اولین تصاویر ثبت شده با دوربین وان‌پلاس ۲ منتشر شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خبرها پیرامون وان‌پلاس ۲ زیاد است و هر روز اطلاعات بیش‌تری از این گوشی منتشر می‌شود. شرکت چینی سازنده این گوشی پیش از این هم وان‌پلاس ۱ را معرفی کرده بود. پیش از این شرکت وان‌پلاس کارهای تبلیغاتی گوشی وان‌پلاس ۲ را شروع کرده و تاکنون مشخص شده که این محصول از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و USB Type-C بهره می‌برد.

به‌تازگی، تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که احتمالا با گوشی معرفی نشده وان‌پلاس ۲ گرفته شده است؛ این گوشی‌ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد. قرار است وان‌پلاس ۲ در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مرداد امسال) در جریان یک رویداد واقعیت مجازی معرفی شود.

همچنین پیش از این یک تصویر و بنچمارک GFXBench این گوشی هم به‌بیرون درز کرده بود. این در حالی است که اخیرا هم مدیرعامل وان‌پلاس در یک تیزر تبلیغاتی، قول قیمتی کمتر از ۴۵۰ دلار را در زمان عرضه وان‌پلاس ۲ داده است. قرار است وان‌پلاس ۲ در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مرداد امسال) در جریان یک رویداد واقعیت مجازی معرفی شود. همچنین قرار است شرکت وان‌پلاس برای برگزاری و نمایش واقعیت مجازی این گوشی از نمایش‌گر واقعیت مجازی Google Cardboard استفاده کند. شرکت وان‌پلاس در این گوشی از سنسور اثر انگشت بهره گرفته است. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی باید به باتری بزرگ، بدنه تمام فلزی و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد.

این در حالی است که به‌تازگی تصاویری با سایز ۴۱۶۰×۳۱۲۰ در فضای مجازی منتشر شده که احتمالا با استفاده از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی وان‌پلاس ۲ گرفته شده است. دیافراگم دوربین در این گوشی f/2.0 است، به این معنی که انتظار می‌رود دوربین وان‌پلاس ۲ حتی در شرایط نامطلوب نور و تاریکی هم تصاویر خوبی را ثبت کند.

111

222

333

444

پیش از این هم شرکت وان‌پلاس حدود یک میلیون دستگاه از گوشی وان‌پلاس ۱ را در بازار عرضه کرده بود. این در حالی است که علاقه‌مندان به محصولات این شرکت برای خرید جدیدترین گوشی هوشمند وان‌پلاس بسیار مشتاق هستند. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که امکان غیرواقعی و جعلی بودن تصاویر منتشر شده، وجود دارد.

منبع: PhoneArena

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه