[ویدیو] تست سرعت آیفون ۶s و گلکسی نوت ۷؛ کدام گوشی سریع‌تر است؟

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گلکسی نوت ۷ در چند وقت گذشته سر و صدای زیادی به راه انداخته است.  پرچم‌دار جدید سامسونگ و عضو جدید خانواده‌ی نوت  نظر بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند را به سمت خودش جلب کرده است؛ اما در این بین باز هم شاهد رقابت دو شرکت اپل و سامسونگ هستیم. بسیاری از کاربران دوست ‌دارند ببینند که کدام گوشی سریع‌تر است و کدام گوشی عملکرد بهتری در مقایسه با دیگری دارد.

گوشی آیفون ۶s از تراشه‌ی دو هسته‌ای A9 به همراه ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. از طرف دیگر تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت ۷ از تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که نوت ۷ از صفحه نمایش QHD با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد و آیفون هم صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل دارد. به شکل طبیعی کیفیت صفحه نمایش روی قدرت و عملکرد یک گوشی بسیار تاثیرگذار است. همچنین دو سیستم عامل اندروید و iOS هم تفاوت‌‌های زیادی با هم دارند که می‌توانند روی سرعت و قدرت گوشی‌ها اثرگذار باشند.

در این مطلب ویدیویی به مقایسه‌ی سرعت این گوشی‌ها در شرایط مختلف پرداخته می‌شد. اگر می‌خواهید ببینید که کدام گوشی سرعت بیشتری دارد، ویدیوی بالا را ببینید.

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵۶ دیدگاه
  1. حمید

    Ali S شما که سامهنگ رو انتخاب کردی کلا از دنیا عقبی برادر خخخخ … گوشی نیست دستت که … اون ماشین لباسشوییه خخخخ

    1. Ali S

      دوست من اولا تمام سایت ها دارن بشدت از سامسونگ تعریف میکنن و من خیلی خوشحالم که سامسونگ رو انتخاب کردم چون هیچی کم نذاشته. حرفای شما دلیل درستی نداره. از دنیا هم عقب نیستم بلکه با سامسونگ یک قدم از دنیا جلوتر هم هستم. این اپله که همیشه هنگ میکنه و مدیران اپل راهنمای خارج کردن محصولاتشون از هنگ رو اعلام میکنن .و تا وقتی از سامسونگ استفاده نکردی مجبور نیستی راجبش نظر بدی چون به هیچ عنوان هنگ نمیکنه. به جای مخالفت بیهوده، تجربه تونو افزایش بدید.
      موفق باشید

      1. سام

        نخیر انها از گوشیهای چینی که رم ۸ و ۱۲ دارند و اخیرا هم امده بیشتر تعریف کردند خیلی رم ۲۰ خوبه

      2. Ali S
      3. milad

        سامسونگ از غرامت های که همیشه داره پرداخت میکنه معلومه اوج نوآوری و تکنولوژیش.دمپایی ۷ هم که آخرشه.

        دنیای تکنولوژی مدیون اپله.

  2. Arsalan

    من نمیدونم مگه یه گوشی را شما میخرید که با سرعت باهاش کار کنید؟
    کلی نوت۷ کارایی داره که آیفون۶ که هیچ آیفون۷ هم نداره.

  3. سالار

    متاسفانه بیشتر دوستان و هواداران فلان برنها تو ایران فقط کاغذی اند یعنی کاغذ رو فقط میبینند مثل هر دستگاه و کالای دیگر ولی عمل و کیفیت ملاک و مورد نیاز شماست نه کاغذ, شما در انتها عمل ملاک استفاده تون خواهد بود و نه کاغذ. میخوایید باش کار کنید نه کاغذ مشخصات را حفظ کنید.؟!
    انگار بنز رو با خودروی کره ای …..فلان حالا هر نامی مقایسه کنیم شاید اصلا مقدار آپشن و تشکیلات و امکانات خودرو کره ای از آلمانیش هم بیشتر و باشه ولی هیچکی باز نمیگه صنعت خودرو کره از آلمان بهتره؟ شما میگید؟ انصافا؟

    حالا هم که یکبار اعداد و ارقام کاغذ اصلا بنچمارک (با اینکه ایفون خیلی تو بنچ مارک جلوتره) هم اینجا صحبت نمیشه بگذاریم کنار و فقط عمل نمایش داده میشه باز میبینم دوستان همچنان کاغذ به حفظ علی رغم ویدیو و مقایسه به طرز عجیبی از برند کره ای حمایت می کنند؟؟؟ چقدر مردم کاغذی شده اند.

  4. Solmaz

    میبینم که باز پوزه سام هنگو سامکپ بد مالیده شد به خاااااااااااک منتظر غول جدیدمون باشید تا چند روز دیگه هه…!!!!

    1. 아리

      اووووه چه ذوقی میکنید با یه تست سرعت کم ارزش
      اپل جلو سامسونگ هیچی نیست همین سرعت بیخودشم مال صفحه نمایش بی کیفیتشه. تمام کارشناسا برتری کل گوشی رو به سرعت بیهوده ترجیح دادن و نوت ۷ رو بهتر از آیفون میدونن

      1. محمدعلي بهراميان

        ربط صفحه نمایش به سرعت رو یکی برام توضیح بده 😐

      2. Ali S

        وقتی صفحه نمایش با کیفیت تر باشه، بدین معنیه که تعداد پیکسل ها کوچک تر و زیاد تر هستن که بزرگ بودن صفحه نمایش هم دخیل هست. وقتی تعداد پیکسل ها بیشتر باشه، مجموعه سخت افزاری گوشی باید برق بیشتری مصرف کنه و پیکسل های بیشتری رو راه بندازه
        طبیعیه که مدیریت پیکسل های بیشتر (که البته برخلاف آیفون از خودشون نور میدن) برای سخت افزار سخت تره پس رو عملکرد تاثیر داره.

  5. nimble

    سلام نظرات دوستان رو که میخوندم واقعا ناراحت کننده بود چون بسیار برند گرا و شخصی نظر داده بودن
    البته نه همه دوستان واقعا بعضی از نظرات جالب توجه و قابل تفکر بود
    از نظر بنده این مقایسه قابل قبوله اما نه برای دو برند بلکه دو سیستم عامل و همچنان سیستم عامل IOS برتری خودش رو به رخ همه می کشه ولی مطمئن باشید مشکل از برند نیست . در حقیقت اصلا مشکلی نیست .
    باید منطقی باشید و دو تا سیستم عامل رو از همه زوایا مقایسه کنید نه فقط سرعت ، نظر شخصی خودم در مورد سرعت اینه که سرعت در سطح استفاده های روزانه و شخصی اصلا ملموس نیست و نباید اینقدر نسبت به اندروید بدبین بود و اگر بخواهید وارد دیگر ایتم های مقایسه بشید مطمئنا اندروید حرف های زیادی برای گفتن داره.
    موفق باشید به امید روزی که همه گوشی ایده ال خودشون رو در دست داشته باشن :))))

  6. Arsalan

    آخرش آیفون۷ که اصلا تو ایران نمیاد.
    طرفدارهای اپل هم مجبورند همین نوت۷ را بخرند
    ههههههه

  7. محمدسعید حسینخانی

    سری نوت رو با هیچ گوشی مقایسه نکنید! امکانات و قابلیت های کاربردی نوت ۷ کجا و آیفون محدود کجا؟
    دوستان فراموش نکنید که نوکیا ۱۱۰۰ هم سرعت بالایی داره…!!!

  8. คmïŕÎηƒεřηø

    درود،این ویدیو ها چیزی رو قشنگ ثابت نمیکنن حالا میخواد برای هر برندی باشه،من خودم طرفدار سونی و اپل ام چون سرعتی ترین گوشی های جهان رو تولید میکنه الان سونی تو اندروید ترکونده از لحاظ سرعت،اپل هم تو سیستم عامل خودش توپه،حالا بگذریم شرکت سامسونگ در حدی نیست که بتونه با سونی و اپل در بیوفته. 😀

    1. Ali S

      سامسونگ سونی رو که قورت داد شما کجایی.
      سونی اصلا در حد مقایسه نیست

    2. sepehr

      من که همیشه مخالف سامسونگ بودم خدایی قبول دارم سامسونگ دیگه از سونی بهتره محصولاتش.

  9. حسن ر.

    ویرایش Snapdragon 820 در لود برنامه‌ها کندتر از ویرایش Exynos 8890 می‌باشد. این مسأله در ویدیوهای همین کانال برای Galaxy S7 مشاهده شده است (لینک حذف شد). لذا، اختلاف سرعت iPhone 6s با Note 7ای که در بازار ایران است به این اندازه نخواهد بود.

  10. حسین رضوی

    سلام واقعا متاسفم برای دوستانی که note7 فوق العاده رو با گوشی هایی مثل iphone 6s مقایسه میکنه که جز سرعتی که اون هم بخاطر تراکم پیکسلی بسیار پایین و برنامه نویسی ضعیف شرکت ها برای اندروید نسبت به ios هست و دلایلی دیگه و در غیر این مسعله که دلایلشم کاملا واضحه و تفسیر سامسونگ نیست و تازه همانطور هم که دیدیم در ویدئو در برنامه های خود شرکت مثل دوربین و… سامسونگ پیشتاز بود تا اینکه به برنامه های شرکت ها رسیدیم که اون هم همانطور که خیلی از دوستان گفتن بخاطر ضعف برنامه نویسی شرکت هاست… جدا از این مسعله note 7 از همه نظر از iphone سر هست . در دوربین که همه میدونن و در سایت های خبری هم گفته شده . در صفحه نمایش که کاملا مشخصه که سامسونگ برتره. با داشتن حسگر عنبیه که اپل تو خواب هم نمیبینه و ضد آب و گرد و غبار و کیفیت ساخت بهتر و زیبایی بسیار بالاتر و… note7 در حال حاضر بسیار بهتر از iphone 6s و در واقع بهترین گوشی هوشمند حال حاضر هست و چیزیه که دیگه همه قبول دارن.
    واقعا نمیدونم طرفداران اپل غیر از این ویدعو که کاملا سرعت رو غلط ارزیابی کرده چه حرفی برای گفته داشته باشن؟؟؟

  11. مرتضی

    رزولوشن ۷۲۰ کجا qhd کجا…

  12. ali

    واقعا دلم به حال نت سوخت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه