آیفون ۷ موجب سوختگی یک زن باردار شد

۲۶ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای انفجار تلفن‌های همراه هوشمند تمامی ندارد. ماجرایی که در ابتدا برای گلکسی نوت ۷ رخ داد و سپس به چندین گوشی دیگر از جمله آیفون هم سرایت کرد. حالا بار دیگر در خبرها گفته شده که انفجار یک آیفون ۷ موجب سوختگی درجه دو یک زن باردار شده است.

این زن که ملانی نام دارد در هنگام خواب گوشی خودش را به شارژ می‌زند و پس از چند ساعت احساس سوختی می‌کند و متوجه می‌شود که گوشی بدنش را سوزانده است. او با مراجعه به بیمارستان متوجه می‌شود که نوع سوختگی درجه ۲ بوده. ملانی موبایل خودش را به یکی از فروشگاه‌‌های محلی اپل می‌برد و ماجرا را بازگو می‌کند. هنوز مشخص نیست که اپل در قبال این اتفاق چه کار می‌کند؛ اما مشخص شده که گوشی برای بررسی‌ها بیشتر به دفتر اصلی این شرکت فرستاده شده است.

melanie-tan-pelaez-suffers-a-second-degree-burn-on-her-right-arm-after-falling-asleep-on-her-iphone-7

البته این زن حاضر به تعویض آیفون نشده و گفته که اعتمادش به این محصول را از دست داده است. او از جمله افرادی بود که از نسل اول آیفون تا آیفون ۷ را خریداری کرده بود. در حال حاضر ملانی به جراحی پلاستیک نیاز دارد تا بتواند آثار سوختگی را از بین ببرد. گوشی ملانی روی تخت و بین چند بالشت قرار گرفته بود و همین موضوع گرمای گوشی را زیاد کرد تا اینکه موجب آتش‌سوزی و سوختگی شد.

tan-pelaezs-hospital-report

منبع:  News.com.au

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

دیدگاه شما

۳۹ دیدگاه
  1. هومن

    منم دستم ۳ سال پیش با شارژر لپ تاپ سونی هنگام خواب سوخت چسبیده بود به دستم مقصر خودم بودم شارژر بین دستم و دیوار مونده بود مقصر خود شخصه به گوشی کار نداره

  2. نیما

    نصف گوشیا که آتیش گرفتن اپل میاد یه قاب ضد انفجار میده واسه بقیه که اگه منفجر شد کسی چیزیش نشه. عذرخواهی و غرامتم در کار نیست.

  3. Ali

    شرم اوره!

  4. ali

    در حال حاظر بهترین انتخاب برای یک گوشی هوشمند MOTO Z موتورولا هست. واقعا رقیب نداره.

  5. علیرضا قاسمی

    سکوت اپل فکر میکنم برای واقعی نبودن اخبار و شایعه سازی بوده
    اخه چطور موبایل اینجور میسوزونه؟ سر تا پاشو سوزونده خخ

  6. hosein

    با این اوصاف ایا بهتر نیست که تعصب رو از همچین گوشی تقریبا چینی و یا کلا چینی . و تازگی ها هم که بمب دستی شده . دور گذاشت و رو به گوشی های با اصالت تر و با کیفیت تر مثل (blackberry )روی اورد . که از لحاظ برند و خاص بودن بالاتر از ایفون هست ؟

  7. محمد

    جالبه دوستان خیلی روشنفکرانه میان میگن حقش بوده! ۳ میلیون تومن بابت یه گوشی پول بدی که وقتی بین ۲ بالش بذاری برات خطر مرگ ایجاد کنه؟! جالبه سامسونگ و اپل و کلا اینجور شرکتا اینقدر طرفدار دارن که اگه آفتابه پلاستیکی هم بسازن همه طرفدارا بازم طوری طرفداریشو میکنن انگار از اموال باباشونه.
    اونوقت فکر میکنیم توی تکنولوژی پیشرفت کردیم! توی سال ۲۰۱۶ ، گوشی های چند صد دلاری داریم که آوازشون گوش هممونو کر کرده ، اما اتیش میگیره. یکی هر وقت دلش خواست آتیش میگیره ، این یکی هم لای بالش بره اتیش میگیره! از طرفداری های تعصبی بیایم بیرون… هیچ کدوم از اتفاقای ایم دو شرکت قابل توجیه نیست

  8. Reza

    اول این که چنتا ایفون اینجوری شده ممکنه واسه هر برندی پیش بیاد! اما فاجعه نوت ٧ چیزی نیس که بخواید با این مقایسش بکنید. این حادثه بدیه ولی اگه ایفونه مشکل داشته زنه هم بی تقصیر نبوده! چون یکی از نکات ایمنی شارژ باتری اینه که از شب تا صب نزنی شارژ و دلیل بعدی این خانوم ایفون رو گذاشته لای بالشت! وقتی گوشی تو شارژ باشه ضمینه داغ شدن گوشی ایجاد میشه و این خانوم گوشی رو گذاشته لای بالشت! چه انتظاری از گوشی دارید وقتی چند ساعت بیش از اندازه تو شارژه و گذاشتنش لای بالشت!

  9. یونس عادلی

    تو این بین مشتری مداری اپل رو باید دید و با سامسونگ مقایسه کرد!!!

  10. Reza

    جوری شده که آدم فقط به نوکیا ۱۱۰۰ میتونه اعتماد کنه!

  11. مهدی

    خدائیش خیلی نلز دستش سوخته.
    اپل سوختگیشمقشنگه 🙂

  12. بهنام

    داداچ ایو دیگه خیلی اشتباه زدی..
    احتمالا آیفون ۲۰ بوده که ۴۰ سانت سوختگی ایجاد کرده..
    بعد تو خواب یه پشه نیش میزنه هفت متر میپریم بالا طرف سوختگی درجه ۲ گرفته بلند شده گفته ای وای چرا من سوختم چرا منو زد منو خورد..
    اشتباه نزنید داداچا..
    مرسی اه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه