آن‌گونه که راحت‌ترید، کتاب بخوانید

۳ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

«نمایشگاه آنلاین کتاب ایران» و آغاز همکاری با فیدیبو و نوین‌کتاب گویا، سرآغاز حرکت بزرگی است که دیجی‌کالا برای گسترش فرهنگ کتابخوانی تدارک دیده… خبرهای داغ‌تری در راه است.

شما ممکن است در تهران زندگی نکنید. ممکن است هر سال دلتان بخواهد از فرصت مشاهده‌ی تازه‌های نشر و تخفیف‌های نمایشگاهی استفاده کنید. ممکن است در تهران باشید و به دلیل مشغله و دوری راه نتوانید به نمایشگاه سر بزنید یا اگر بروید نتوانید در فرصت محدود ناشران مورد علاقه را در راهروهای نمایشگاه پیدا کنید و همه‌ی کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنید. ما در دیجی کالا دو سال است که نمایشگاه کتاب را به خانه‌ی شما می‌آوریم.

دیجی‌کالا و نمایشگاه کتاب

در نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۵ بیش از ۴۵۰۰ عنوان کتاب از نمایشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری شد؛ فرصت استثنایی دسترسی به نمایشگاه کتاب تهران در سراسر کشور. بیش از ۳۰ نشر پرکار و معتبر کتاب‌های خود را در اختیار این نمایشگاه آنلاین قرار دادند. به طور مثال، نشر چشمه با ۹۴۲ عنوان کتاب که در صدر قرار داشت.

بگذارید کمی به عقب بازگردیم. دیجی کالا از ۱۰ سال پیش فعالیت خود را به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین فروشگاه آنلاین در ایران آغاز کرد. پس از آن‌که توانست حوزه‌ی وسیعی از نیاز مشتریان را پاسخ دهد به سراغ فروش کالای فرهنگی و به ویژه کتاب رفت. از مهر ماه ۱۳۹۳ باحدود ۳۸۰۰ عنوان وارد فروش آنلاین کتاب شد. پس از آن به عنوان یک فروشگاه اینترنتی در نمایشگاه کتاب سال ۹۴ حضور یافت و امروز تعداد عناوین کتاب‌های قابل فروش روی وب‌سایت خود را به بیش از سی‌ هزار جلد کتاب رسانده است.با تجربه‌ی سال گذشته و استقبال مخاطبان نمایشگاه آنلاین کتاب ایران امسال در شکل گسترده‌تری برگزار شد. ما همزمان با نمایشگاه، کتاب‌های تازه‌ای در سایت عرضه کردیم و با فروش هفت برابری نسبت به روزهای معمول سال در عرصه‌ی کتاب مواجه شدیم. همچنین تازه‌های نشر و مراسم رونمایی کتاب‌ها را در دیجی کالا به اطلاع شما رساندیم تا اگر فرصت دارید در نمایشگاه حضور پیدا کنید؛ یا از طریق صفحات مجازی و راه‌های آنلاین اخبار و تصاویر آن مراسم را پی بگیرید.

نمایشگاه کتاب 96 و طرح تخفیف کتاب فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

آغاز رسمی همکاری با فیدیبو و نوین‌کتاب گویا

دیجی‌کالا بنا را بر این گذاشته که مشغله‌های روزمره بهانه‌ای برای کتاب نخواندن مخاطبانش نشود. با این هدف دیجی‌کالا با دو سایت فیدیبو (فروشگاه کتابهای الکترونیک) و نوین کتاب گویا (فروشگاه کتابهای صوتی) وارد همکاری تنگاتنگی شده است. این فعالیت پیشرو و همکاری با وبسایت فیدیبو، به شما این امکان را میدهد که به سادگی کتاب‌های الکترونیک مورد نیاز خود را خریداری کنید و روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر شخصی خود آن‌ها را مطالعه کنید. همچنین علاوه بر فروش گسترده‌ی کتاب‌های حاضر در نمایشگاه کتابِ سال جاری، امکان خرید کتاب‌های صوتی هم برای علاقه‌مندان مهیا شده. همکاری بخش فرهنگی دیجی‌کالا با وبسایت نوین کتاب گویا این امکان را در دسترس مخاطبان کتاب‌های صوتی قرار داده است.
امکان دیگری که همزمان با نمایشگاه کتاب روی سایت قرار داده شد و حاصل همکاری دیجی‌کالا با فیدیبو و نوین‌کتاب گویا بود، فرصت مطالعه‌ی حدود ۳۰ صفحه از کتاب‌های چاپی یا شنیدن بخش‌هایی از کتاب‌های صوتیست. شما میتوانید چند صفحه‌ای را بخوانید یا بشنوید تا اگر کتابی باب میل و سلیقه‌تان بود آن کتاب را به سبد خرید خود بیفزایید.

و یک خبر داغ…

حالا برای شما خبر بزرگ تازه‌ای داریم. دیجی‌کالا در هفته‌ی نخست خرداد تمامی کتاب‌های تازه منتشرشده در نمایشگاه کتاب امسال را تحت عنوان یک جشنواره‌ی مستقل در معرض دید همگان می‌گذارد. شما می‌توانید به وب‌سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید و با ورود به صفحه‌ی تازه‌های نشر، کتاب‌های موردعلاقه‌ی خود را بیابید.

برای ما مهم است که شما آن‌گونه که راحت‌ترید کتاب بخوانید.

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

مجله دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بهتاش فانی

    یکی از دلیلایی که اپ های خارجی مخصوصا اپ هایی مثل اسپایتفای خیلی زیاد معروف میشند و کاربراشون زیاد هستند اینه که مولتی پلتفرم هستند یعنی اپشون رو روی همه سیستم عامل ها اجرا میکنند. من سیستم عامل لپ تاپم اوبونتو هست . رو گوشی هم نمیتونم کتاب بخونم و برعکس هم عاشق کتاب هستم . فیدیبو و دیجیکالا نمیتونند با هم با این همه نیرو و سرمایه یک نرم افزار رو پورت کنند برای پلتفرم های دیگه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه