بهترین گوشی سال ۲۰۱۵ از دیدگاه سایت Phone Arena

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۷:۲۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بهترین تلفن همراه سال 2015

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۵ سایت‌های مختلف سعی می‌کنند بهترین محصولات سال را انتخاب کنند. سایت Phone Arena هم از مدتی پیش این روند را آغاز کرده است. این سایت به‌تازگی بهترین تلفن‌ همراه هوشمند سال را انتخاب کرده که با دیدن آن‌ اصلا تعجب نمی‌کند. گوشی آیفون ۶s شرکت اپل توانست به عنوان بهترین تلفن همراه هوشمند سال ۲۰۱۵ از دیدگاه سایت Phone Arena انتخاب شود. چیزی به‌عنوان یک تلفن همراه هوشمند بدون نقص وجود ندارد و به احتمال زیاد هیچ وقت هم یک محصول بسیار کامل را مشاهده نخواهید کرد؛ اما هر ساله تلفن‌های همراه هوشمند مختلفی راهی بازار می‌شوند که با پیشرفت‌های خوبی مواجه می‌شوند و با قابلیت‌های جدیدی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد کاربران را هیجان‌زده می‌کنند.

گوشی آیفون ۶s به عنوان بهترین گوشی‌ سال ۲۰۱۵ از دیدگاه Phone Arena شناخته شد.

آیفون ۶s

آیفون از جمله محصولاتی است که هرساله میلیون‌ها کاربر در سرتاسر دنیا را جذب خودش می‌کند. آیفون ۶s امسال هم توانست علاقه‌مندان به محصولات اپل را هیجان‌زده کند. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک باتری تقریبا ۱۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن قرار گرفته است.

اگر قدرت سخت‌افزاری و قابلیت‌های سیستم‌عامل iOS را در نظر نگیریم، این گوشی ظاهر زیبایی دارد و کارکردن با آن هم بسیار آسان است. قابلیت «لمس سه‌بعدی»  (۳D Touch) اضافه شده به آیفون ۶s هم باعث شده تا کاربران بتوانند کارهای بیشتری را با گوشی خودشان انجام دهند و دسترسی سریع‌تری به برنامه‌ها داشته باشند. این تکنولوژی به‌شدت مورد توجه شرکت‌های دیگر قرار گرفته و از هم‌اکنون شایعه‌ی استفاده از صفحه‌نمایش‌های حساس به‌فشار در گوشی‌های سامسونگ و سونی شنیده می‌شود.

آیفون ۶s قیمت بالایی دارد، اما با پرداخت این قیمت زیاد امکانات خوبی را هم دریافت می‌کنید.

‌‌‌‌‌‌

گلکسی S6 – کاندیدای بهترین تلفن همراه هوشمند سال ۲۰۱۵

گوشی سامسونگ گلکسی S6 از جمله محصولات با ارزش بازار به‌شمار می‌رود و از بیشتر جهات یک گوشی قابل رقابت با آیفون است. سامسونگ همیشه در سری گوشی‌های گلکسی S قابلیت‌های خوبی را اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند تجربه‌ی کاملی از این محصولات داشته باشند. گلکسی S6 یک محصول جذاب بود است که طراحی زیبایی دارد و از نظر قدرت سخت‌افزاری هم کاربران را راضی نگه می‌دارد. گوشی گلکسی S6 زیباترین محصول در بین تمام سری S شرکت سامسونگ به‌حساب می‌آید. کاملا مشخص است که سامسونگ برای طراحی این گوشی به فرمول جدیدی دست پیدا کرده و قصد دارد از همین فرمول هم در گوشی گلکسی S7 استفاده کند.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵۸ دیدگاه
  1. وهاب

    من خودم سامسونگ اس ۵ دارم اما با اس ۶ زیاد کار کردم همسرم نوت ۵ و برای پدرم هم آیفون ۶ پلاس خریدم . اینو گفتم تا بدونیدبا هر دو برند کار کردم و تعصبی نسبت به هیچ کدوم ندارم . سامسونگ اس ۶ به خودی خود از نظر طراحی و جنس بدنه و زیبایی و امکانات گوشی خوبی هست اما نقطه ضعف اون سیستم عامل اندروید هست به نظرم . اندروید اگر چه سیستم عامل باز و با قابلیتهای فراوان هست اما آسیب پذیری اون هم نسبتا زیاد است . اگر سامسونگ بتونه سیستم عامل تایزن رو جهانی کنه به نظرم توی عالم موبایل بی رقیب میشه . اما آیفون از نظر طراحی و حس در دست گرفتن روانی سیستم عامل و قدرت تاچ عالیه اما پاشنه آشیل اون هم سیستم عامل اختصاصیش هست امکانات کم در مقایسه با اندروید ، سختی کار کردن در منوها و در دسترس نبودن آنها، مشکل در کانکت شدن با دیوایس ها و گوشی های دیگر و مشکلات زیاد دانلود برنامه ها برای کاربران ایرانی . پس هیچ گوشی ای کامل نیست . اما اگر نظر من رو بپرسید انتخاب من گوشی های سری نوتسامسونگ است که روانی و راحتی آیفون رو داره و امکانات فراوان سامسونگ و از همه مهمتر قلم فوق العاده . این نظر من بود .

  2. sepehr

    جای lg v10 واقعا خالیه این گوشی واقعا محشره و الجی در اون کلی نو آوری و خلاقیت به کار برده

  3. روزبه

    آیفون عالیه ولی نه تو ایران

  4. محمد

    آقا این z5 پرمیوم هم گوشی خفنی بود ولی حیف که انتخاب نشد

  5. hacker.m

    به نظر من iphone فقط برای ۳dtuch بهترین گوشی شد وگرنه اس ۶ از iphone پر کاربرد تر و قوی تر است.

  6. کسری

    من نمی دونم چرا وقتی ما یه گوشی می خریم روش غیرت پیدا می کنیم! عزیزان هم سامسونگ خوبه، هم آیفون! از اینکه ثابت کنید برند محبوب شما بهتره چیزی گیرتون میاد؟!

  7. مهدی

    این دوتا در مقایسه با سونی زد ۵ اصلا به حساب نمیان بد نیست این سایتی که مقایسه کرده یه نگاهی به مشخصات سونی زد ۵ بندازه

    1. وهاب

      سونی یکی از برندهای محبوب من بود اما متاسفانه ایرادی که داره اینه که طراحیش قدیمی و یکنواخت شده و امکانات خاصی هم به جز آپشنهایی که همه گوشیها دارند ارائه نمیده. خلاقیت حلقه گم شده گوشی های سونی است و اسن باعث شده تو دنیا در زمینه گوشی زیاد مطرح نباشه و تو جدول پرفروشترینها سقوط کنه

  8. میلاد

    فقط و فقط سونی اونم SONY Xperia Z5 Premium

  9. محسن

    من قبلا گوشی های سامسونگ داشتم و به غیر از سامسونگ دیگه هیچ گوشی دست نمی گرفتم اما به تازگی آیفون ۶s گرفتم تو چیزی که من نتیجه گرفتم سامسونگ دریایی از امکانات رو تو گوشی هاش قرار میده طوری که کسی فکر به عوض کردن گوشی نکنه و واقعا با این که میگن سامسونگ زود گوشی بیرون میده بایدبگم تو هر گوشی که به بیرون میده حداقل تغییر رو داره از طرفی آپل از کیفیت ساخت بلاای بر خورداره خداییش…. با اینکه سامسونگ از s6 به بعد تغییر کرد ولی واقعا اپل در ساخت گوشی عالی کار میکنه و از طرفی باید گفت هر گوشی جدیدی که به بازار میده تفاوت زیادی با گوشی قبلیش نداره اما به کاربر تمام امکاناتی روکه نیاز داره به اون میده….ولی در مجموع باید گفت انتخاب این دو غول گوشی سازی سلیقه ای یه و در انتخاب بهترین گوشی سال ۲۰۱۵ یعنی ۶s ایفون کمی نا عادلانه بود.

  10. R

    S6 هم خوبه ولیiphone 6s یه چیز دیگست
    just apple

  11. علی

    آقا فهمیدم سایت رو اشتباه دیدم :))))

  12. ممد

    سامسونگ پروژه صفر به بعد با نوتاش فوق العاده عالین حتما باید باهاش یبار کار کنی تا متوجه حرفم شی خیلی با کیفیت و قوین.
    ایفون فقط اسمی در کرده من که کلا از این ایفون گلابی چیزی ندیدم و مطمننم نخواهم دید فقط سیب دهنیش باعث این شده الان بشه اول متاسفانه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه