شما بگویید؛ از گلکسی اس ۹ چه انتظاری دارید؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
از سامسونگ گلکسی اس 9 چه انتظاری دارید؟

بی‌شک گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس جزو بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۷ میلادی بودند. هنوز هم از نظر طراحی کمتر کمپانی دیگری موفق شده به خوبی سامسونگ عمل کند. با این حال شاید برخی کاستی‌ها و نواقص کوچک مانند محل بد قرار گرفتن حسگر اثر انگشت یا نداشتن دوربین دوتایی باعث شده باشد این گوشی‌ها به طور ۱۰۰ درصد رضایت تمام طرفداران سامسونگ را برآورده نکنند. به همین دلیل بسیاری چشم به آینده دارند تا ببینند آیا سامسونگ می‌تواند در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تمام انتظارات آن‌ها را برآورده کند. با توجه به این که شایعه‌ها و لو رفتن اطلاعات در مورد این دو گوشی از همین الان شروع شده است، تصمیم گرفتیم در مطلب «شما بگویید» این هفته از شما بپرسیم، از گلکسی اس ۹ چه انتظاری دارید؟

طی هفته‌های گذشته انواع و اقسام شایعه‌ها در مورد ویژگی‌های جدید گلکسی اس ۹ در گوشه و کنار وب ظاهر شده است که برخی بسیار بعید و برخی دیگر ممکن به نظر می‌رسند. هفته‌ی گذشته مطلبی در دیجی‌کالا مگ منتشر کردیم با عنوان «در مورد گلکسی اس ۹ چه می‌دانیم؟»؛ در این مقاله تمام اخبار، شایعه‌ها و حدس و گمان‌هایی که تا به حال در مورد این گوشی منتشر شده است را جمع‌بندی کرده‌ایم.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، بر اساس این شایعه‌ها به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۹ را با طراحی بهینه‌ای که در آن احتمالا حاشیه‌ی زیر نمایشگر کمتر شده و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است، راهی بازار کند. البته هنوز هم امکان استفاده از حسگر اثر انگشت در پشت گوشی وجود دارد؛ ولی مشخص نیست که آیا سامسونگ فکری در مورد تغییر جای آن خواهد کرد یا نه. از سوی دیگر برخی از شایعه‌های هم به تلاش سامسونگ برای ساختن یک حسگر سه بعدی چهره برای رقابت با Face ID در آیفون ۱۰ اشاره می‌کنند.

از سامسونگ گلکسی اس 9 چه انتظاری دارید؟

سامسونگ امسال ترجیح داده بود در گلکسی اس ۸ از دوربین دوتایی استفاده نکند و این ویژگی جذاب را برای گلکسی نوت ۸ نگه دارد. ولی به نظر می‌رسد احتمال استفاده از دوربین دوتایی در گلکسی اس ۹ زیاد باشد. حتی گفته شده ممکن است سامسونگ در جلوی این گوشی‌های هم از دو دوربین بهره بگیرد. از دیگر شایعه‌های مربوط به دوربین گلکسی اس ۹ می‌توان به امکان پشتیبانی آن از ویدیوهای سوپراسلوشن با سرعت ۱۰۰۰ فریم در ثانیه اشاره کرد.

بر اساس اخباری که منتشر شده گلکسی اس ۹ به احتمال قوی از پردازنده‌ی بسیار قوی اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده خواهد کرد. البته به احتمال زیاد مانند سال‌های گذشته این گوشی در بازار ایران به نسل جدید پردازنده‌های اختصاصی خود سامسونگ یعنی اگزینوس مجهز خواهد بود که از نظر تاریخی حتی گاهی از پردازنده‌های اسنپدراگون هم بهتر بوده‌اند.

اما خبر بد این که ممکن است سامسونگ با گلکسی اس ۹ سرانجام به جمع حذف‌کنندگان جک هدفون بپیوندد. گفته شده سامسونگ قصد داشته این کار در گلکسی اس ۸ انجام دهد ولی در نهایت از انجام آن منصرف شده است. اگر این خبر درست باشد احتمال حذف جک هدفون در گلکسی اس ۹ کم نیست.

علاوه بر این‌ها شایعات دیگری نظیر امکان استفاده از طراحی ماژولار یا قرار گرفتن یک بریدگی در پایین صفحه‌نمایش برای جای دادن حسگر اثر انگشت هم در مورد گلکسی اس ۹ منتشر شده که احتمال درست بودن آن‌ها به نظر کم است. شما چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما کدام‌یک از شایعه‌هایی که تا به حال در مورد گلکسی اس ۹ منتشر شده درست و کدام‌یک غلط است؟ به نظر شما گلکسی اس ۸ در چه زمینه‌ای ضعف داشت؟ شما ترجیح می‌دهید چه ویژگی جدیدی را در گلکسی اس ۹ ببینید؟ به نظر شما آیا گلکسی اس ۹ می‌تواند یک بار دیگر مانند گلکسی اس ۸ همه را شگفت‌زده کند؟

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۵ دیدگاه
  1. Beny

    صفحه نمایش ۴K
    دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی
    رم۶
    اسنپدراگون ۸۴۵
    شارژ سریع نسخه سه
    باتری بالای ۴۰۰۰ میلی‌آمپر
    بهبود چشمگیر تشخیص چهره و اسکنر عنبیه چشم
    و…
    من که بی‌صبرانه منتظر نوت۹ هستم…

  2. Cat

    باتری حالت جامد
    نمایشگر ۴K
    سنسور اثر انگشت زیر دوربین
    نمایشگر Y-OCTA در هر دو مدل

  3. مصطفی منتظری

    از لبه های کمتری نسبت به سری قبلیش استفاده شود.دوربین دوتایی.باتری با ظرفیت بیشتر.بزرگتر نشود تا حد امکان.بلند گو بهتر.ضخامت کمتر.ارتقا کیفیت صفحه گوریلاگلس و قاب پشتی

  4. Alireza

    از نظرمن جای حسگر اثر انگشت رو مثل گوشی های سونی بغل گوشی قرار بده دوربین کیفیت بالا داشته باشه

  5. میلاد

    من یه گلکسی اس ۷ ایج دارم ، به کلی کارمو راه انداخته و فکر نکنم تا چند سال آینده نیاز به مدل بالاتری داشته باشم ، قرار نیست که هر مدل جدیدی در میاد بهتر باشه و ما سریعاً بریم بخریم .

  6. ولی

    من به صدا و دوربین و صفحه خیلی اهمیت میدم دلم میخواد اینا محشر باشه جک هدفونم قطعا داشته باشه و باتریش خوب باشه. بقیشو خود سامسونگ خوب میزنه دیگه کلی مهندس دارن وظیفه من بررسی حرفه ای و دقیق نیست

  7. محمدرضا

    واقعا انتظار دارم که باتری رو متحول کنه، تا هر فرد شجاعانه به استفاده از اینترنت و نرم افزار های انلاین بپردازه و نور پس زمینه رو از ترس کم نکنه، در استفاده زیاد ۱ روز دوام باتری کافی نیست. حسگر اثر انگشت هنوز جای کار زیادی داره و تشخیص چهره در نور کم خوب کار نمی کنه.
    اما سخت افزار، دوربین، طراحی همین حالا هم ستودنی است.

  8. saeid_biologist

    انتظار دارم ۱: لمس حساس به فشار در تمام قسمت‌های صفحه داشته باش نه فقط دکمه خانه
    ۲:بر خلاف آیفون x آن قسمت بریدگی داخل صفحه نمایش را نداشته باشد. صفحه نمایش مثل همین s8 عالی است و لازم نیست فعلا بیش از این لبه‌ها نازک شوند.
    ۳: روی گوشی اثر لکه و اثر انگشت نماند و ترجیح میدهم یک تکه فلز باشد.
    ۴: تمرکز سامسونگ روی قوی ساختن باتری و محکم ساختن گوشی باشد نه امکانات بعضا غیر کاربردی
    با تشکر از دیجیکالا

  9. No One

    من که انتظار نوآوری و تحول جدیدی ندارم فقط مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری ارتقا پیدا میکنه
    حالا شاید هم حاشیه نمایشگر بازم کمتر بشه و اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار بگیره

  10. یوسف76

    سلام خیلی دوست دارم سامسونگ دکمه بیکسبی رو حذف کنه و به جای این دکمه دست و پا گیر و بسیار نا کار آمد یه چیز بهتر و کار آمد تری قرار بگیره مثل چیزی که گوگل کرد و فناوری اج سنس رو به کار برد که خیلی بهتر از دکمه اضافی برای یه دستیار صوتی بود.مورد دیگه که واقعا من رو از سامسونگ دلزده میکنه رابط کاربری و نرم افزار هایش هست شما یه گوشی سامسونگ میخری هم گوگل اسیستنت داره هم بیکسبی خوب چه کاریه یدونه اش کافیه دیگه چرا باید دوتا داشته باشیم رو گوشی که رم گوشی هم پر بشه دو تا تقویم داریم یکی مال سامسونگ یکی مال گوگل و اندروید. دوتا اپ ایمیل داریم یکی باز مال سامسونگ یکی مال خود اندروید . دوتا برنامه گالری داریم یکی گوگل فوتوز یکی دیگه گالری خود سامسونگ از اینا متنفرم و دوس دارم سامسونگ تجربه ای شبیه اندروید خام رو داشته باشه.و برنامه هایی رو توسعه بده که گوگل تو اندرویدخامش نداره نه اینکه هر چی اندروید خودش داره رو بیاد یکی دیگه خودش باز بزنه بزاره تو رابط کاربری اش.مورد دیگه دوربین هست که نمیخوام دوگانه باشه و با همون لنز بخواد پرتره بندازه مثل گوگل پیکسل .و مورد آخر اسپیکر هست که استریو باشه سامسونگ دیگه این اخری رو بزار همه گوشیها الان استریو دارن

  11. امیر اسدی

    بهانه گوشی ساز ها برای حذف جک ۳.۵ میلی متری، دقیقاً مثل بهانه جیمز کامرون در فیلم تایتانیک برای کشتن جک بود! در حالی که همه ما میدونیم « فضای کافی » برای نجات دادنشون وجود داشت.

  12. محمد

    باسلام
    به نظر بنده سامسونگ در تولید گوشی جدید خود یعنی s9 از دوربین دوگانه و با کیفیت بالاتری نسبت به s8 استفاده خواهد نمود. تحلیل من اینست که دوربین این گوشی ۱۶ مگا پیکسل خواهد بود.
    درباره حس گر اثر انگشت فکر می کنم که سامسونگ به روش خود در قبل بر نخواهد گشت هرچند استفاده از حسگر در پشت گوشی حس خوشایندی را به کاربران منتقل نمی کند .
    حذف جک ۳.۵ میلیمتری اولین بار توسط شرکت اپل اتفاق افتاد و به نظر نمی رسد سامسونگ هم این کار را انجام دهد.
    پردازنده اس ۹ قطعا مصرف باطری کمتری خواهد داشت.
    در کل وجه تمایز اس ۹ نسبت به اس ۸ می تواند استفاده از دوربین دوگانه با رزولوشن بالاتر باشد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه