آیفون ۶s قدرتمندترین گوشی سال ۲۰۱۵ از نگاه AnTuTu شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iPhone 6s Antutu

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی برنامه‌ی بنچمارک AnTuTu گوشی آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس قوی‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند بازار در سال ۲۰۱۵ بوده‌اند و امتیازات آن‌ها بسیار بیشتر از گوشی‌های دیگر بوده است.

آیفون ۶s با به‌دست آوردن امتیاز ۱۳۲۶۲۰ در بنچمارک AnTuTu به عنوان قوی‌ترین گوشی سال ۲۰۱۵ شناخته شد.

با توجه به اطلاعاتی که از نسخه‌ی ششم برنامه‌ی بنچمارک AnTuTu منتشر شده، گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس توانستند امتیاز ۱۳۲۶۲۰ را به دست بیاورند و به همین دلیل به عنوان قوی‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵ شناخته شده‌اند. تراشه‌ی A9 و پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندی که روی آیفون‌های جدید قرار گرفته، باعث شده‌اند که این محصولات امتیاز بیشتری در مقایسه با سایر گوشی‌های بازار به‌دست بیاورند.

بعد از پرچم‌دار اپل نام گوشی Mate 8 شرکت هوآوی دیده می‌شود که توانسته امتیاز ۹۲۷۴۶ را در AnTuTu به‌دست بیاورد. این گوشی از تراشه‌ی Kirin 950 و صفحه‌نمایشی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. تلفن همراه هوشمند Pro 5 شرکت «میزو» (Meizo) هم در مکان سوم و بالاتر از پرچم‌دارهای شرکت سامسونگ قرار گرفته است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که کیفیت صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ از تمام محصولات بالا بیشتر بوده به همین دلیل تراشه‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ در بنچمارک AnTuTu امتیاز کمتری به‌دست آورده است.

در این لیست نام گوشی‌های دیگری مانند آیفون ۶، OnePlus 2 ،LeTV 1Pro و Note Pro شرکت شیائومی و نکسوس ۶P هم دیده می‌شوند که بیشتر آن‌ها از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برند.

در ادامه می‌توانید لیست قوی‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵ از دیدگاه AnTuTu را مشاهده کنید:

iPhone 6s Antutu

آیفون ۶s قوی‌ترین گوشی سال ۲۰۱۵ از دیدگاه بنچمارک Antutu شد.

منبع: AnTuTu

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۹ دیدگاه
  1. AMIR

    این کمپانی با سی پی یو هایی که تولید کرده در سبب مقابله با سی پی یو های اینتل مثل I7-4790 هستش.در اینترنت بنچمارک های A9 با I7 موجوده و
    سی پی یو های دیگه رقمی به حساب نمیان.در نظر داشته باشید اپل با دو هسته قدرتش از کوالکام بیشتره.تبلت PRO که از همین سی پی یو با کمی فرکانس بیشتر برای برنامه های مهندسی و طراحی تا هالا لگ به خودش ندیده.توی امریکا دو چیز موجوده (کاملا واقعی) :
    گوشی هوشمند
    اپل آیفون

  2. مرتضی

    اونایی که اسنپ دراگون ۸۲۰ رو میگن توجه کنن که تراشه ی اپل مال ۲۰۱۵ هست و اسنپ دراگون قراره تو گوشیای ۲۰۱۶ استفاده بشه.
    پس باید اسنپ ۸۲۰ با اپل ۲۰۱۶ مقایسه بشه.

  3. آرمین

    اینو مد نظر داشته باشید که این امتیاز اپل به خاطر برتری تمام و کمال پردازنده هاش نسبت به پردازنده های کایرین و کولکام و اگزینوس نیس بلکه به خاطر سادگی خیلی زیاد آی او اسه. وگرنه اگه همون پردازنده ها رو روی یه گوشی اندرویدی سوار میکردن امتیازش خیلی خیلی کمتر از اینا میشد.

  4. پوریا

    آقا این شیوه ها دیگه کهنه شده…تا شرکت دچار رکود و کاهش ارزش سهام و فروش میشه , تند تند خبرهای مثبت از این ور و اونور تو بوق میکنه که امید به این شرکت پول پرست زیاد بشه تا شاید جبران مافات بشه. فقط اینو بگم که طی پانزده روز از اول سال نو میلادی که الان گذشته این شرکت( اپل) ۱۱ درصد از ارزش خودوشو از دست داده….

  5. حامد

    چندی است که بر خلاف تبلیعات اصلا اپل اون جور راضی کننده نیست…. مثلا همین تاچ سه بعدی که روی ۶s معرفی شد و خیلی هم تبلیغات شده روش.. من بعد از مدتی که برام جذاب بود الان که نگاه میکنم اصلا چیز ویژه ای نیست و استفاده چندانی نمی کنم از این ویژگی …. و یا دوربینی که این همه تبلیغات میشد, تفاوت خاصی با دوربین نسل قبل روی ۶ نداره… این همه هزینه ارتقا پرداخت کنی که فقط در چند بنچ مارک و روی نمودار راضی کننده باشی کمی دور از انصاف و مشتری مداریه…. اپل لطفا در استراتژیهات تجدید نظر کن.

  6. چابک

    این مثل یک شعله قبل از خاموشیه… متاسفانه اپل دیگه اپل گذشته نیست و فقط به فکر بنچ مارکه….. یک فکری به حال ios کن که از بقیه سیستم های عامل روز هر روز بیشتر عقب میوفته….

  7. احمد

    سلام
    بنظر من اپل بعد استیو جابز شده یه اپل بازاری که دنباله رو بقیس.
    گوشیای ۶s و ۶s plus چه چیز ویژه ای ارائه کردن؟
    ارائه ویژگی ۳d touch که اینیستاگرام با یه طرفند نرم افزاری و استفاده از تپ طولانی تر همون ویژگی رو بصورت نرم افزاری و بسیار ارزان تر فراهم کرد.دوربین هایی با دریچه دیافراگم بالا اونم وقتی که رقباش از دوربین های بسیار با کیفیت استفاده میکنن.
    بدون نوآوری و همچنان گران.چرا وقتی از cpu و ram پایین استفاده میکنه پول ۴ برابر بیشتر میگیره،من کاری ندارم با این سخت افزار چه بنچمارکی میگیره فقط از لحاظ قیمت میگم.یسریا میگن آیفون تا ۳ سال آپدیت میشه،هر چند دیدیم که آپدیت ios 9 برای گوشیای قدیمی اپل چه مشکلاتی ایجاد کرد و باعث شکایتشون شد.خب نکسوس گوگلم میشه ولی قیمت گوشیاش که بسیار پرقدرت هم هستن از مدل پلاس اپل یک ملیون و خورده ای کمترن،چرا؟فقط بخاطر یه سیستم عامل اختصاصی؟این بنچمارک های بیشتر با سخت افزار کمتر هم بخاطر اینه که اپل گوشیو به صورت یه پک به شما میده که نمیتونید توش هیچ دخالتی داشته باشین از لحاظ تصمیم گیری.
    در کل بنظر من اپل دیگه مثل قدیم نیست که همه منتظر یه چیز جذاب ازش باشن.هر سال میاد با هیاهوی تبلیغالی یه محصول مشابه با محصول سال پیش ارائه میکنه فقط با سخت افزار قویتر
    ممنون

  8. سهیل

    نرم افزار بنچ مارک که اصلا واسه ios وجود نداره!!

    1. hussein

      براردر من چرا وجود نداره من ۶s دارم همین امتیاز رو میاره

  9. امير كريمي نيا

    واقعا جالبه این همه قدرت باور نکردنى هستش

  10. حمید

    پرچم اپلیا بالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس.

  11. امیرحسین

    یا حضرته استیوجابز اختلاف با رتبه دوم رو نگا

  12. iApple

    فقط اپل فوق العادس درود بر اپل درود بر استیو جابز بزرگ… با سپاس از دیجی کالا

    1. ( Ali S(asobhani99@gmail.com

      آقا شما دقیقا کجایید؟ استیو جابز خیلی وقته که مرده !!!
      بفرما “فقط سامسونگ گلکسی یک گوشی فوق العادس درود بر سامسونگ درود بر jk بزرگ ” اینجوریه دیگه ؟بابا شما یک جوری شعار میدید آدم فکر میکنه عضو یک فرقه ی مذهبی هستید!

      1. Me

        اگه استیو نبود الان سامسونگ باید E250 میزد! :)))))
        درود فرستادن ربطی به مرده یا زنده بودن طرف نداره :)))))
        ما فقط به کسی که واقعا لیاقت داره درود میفرستیم :)))))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه