دیجی‌کالا؛ پربازدیدترین وب‌سایت ایرانی در کشور + ویدیو

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس جدیدترین رده‌بندی وب‌سایت Alexa، دیجی‌کالا پس از گوگل و یاهو، سومین سایت پربازدید در ایران است.

«الکسا» (Alexa) که رده‌بندی وب‌سایت‌های جهان را در کشور مبدا و همچنین، کل جهان نشان می‌دهد، دیجی‌کالا را پس از گوگل و یاهو، به عنوان پربازدیدترین وب‌سایت در ایران معرفی کرده است. این موضوع دیجی‌کالا را به پربازدیدترین وب‌سایت ایرانی در کشور تبدیل می‌کند.

وب‌سایت‌های بلاگفا، ورزش۳ و آپارات هم، رتبه‌های بعدی را به خودشان اختصاص داده‌اند.

لازم به ذکر که در رده‌بندی جهانی هم، دیجی‌کالا به رتبه‌ی ۴۵۰ صعود کرد. بنابراین، دیجی‌کالا جزو معدود وب‌سایت‌های ایرانی است که جزو ۵۰۰ سایت پربازدید جهان طبقه‌بندی شده است.

منبع: Alexa

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیدگاه شما

۴۹ دیدگاه
  1. علی خسروی

    این اوج و فراز شما نتیجه ی خوب کارکردن شما از یک طرف و اعتماد خریدارن از طرف دیگر است. یعنی یک اتفاق دو سویه که اگه یک طرفش فرو بریزه طرف دیگرش هم فرو میریزه. مواظب باشید که به جایی نرسید که نشه درستش کرد . اگه امروز مردم به شما اعتماد کردن شما در اوج هستید و به دلیل این اعتماد است که به این جا رسیده اید . پس مواظب باشید که این اعتماد رو از دست ندهید که بیگمان هر فرازی را نشیبی هست.

  2. مهدی کوشش

    دمتون گرم.
    باعث افتخاره.

  3. تور

    آفرین

  4. علیرضا

    واقعا تبریک میگم باعث افتخاره

  5. حبیب دادخواه

    تلاشهاتون بی نتیجه نمی مونه !
    تبریک!

  6. سعید نظیری

    با سلام و ضمن تبریک واقعا شاهکاره که فقط از ۲ تا غول عقبین ( فقط کاش خریدهای بالای ۱۰۰ تومن رایگان بفرستین مرسی)

  7. ج

    خوبه اما به شرطی که انتقاد ها رو بلاک نکنید و دیدگاه های مخالف رو هم ببینیدو انتشار بدین
    البته تو گروه های اجتماعی فعلا فقط بلاک میکنید
    افرادی که بلاک میکنید احتمال خیلی زیاد دیگه ازتون خرید نمیکنند و خرید مهم تر از رده بندی سایت است

  8. طنز تلخ

    عقابی اوج میگیره و اوج میگیره و نهایتا به اون بلندی که میخواست برسه تا بتونه شکاری که روی زمین هستش رو به چنگ بیاره ، اگه اشتباه کنه ، اوج گرفتنش مساوی سقوط خودش خواهد بود .

    دیجی کالا شما که اوج گرفتید برای خرید باهوش ، شما که اوج گرفتید برای مشتری های وفادارتون ، شما که اوج گرفتید برای فردا ، چرا اکنون دچار لغزش شده اید ، به خاطر رشد بیشتر مشتری نسبت به رشد سازمانی ؟

    کاری نکنید خرید باهوش برای فردا ، موکول شود برای پس فردا !

    منم هم مانند دیگر کاربران و دیگر اعضای خانواده دیجی کالا به مانند گذشته از شما توقع داریم که به مشتری به مانند گذشته احترام گذاشته شود .

    احترام فقط به معنی معذرت خواهی نیست ، بلکه راهی هموار برای ترغیب کردن کسانی که دیگر میل خرید از سایت را ندارند ، راهی هموار برای کسانی که بازهم از خرید اینترنتی واهمه دارند .

    امیدوارم این اوج شما نهایت به فردایی بهتر برای کاربران شود .

    با تشکر

    1. مجید

      با سلام خدمت تمامی دوستان
      من هم با نظر شما دوست عزیز موافقم .من که از ۵ سال پیش خریدم رو از دیجی کالا اغاز کردم تفاوتی ملموس بین این زمان وآن زمان مشاهده می کنم و همیشه با یک معذرت خواهی کر درست نمی شود .امیدوارم به روزهای اوج برگردید.البته این از دیدگاه من هست.دوست دار دیجی کالا مجید

  9. نجمه حسینی

    سلام . الکسا منبع درستی نیست. ولی مطمینم بهتر شدید که رتبعه الکسا تون خوب شد
    اما هر صعودی را سقوطیست … این از ما گفتن بود
    الانی برخی فروشگاههای اینترنتی توکشور دارن خوب کار میکنن عالی خصوص در مورد نقد و بررسی کالای دیجیتال ، چند مورد که یکیشون خیلی برام جالب بود . اما اسم نمیبرم که تبلیغ این سایتا نشه
    موفق باشید

  10. میلاد میرزایی میلاد میرزایی

    باریکلا دیجی کالاییا

  11. محمود

    تبریک به دیجی کالا

  12. علی

    تبریک میگم ولی اگر نتونید کیفیت خدماتتون رو حفظ کنید، با همین شتابی که اوج گرفتید دچار افول خواهید شد این رشد رو مدیون مشتریان وفادارتون هستین و باید بیشتر به ارتقا کیفیت فکر کنید وکمیت و کیفیت رو به نوعی بالانس کنید.
    شعار اولیتون یادتونه “تحویل اکسپرس در همان روز”
    امروز خیلی فاصله گرفتین از اون روزای خوبی که تو همون روز سفارش یا نهایت فرداش و دقیقا در همون زمان اعلام شده کالامونو دریافت میکردیم
    امروز تاخیر و بد قولی بسیاری دارید و مهمتر اینکه کسی هم پاسخ گو نیست و دقایق طولانی باید پشت خط مشغول و صف های طولانی انتظار کشید

    1. سید

      درسته. پستشون قوی نیست. حدود دوماهی هم هست که میخوان هزینه پست رو برای عودت کالا به حساب من بریزن که هنوز خبری نشده. خط ها هم که مشغولن. فقط شعار ندین. البته از زحمت هایی هم که میکشید کمال تشکر رو دارم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه