قصد خرید هدیه مناسب برای آقایان جوان دارید، دوبین‌های عکاسی کامپکت و دوربین فیلم‌برداری ورزشی انتخاب‌های درجه یکی هستند.

۳. کنسول

دیگر این روزها همه می‌دانند که علاقه‌ به بازی‌های کامپیوتری هیچ ربطی به سن و سال ندارد. این روزها هم اکثرا همه در خانه خود یک کنسول بازی دارند. اما برای آقایانی که یک کنسول درست و حسابی ندارند و شما می‌دانید که به بازی کامپیوتری علاقه دارند، بهترین هدیه یک کنسول بازی است. شاید قیمت کنسول‌ها بالا باشد، اما نگران نباشید این هدیه یک عمر برایشان می‌ماند. از طرفی، برای آقایان جوانی که کنسول بازی دارند و وقت زیادی را در تنهایی به بازی کردن می‌گذرانند، می‌توانید یک دسته‌ی بازی اضافه هدیه بگیرید. با این کار هم آن‌ها را خوشحال کرده‌اید که می‌توانند هم‌بازی داشته باشند، هم خودتان از تنهایی درمی‌آیید و می‌توانید با آن‌ها هم‌بازی شوید.

۴. هدفون و هدست

موسیقی عضو جدایی‌ناپذیر زندگی ماست. پس یک ابزار خوب برای بهتر شنیدن موسیقی می‌تواند یک هدیه خاص برای آقایان باشد. یک هدفون خوب می‌تواند تجربه‌ی گوش کردن به موسیقی را به طور کلی عوض کند. علاوه بر این، آقایانی که ورزش می‌کنند، زیاد با تلفن صحبت می‌کنند یا زمان زیادی را پشت فرمان می‌گذرانند را می‌توان با یک هدست بی‌سیم که قابلیت برقراری تماس هم علاوه بر پخش موسیقی دارد، حسابی خوشحال کرد. خوبی اتاخاب این هدیه این است که در میان انواع هدست و هدفون بی‌سیم شما انتخاب‌های زیادی دارید.

۵. ماشین اصلاح

یکی دیگر از انتخاب‌ها در هدیه برای آقایان لوازم شخصی برقی است. لوازم شخصی برقی آقایان شامل انواع ماشین‌های اصلاح سر و صورت و بدن می‌شود. این ماشین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید براساس سلیقه و نوع اصلاحی که اغلب دارند، هر کدام را به آن‌ها هدیه دهید. اگر یک کادو برای تولد آقایانی تهیه می‌کنید که صورت خود را کاملا شیو می‌کنند و یک اصلاح دقیق و تمیز می‌خواهند، باید یک ماشین اصلاح صورت با قابلیت اصلاح با شماره‌ی صفر خریداری کنید. اگر هم همسر، دوست یا برادر شما معمولا ریش می‌گذارد، می‌توانید به آن‌ها یک ماشین اصلاح سر و صورت که دارای شانه‌های متنوع است هدیه دهید.

۶. لباس ورزشی

ولنتاین 1402

بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان ورزشکار و عاشق تیپ‌های ورزشی، خرید لباس ورزشی است. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. همه پسران و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستند و حداقل یکی دوتا تیشرت ورزشی و سه چهار تا شلوار ورزشی در کمدشان پیدا می‌شود. اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک لباس ورزشی هدیه بگیرید. اما اگر ورزش‌کار هستند و لباس ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک لباس ورزشی جدید بهترین هدیه است. اگر قصد دارید که یک هدیه گران‌قیمت برای آقایان بخرید، سویشرت گزینه‌ی بسیار خوبی است و همه‌ی آقایان جوان عاشقش هستند. اگر هم بخواهید کمتر هزینه کنید ولی در عوض یک کادوی درست و حسابی بدهید، شلوار ورزشی بهترین گزینه است.

۷. کیف و کوله

از لباس‌هایی که می‌توانید به آقایان هدیه دهید گفتیم، جا دارد بگوییم که کیف چرمی هم هدیه بسیار خوب و کاربردی است که آقایان با هر سن و هر استایل لباس پوشیدن، می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر مردی که شما می‌خواهید برایش هدیه بگیرید شاغل است و معمولا تیپ‌های رسمی لباس می‌پوشد، یک کیف دستی چرم طبیعی برای او هدیه‌ای شیک و مطلوب است. اما اگر معمولا تیپ‌های عادی و اسپرت لباس می‌پوشند یا دانشجو هستند، کوله پشتی هدیه‌‌ای مناسب‌تر برای آن‌هاست. کیف اداری مردانه با چرم طبیعی می‌تواند یک هدیه شیک برای آقایان خوش‌سلیقه باشد و کوله پشتی یک هدیه مناسب برای آقایان جوان است.

۸. لوازم کمپینگ

این روزها با وجود پاندمی کرونا، بیشتر از گذشته هوس سفر می‌کنیم. هرچند که توصیه می‌شود در خانه بمانیم و تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنیم اما کمپینگ و سفر به طبیعت یکی از راه‌های نسبتا امن است که گاهی می‌تواند تنوعی در شکل زندگی جدیدمان ایجاد کند و البته در صورتی که حداقل ارتباط را با افراد دیگر داشته باشیم، راه نسبتا امنی برای تفریح است.

ماندن در طبیعت وسایل خاص خود را می‌خواهد. اگر به دنبال هدیه برای آقایانی هستید که اهل طبیعت و کمپینگ هستند، بهترین هدیه لوازم سفر و کمپینگ است. شما می‌توانید هر کدام از لوازم ضروری و لازم کوهنوردی و کمپینگ مثل کیسه خواب، چادر، زیرانداز، جی پی اس، اجاق سفری و غیره را برای تولد، یلدا، عید یا مناسبت‌های دیگر به آقایان اهل سفر هدیه دهید.

مهمترین وسیله برای ماندن در طبیعت یک چادر خوب است. چادری که به اندازه‌ی تمام مسافران جا داشته باشد و در برابر باد و باران ایمن باشد. صندلی سفری هم یکی دیگر از آن لوازمی که بودنش در کمپ بسیار رضایت‌بخش است.

۹. اسپیکر و هارد اکسترنال

بهترین هدیه ولنتاین

یک اسپیکر قابل حمل خوب هم جزو کالاهایی است که هر کسی باید یکی داشته باشد. اسپیکر بلوتوثی در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشید، خیلی به کار می‌آید. به همین دلیل یک هدیه‌ی جذاب برای آقایان علاقه‌مند به موسیقی می‌تواند اسپیکر بلوتوثی خوبی باشد که کیفیت و مدت زمان شارژدهی بالایی دارد. علاوه بر یک اسپیکر خوب، آقایانی که همیشه از کمبود حافظه لپ‌تاپ و کامپیوتر خود ناراضی‌اند و آن‌هایی که فیلم و موسیقی زیاد آرشیو می‌کنند، به یک یک هارد اکسترنال خیلی نیاز دارند. هارد اکسترنال یک هدیه جالب برای آقایان به مناسبت‌های مختلف است.

۱۰. لوازم بهداشتی

برای آقایانی که به بهداشت و آراستگی خود همیشه اهمیت می‌دهند می‌توانید لوازم بهداشتی جذاب هدیه بگیرید. لوازمی مثل یک مسواک برقی درجه یک و باکیفیت، ماسک صورت پاک کننده پوست، یا لوسیون و تقویت کننده‌ی مو برای آقایانی که نگران ریزش مو خود هستند و خیلی لوازم بهداشتی دیگر. حتی می‌توانید با هدیه‌های جذاب افرادی که به ظاهر یا بهداشت خود چندان اهمیت نمی‌دهند را به عادت‌های خوب تشویق کنید.

۱۱. ساعت مچی

از آن‌جایی که آقایان معمولا برعکس خانم‌ها از زیورآلات کمتر استفاده می‌کنند، چیزهایی مثل ساعت، دکمه سرآستین، کمربند و کراوات نقش زیادی در ظاهر آن‌ها بازی می‌کند. خصوصا ساعت مچی نمایانگر شخصیت یک مرد است و می‌تواند تاثیر زیادی در خوش‌تیپی و جذابیت او داشته باشد. در سال ۱۴۰۲ ساعت‌های کلاسیک با بند چرمی و ساعت‌های با صفحه‌ی گرد ترند شده‌اند، پس اگر می‌خواهید به یک مرد جوان خوش‌تیپ یک هدیه‌ی جذاب بدهید ساعت‌های کلاسیک با صفحه‌ی گرد بهترین انتخاب است.

۱۲. عطر و ادوکلن

هدیه رمانتیک ولنتاین

معمولا مطمئن‌ترین و رایج‌ترین هدیه برای آقایان عطر و ادوکلن است. آقایان معمولا به اندازه خانم‌ها در انتخاب عطر انتخاب پیچیده‌ای ندارند و با چند حدس می‌توان فهمید که رایحه و برند مورد علاقه آن‌ها چیست؛ عطر گرم با بوی تلخ دوست دارند یا از بوهای خنک و شیرین لذت می‌برند. برای انتخاب عطر برای هدیه به آقایان اول باید بودجه‌ای خود را درنظر بگیرید، سپس رایحه‌ی مورد علاقه‌اش را در بازه‌ی قیمتی مورد نظرتان پیدا کنید و خرید را نهایی کنید.

۱۳. کفش

اگر با کسی که می‌خواهید برای او هدیه بگیرید رابطه‌ی نزدیکی دارید، پس دست‌تان در خرید هدیه بازتر است و می‌توانید به سراغ هدیه‌های خاص‌تر مثل کفش بروید. کفش یک هدیه نفیس برای آقایان است و چون کاربرد زیادی دارد، آن‌ها را خیلی خوشحال می‌کند. در راهنمای خرید کادو برای آقایان شیک‌پوش که معمولا لباس‌های رسمی‌ و می‌پوشند، نیم بوت مردانه‌ی چرم یک هدیه شیک و رسمی است. همینطور برای آقایان جوان‌تر که بیشتر تیپ‌های اسپرت لباس می‌پوشند، ورزش می‌کنند و راحتی برایشان اهمیت زیادی دارد، یک کفش کتانی رانینگ جدید و راحت بهترین هدیه است.

۱۴. کیف پول و کمربند

اگر می‌خواهید که هزینه‌ی کمتری پرداخت کنید اما یک کادوی لاکچری بخرید، می‌توانید به سراغ کیف پول، کمربند یا ست‌های هدیه بروید. کیف و پول و کمربند از قدیم جزو کادوهای با ارزش میان خانواده‌ها و دوستان بوده و هنوز هم جزو هدیه‌های شیک و رسمی به شمار می‌روند؛ البته اگر واقعا یک کیف پول یا کمربند شیک انتخاب کنید. توصیه‌ی ما انتخاب چرم طبیعی است چون ارزش و اصالت بیشتری نسبت به چرم مصنوعی دارد. اما این انتخاب کاملا به بودجه‌ی شما و سلیقه‌ی فردی که قرار است هدیه را دریافت کند، بستگی دارد. اگر فرد مورد نظر موافق استفاده از محصولات با منشا حیوانی نیست به هیچ وجه نباید محصولات چرم طبیعی را به او هدیه بدهید.

۱۵. دستبند و اکسسوری

آقایان زیادی نیستند که به دست‌شان دستبند بیندازند اما اگر مرد زندگی شما از دستبند خوشش می‌آید، باید برای او بهترین دستبند را هدیه بگیرید. دستبندهای مردانه معمولا طرح‌هایی از ترکیب فلز و الیاف، سنگ‌های جذاب، چرم و طلا و استیل هستند. اگر بودجه‌ی زیادی ندارید اما می‌خواهید یک هدیه خاص برای آقایان بخرید، دستبند مدل ستایش را هدیه بگیرید. اگر هم می‌خواهید یک دستبند شیک برای او بخرید دستبند طرح یاغی که بسیار پر طرفدار است می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

۱۶. کارت هدیه دیجی‌کالا

در نهایت یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید به آقایان بدهید کارت هدیه دیجی‌کالا است. انتخاب این کارت به عنوان هدیه نه تنها کار هدیه خریدن را برای شما خیلی آسان می‌کند بلکه این امکان را به هدیه‌گیرنده می‌دهد که کالای محبوب خودش را انتخاب و خریداری کند. کارت‌های هدیه‌ی دیجی‌کالا طرح‌ها و پیام‌های متنوع و زیبایی دارند و بازه‌ی قیمتی آن از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان است. بنابراین برای هر بودجه و سلیقه‌ای می‌توانید یک کارت هدیه‌ی مناسب و زیبا انتخاب کنید.

۱۷. صندلی راک

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان

یکی از راحت‌ترین صندلی‌هایی که می‌توانید ساعت‌ها روی آن بنشینید و خسته نشود صندلی راک است. حالا تصور کنید که یک پتوی سفری نرم هم روی پاهای فرد کشیده شده باشد، دل کندن از این صندلی سخت می‌شود. پس به نظر می‌رسد صندلی راک می‌تواند گزینه‌ی خوبی به عنوان هدیه‌ی عاشقانه برای یک آقا باشد چون می‌تواند بعد از اینکه به خانه رسید یا در روز تعطیل حسابی روی این صندلی استراحت کند، فیلم ببیند و کتاب بخواند.

۱۸. تراول ماگ و فلاسک یک نفره

نوشیدن چای یا قهوه در حین پیاده‌روی یا در مسیر رفتن به محل کار بسیار لذتبخش است، مخصوصا اگر نوشیدنی در طول مسیر گرم باقی بماند. یک فلاسک یا تراول ماگ یک نفره می‌تواند دمای هر نوع نوشیدنی گرمی را به خوبی حفظ کند تا از شروع تا پایان مسیر از آن لذت ببرید. پس اگر به دنبال خرید یک هدیه هستید که بتوانید با آن به شریط عاطفی‌تان بگویید کیفیت لحظاتش برای شما مهم است، تراول ماگ گزینه‌ی خوبی است.

۱۹. تندیس و مجسمه

آقایان، برعکس آنچه تصور می‌شود، به دکوراسیون علاقه دارند و دوست دارند کتابخانه یا میز کار خود را به بهترین شکل دکور کنند. یکی از چیزهایی هم که دوست دارند در دکوراسیون وجود داشته باشد تندیس و مجسمه‌ی شخصیت‌های محبوب‌شان در انیمیشن‌ و فیلم، بازی یا شخصیت‌های اساطیری است. خرید یک سردیس، تندیس یا مجسمه بر اساس شخصیت‌های مورد علاقه‌ی یک آقا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها به عنوان هدیه باشد.

۲۰. چراغ نئونی

باید گیمر، یوتیوبر یا برنامه‌نویس باشید تا درک کنید که چراغ‌های نئونی چقدر می‌توانند جذاب و کاربردی باشند. اگر شریک عاطفی شما حداقل در یکی از این حوزه‌هایی که نام بردیم فعالیت دارد شک نکنید که از دریافت یک چراغ نئونی به عنوان هدیه‌ی عاشقانه حسابی سر کیف می‌آید. حتی می‌توانید در کنار هدیه‌ی اصلی یک چراغ نئونی هم بخرید تا برای هدیه‌تان سنگ تمام گذاشته باشید.

راهنمایی برای خرید بهترین هدیه برای آقایان!

در اینجا لیستی از ۱۶ هدیه خاص برای آقایان تهیه کرده‌ایم که هر کدام از آن‌ها می‌تواند هدیه‌ای مناسب از طرف شما برای شوهر، دوست، پسر، برادر یا نامزدتان باشد. این فهرست با توجه به سلیقه و نیاز آقایان جوان طراحی شده و شامل انواع کیف، کفش، ساعت، لوازم بهداشتی و لوازمی از این دست می‌شود. چه به دنبال هدیه تولد برای آقایان جوان باشید و چه بخواهید با یک هدیه روز مرد یا روز عشق و دوستی را به او تبریک بگویید این راهنمای خرید هدیه برای آقایان شما را سربلند خواهد کرد.

پاسخ به چند پرسش پرتکرار

برای ولنتاین چی بخرم

اگر همچنان بعد از خواندن این مطلب، سوالاتی در ذهنتان باقی مانده شاید جواب آن‌ها را در این بخش پیدا کنید. سوالاتی که در اینجا به آن‌ها پاسخ داده‌ایم برای اغلب افرادی است که درگیر خرید هدیه برای آقایان هستند.

برای خرید پک هدیه مردانه کدام پک مناسب است؟

پک خرید مردانه را می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز شخصی که قرار است آن را هدیه بگیرد انتخاب کنید. البته مواردی مثل کیف پول و جاکلیدی در تمام پک‌ها مشترک هستند اما بعضی از آن‌ها برای افرادی که از پیپ استفاده می‌کنند مناسب است و بعضی دیگر برای افرادی که همیشه استایل رسمی دارند. برای انتخاب پک هدیه مردانه مناسب می‌توانید بعد از اینکه متوجه علاقه و نیاز اصلی او شدید، در فروشگاه دیجی‌کالا پک‌های هدیه را بررسی کنید تا بتوانید بهترین پک موجود در بازار را بخرید.

برای خرید هدیه تولد برای شوهر با بودجه‌ی متوسط چه چیزی بخرم؟

جواب این سوال بستگی به شخصیت، علایق و سلیقه‌ی همسرتان دارد. در مطلبی که خواندید انواع هدیه‌های مردانه که با بودجه‌های مختلف می‌توانید بخرید معرفی شده و می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. اما اگر می‌خواهید وسیله‌ای متفاوت با کالاهایی که در این مطلب معرفی شده است را بخرید می‌توانید نام آن را در فروشگاه دیجی‌کالا جست‌وجو کنید و سپس با فیلترهای قیمتی، دسته‌بندی قیمتی محصولات را مشخص کنید تا مناسب‌ترین هدیه که با بودجه‌ی شما متناسب است را پیدا کنید.

هدیه لاکچری برای آقایان چی بخریم؟

خوشبختانه هدایای لاکچری مخصوص آقایان تنوع زیادی ندارد و به راحتی می‌توانید یک هدیه را انتخاب کنید. ساعت، دستبند، انگشتر، ست لباس رسمی، گوشی موبایل، لپ‌تاپ و گجت‌ها گزینه‌های مناسبی برای خرید هدیه لاکچری مردانه است.

بهترین کادو برای مرد متاهل چه هدیه‌ای است؟

برای خرید پک هدیه مردانه کدام پک مناسب است؟
پک خرید مردانه را می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز شخصی که قرار است آن را هدیه بگیرد انتخاب کنید. البته مواردی مثل کیف پول و جاکلیدی در تمام پک‌ها مشترک هستند اما بعضی از آن‌ها برای افرادی که از پیپ استفاده می‌کنند مناسب است و بعضی دیگر برای افرادی که همیشه استایل رسمی دارند. برای انتخاب پک هدیه مردانه مناسب می‌توانید بعد از اینکه متوجه علاقه و نیاز اصلی او شدید، در فروشگاه دیجی‌کالا پک‌های هدیه را بررسی کنید تا بتوانید بهترین پک موجود در بازار را بخرید.
برای خرید هدیه تولد برای شوهر با بودجه‌ی متوسط چه چیزی بخرم؟
جواب این سوال بستگی به شخصیت، علایق و سلیقه‌ی همسرتان دارد. در مطلبی که خواندید انواع هدیه‌های مردانه که با بودجه‌های مختلف می‌توانید بخرید معرفی شده و می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. اما اگر می‌خواهید وسیله‌ای متفاوت با کالاهایی که در این مطلب معرفی شده است را بخرید می‌توانید نام آن را در فروشگاه دیجی‌کالا جست‌وجو کنید و سپس با فیلترهای قیمتی، دسته‌بندی قیمتی محصولات را مشخص کنید تا مناسب‌ترین هدیه که با بودجه‌ی شما متناسب است را پیدا کنید.
هدیه لاکچری برای آقایان چی بخریم؟
خوشبختانه هدایای لاکچری مخصوص آقایان تنوع زیادی ندارد و به راحتی می‌توانید یک هدیه را انتخاب کنید. ساعت، دستبند، انگشتر، ست لباس رسمی، گوشی موبایل، لپ‌تاپ و گجت‌ها گزینه‌های مناسبی برای خرید هدیه لاکچری مردانه است.
بهترین کادو برای مرد متاهل چه هدیه‌ای است؟
اگر قرار است به یک مناسبت شخصی، مثل تولد، به او هدیه بدهید باید کالایی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارد. برای این کار باید سلیقه و نیاز او را کاملا بشناسید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. اما اگر هدیه را قرار است به مناسبتی مثل سالگرد ازدواج به او بدهید، بهتر است هدیه‌ای باشد که بتواند به همراه همسرش از آن استفاده کند، مثلا یک ست ساعت دو نفره.
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۷ دیدگاه
  1. Avatar موتاکو

    سلام به نظرم هیچ کادویی بهتر از یه کادویی نیست که هم به سلامتیش کمک کنه، هم براش سرگرمی باشه و هم تو کارش بتونه ازش استفاده کنه، و خب هم یه چیز خاصصصصصصصصص باشه و البته قیمتش هم بالا نباشه!!!!!! ما تولید کننده یه میز لپ تاپ قابل حمل هستیم که تو هر جایی (از تخت خواب تا روی مبل و زمین و هوا) میشه ازش استفاده کرد، چه در حالتی که دراز بکشید و چه در بشینید! فن من هم داره که کمک می کنه تا لپ تاپ خنک بمونه!!!!!!تو خود دیجی کالا هم موجود کردیم! یه نگاه بندازید، بهتون قول میدم با این قیمت! یه کادوی خاص براش میشه که تا سال هااا ازش استفاده میکنه!

    می تونید تو گوگل سرچ کنید : میز لپ تاپ مدل ۷star
    یا از لینک زیر استفاده کنید:

    https://www.digikala.com/product/dkp-10173508/%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D9%85%D8%AF%D9%84-7star/

  2. Avatar ابوالفضل

    پیشنهادهای خوبی بود.

    ممنون

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه