دوستات رو دعوت کن، گوشی موبایل برنده شو! (بروزرسانی شد)

۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۲:۵۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
دیجی کلاب
تا ۳۱ مرداد فرصت دارید با دعوت دوستان خود به خرید از دیجی‌کالا، علاوه بر کسب ۵۰ امتیاز در باشگاه مشتریان، در قرعه‌کشی ۱۰ گوشی موبایل هواوی Y7 هم شرکت کنید.

«باشگاه مشتریان دیجی‌کالا» از تابستان ۱۳۹۸ با هدف تعامل بیشتر با کاربران و قدردانی از مشتریان دیجی‌کالا راه‌اندازی شده است. با عضویت در باشگاه مشتریان در ازای «خرید از دیجی‌کالا»، «ثبت نظر» و «دعوت از دوستان برای پیوستن به جمع مشتریان دیجی‌کالا»، امتیاز کسب خواهید کرد. از امتیازهایی که جمع کرده‌اید می‌توانید برای شرکت در قرعه‌کشی جوایز بزرگ، گرفتن تخفیف‌های ویژه یا دریافت انواع کد تخفیف و هدیه استفاده کنید.

همان‌طور که گفتیم، یکی از روشهای کسب امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا ، دعوت از دوستان برای خرید از دیجی‌کالا است. تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ فرصت دارید با دعوت از دوستان خود برای خرید از دیجی‌کالا علاوه بر کسب ۵۰ امتیاز، در قرعه‌کشی ۱۰ گوشی موبایل هواوی Y7 هم شرکت کنید.

کافی است اگر دوستانی دارید که تا به حال از دیجی‌کالا خرید نکرده‌اند، از طریق لینک اختصاصی خود آن‌ها را به ثبت‌نام و خرید از دیجی‌کالا دعوت کنید.

پس از این که دوست شما اولین خرید موفق خود را از دیجی‌کالا تحویل گرفت، علاوه بر کسب ۵۰ امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا، یک شانس هم برای شرکت در قرعه‌کشی ۱۰ گوشی موبایل هواوی Y7 دریافت می‌کنید.

برای دریافت لینک اختصاصی باید ابتدا با حساب کاربری دیجی‌کالای خود به باشگاه مشتریان دیجی‌کالا وارد شوید. سپس می‌توانید با کلیک روی نام حساب کاربری‌تان، لینک اختصاصی خود را برای دعوت از دوستانتان دریافت کنید.

این لینک را می‌توانید کپی کنید و از راه‌های ارتباطی مختلف مانند پیامک، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی برای دوستانتان بفرستید.

دوستان شما با ثبت نام در دیجی‌کالا از طریق لینکی که شما برایشان ارسال کرده‌اید، یک پیامک حاوی کد تخفیف ۱۰ هزار تومانی برای اولین خرید خود از دیجی‌کالا دریافت خواهند کرد.

ورود به باشگاه مشتریان دیجی‌کالا

در نهایت، پس از اولین خرید موفق هر کدام از دوستان شما و تحویل مرسوله، ۵۰ امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا کسب خواهید کرد و علاوه بر آن یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی هواوی هم به شما تعلق می‌گیرد.

قرعه‌کشی در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۹۸ به‌صورت سیستمی برگزار شد و اسامی برندگان به شرح زیر است:
۱. عباس وزیرنیا
۲. مهدی اکبری
۳. جعفر محبی خواه
۴. سجاد نوروزیان
۵. عبدالحکیم نیک پی
۶. موبن پاکدامن
۷. کیوان قزل سفلی
۸. نسترن حضرتی
۹. محمدرضا سامانی
۱۰. علیرضا براآنی
ضمن تبریک به این عزیزان به زودی برای هماهنگی ارسال جوایز با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

برای دریافت جوایز، با برندگان از طریق ایمیل و تلفن (براساس ایمیل و شماره تلفنی که در حساب کاربری‌شان ثبت کرده‌اند) تماس گرفته خواهد شد. در صورت پاسخ‌گو نبودن، جوایز تا ۳ ماه پس از تاریخ قرعه‌کشی برای برندگان نگهداری می‌شود. پس از گذشت ۳ ماه، حقوق مادی و معنوی جوایز تحویل گرفته نشده برای دیجی‌کلاب محفوظ است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷۱ دیدگاه
  1. مرجان

    من ۴ بار خرید به مبلغ بیش از ۷۰۰ هزار تومان انجام داده ام چرا امتیازی برایم منظور نشده

  2. احمد مقدم

    با سلام ، من کلی خرید تو چند مرحله از دیجی کالا داشتم تازه اومدم دیجی کلوب ، پس چرا هیچ امتیازی ندارم ????

  3. غلامرضا

    سلام چراباوجودثبت نظروتاییدامتیازبرای حساب من منظورنشده است

  4. وب زاویه

    من لینک رو داخل وب سایت تبلیغ کردم

  5. مطهره

    با سخلام خدمت شما ، خدا قوبت!

    آبسرد کن خریدم به مبلغ دو میلیون و از کیفیت اون کاملا راضیم و به موقع به دستم رسید ، ممنون از لطف شما

    ببخشید به من کد تخفیفی داده نشده ، قسمت تاریخچه فقط ۱۵۰ امتیاز برام ثبت شده ، میخواستم یه کتاب بخرم میخواستم بدونم با این امتیاز تخفیفی بهم تعلق میگیره ؟
    واینکه از این ۱۵۰ امتیاز چه استفاده های دیگری میتونم بکنم و چگونه ؟

  6. منصف

    چرا به سوال ها و ابهامات پاسخ نمیدین ؟ اگه قرعه کشی عادلانه باشه ؛ باید همه زوایاش شفاف و دقیق باشه . ممنون

  7. بهناز

    سلام
    من چطور میتونم از امتیازم استفاده کنم؟
    توی قسمت جوایز هم کد تخفیف و هم خرید کالا چند تا پیشنهاد هست. روی هر کدوم کلیلک میکنم نوشته در قسمت پرداخت از کد تخفیف استفاده کنید، در صورتی که هیچ کدی ندارم فقط این پیشنهاد ها نوشته شده. میشه راهنمایی کنید.

  8. نورالدین معتمدراد

    من هم لینک دعوت فرستادم برا برادرم ثبت نام کرد خرید کرد .کد تخفیف ۱۰ هزار تومنی و امتیاز هدیه برا معرف و خودش نیست هنوز . به قرعه کشی میره یانه هم نمیدونم چهار روز دیگه قرعه کشی گوشی هواوی .

  9. بهار

    من ککلی نظر تایید شده دارم قرار بود بجورای هر نظر ۵ امتیاز بدید، اما هیچ امتیازی نگرفتم.

  10. مصطفی قاسمی

    با سلام
    ممنون از سایت خوبتون از خریدم راضی هستم و تا الان که مشکلی ازخریدم ندیدم

  11. ali

    kharid kardm vali emtiaz hanoz 0e

  12. محمدرضا

    سلام.ببخشید، من دوستمو به خرید از دیجی کالا دعوت کردم و اونم سفارش داد و الان تحویل گرفته پس من کی امتیاز دیجیکلاب دریافت میکنم؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه