بیانیه مطبوعاتی دیجی‌کالا؛ دیجی‌کالا برای پاسخ به نیاز مردم در دوران کرونا به استخدام ۲۰۰۰ نیروی جدید نیاز دارد

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
استخدام 2000 نیروی جدید در دیجی کالا

دیجی‌کالا برای خدمت‌رسانی و پاسخ به افزایش تقاضای میلیون‌ها کاربر خود در سراسر کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا، در فاز اول به ۲‌هزار همکار جدید در بخش انبارداری، لجستیک و ارسال کالا نیاز دارد.

در شرایط سخت فعلی که خرید اینترنتی برای همه‌ی ما تبدیل به یک نیاز ضروری و عامل مهمی برای کاهش تردد و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا شده، دیجی‌کالا تلاش کرده است با تمام توان خود در کنار مردم عزیز کشور بایستد و تلاش کند بخشی از راه حل باشد و این امر را مسئولیت اجتماعی مهم خود می‌داند.

باید توجه داشت، که پاسخ به این حجم از افزایش تقاضای جدید، که پیش‌بینی نشده بود و در شرایط عادی نیز وجود نداشته است، نیاز به زیرساخت‌های لجستیکی و فناورانه گسترده، انبارها، مراکز پردازش و عملیات متعدد و منابع انسانی آموزش‌دیده دارد که به هیچ وجه امکان ایجاد آن به طور یک شبه یا حتی چندهفته‌ای برای هیچ شرکتی در جهان میسر نیست و به همین دلیل بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان مانند علی بابا، آمازون و اوکادو نیز با چالش‌های جدی در این روزها مواجه هستند.

در کنار مسئولیت مهم خدمت‌رسانی دیجی‌کالا در شرایط کنونی، مسئولیت مهم دیگری نیز وجود دارد و آن حفظ سلامت ۵ هزار همکار فعلی دیجی‌کالاست که بخش عمده آن‌ها از بخش عملیات هستند. در راستای حفظ سلامت همکاران، شیفت‌ها و بازه‌های کاری را کوتاه‌تر و زمان های استراحت و مرخصی‌ها را بیشتر کرده‌ایم. همینطور رعایت و اجرای پروتکل‌های پیشگیری و بهداشتی هم تاثیر کاهشی بر میزان ظرفیت لجستیکی و عملیاتی و توان سرویس‌دهی دیجی‌کالا گذاشته و این امر منجر به محدودیت ثبت سفارش برای مشتریان شده است. از همه کاربران عزیز دیجی‌کالا، خواهش می‌کنیم تا در این مدت با ثبت سفارش‌های ضروری خود و صرف‌نظر از خریدهای معمولی در این بازه زمانی، امکان ارسال کالاهای ضروری را به تعداد بیشتری از هموطنان مهیا سازند.

برای جبران این کاهش ظرفیت، دست‌کم به ۲۰۰۰ نیروی جدید در بخش عملیات، تحویل و ارسال و کارگر انبار نیاز داریم. اولویت استخدام با داوطلبینی است که در شرایط رکود کسب‌وکارها، شغل خود را از دست داده‌اند و از نیروهای عملیاتی این شرکت‌ها دعوت می‌کنیم به دیجی‌کالا بپیوندند. شرایطی در نظر گرفته شده که این عزیزان پس از عبور از شرایط فعلی و عادی شدن شرایط سایر کسب‌وکارها بتوانند به شرکت‌های قبلی خود بازگردند.

همچنین برای قدردانی از این عزیزان که در شرایط فعلی به فداکاری و خدمت‌رسانی می پردازند علاوه بر حقوق و مزایای قانونی بسته‌های حمایتی ویژه در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از فرآیندهای مصاحبه و استخدام این لینک در دسترس است.

فرآیند استخدام

مراحل اولیه ثبت‌نام آنلاین از این لینک در دسترس است.

فرم استخدامی دیجی‌کالا
۱۵۰ دیدگاه
  1. آرش حیدری

    سلام نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام نفرمودید
    ۰۹۱۲۴۱۱۹۸۹۶

  2. یاوری

    سلام بنده خانم و ساکن شهر جدید هشتگرد آماده همکاری هستم۰۹۳۳۱۹۶۰۷۸۰

  3. یاوری

    سلام بنده ساکن شهر جدید هشتگرد آماده همکاری هستم۰۹۳۳۱۹۶۰۷۸۰

  4. صادق خانی

    سلام. من صادق خانی ۳۲ ساله اهل زاهدان با قد ۱۸۵ و وزن ۷۵ کیلو دارای مدرک دیپلم و پایان خدمت.
    بدلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن کسب و کار خود را از دست دادم

  5. ایرج

    ماتوشرکت پاک کارگرفصلی بودیم الان بیکارم لطفامارولحاظ بفرماید باتشکر۰۹۱۹۴۴۲۵۸۷۹

  6. محمد هوشمند

    با عرض تبریک سال نو چون تاریخ ارسال در فرم اعلام ننموده بودید میخواستم بپرسم این روز کاری شما کی میباشد و به دلیل نزدیکی منزل با انبار فلکه اول تهرانپارس آیا میتوانم شخصا جهت دریافت اقدام کنم متشکرم هوشمند

  7. سید امیر سعادت

    سلام و عرض ادب و تبریک سال نو . من حدود ۲ سال پیش با حضور در شرکت محترم دیجی کالا برای استخدام فرم پر مردم و قرار شد با من تماس بگیرند ولی این اتفاق نیفتاد . ممنون میشوم اگر اینجانب را هم در صف استخدام قرار دهید . در صورت لزوم و امر شما سوابق کاری خود را برایتان ارسال میکنم. سپاس
    ۰۹۰۱۱۲۰۲۵۲۸

  8. Maryam lotfi

    سلام بنده هم از کرج اماده همکاری هستم ۱ سال بازاریابی انجام دادم ولی متاسفانه کارم رو از دست دادم…۰۹۰۲۶۳۶۴۲۲۵

  9. مصطفی میرزایی

    سلام .من اصفهان اماده همکاری هستم

  10. امینی

    سلام ازجنوب تهران سمت ورامین استخدام ندارین؟؟aamynmsjdy@gmail.com

  11. احسان بوربور

    سلام
    من از شهرستان پیشوا استان تهران
    میتونم در زمینه انبار و حمل و نقل در خدمتتون باشم

  12. احسان بوربور

    سلام
    من دیپلمه ساکن شهرستان پیشوا استان تهران
    میتونم در زمینه انبار و حمل و نقل در خدمتتون باشم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه