قدردانی کوچک دیجی‌کالا از کادر درمان قهرمان

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا

برای قدردانی  از بخشی از  عزیزان کادر درمان در بیمارستان‌های سانتر کرونا در تهران که شبانه‌روز و قهرمانانه در تلاشند تا زودتر به روزهای خوشمان برگردیم با هماهنگی سازمان نظام پزشکی کشور، وزارت بهداشت و کمپین نفس، روزانه ۲۰۰ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری رایگان اهدا می‌شود تا بخشی از دغدغه خانواده‌هایشان برای تأمین ضروریات این روزها مرتفع شود.

این بسته‌ها تا کنون به قهرمانان کادر درمان در بیمارستان فیروزگر و سینا اهدا شده است و بسته‌های سایر بیمارستان‌های سانتر  کرونا نیز در روزهای آتی اهدا خواهد شد.

همچنین یکی از نیازهای بیمارستان امام خمینی تهران در این روزها تبلت‌‌هایی برای ارتباط تصویری کارکنان و بیماران قرنطینه با خانواده‌ خود بود، که این تبلت‌ها نیز اهدا شدند.

برای سلامتی کادر درمان قهرمان کشور؛ پرستاران، پزشکان، بهیاران، نیروهای خدماتی و سایر عزیزانی که این روزها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور فداکارانه در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده‌اند، دعا می کنیم. تمام مردم ایران سپاس‌گزار این عزیزان هستند و این بسته‌ها قدردانی کوچک و ناچیز دیجی‌کالا در مقابل این فداکاری بزرگ است.

حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا

به روز رسانی (۹۹/۱/۲۰):

تاکنون این بسته‌ها به بیمارستان‌های فیروزگر، سینا و امام خمینی ارسال شده است و در روزهای آینده به سایر بیمارستان‌های سانتر کرونا ارسال خواهد شد.

همچنین تعدادی تبلت برای ارتباط بیماران بخش کرونا با خانواده به بیمارستان امام خمینی اهدا شده است.

به روز رسانی (۹۹/۲/۱):

در ده روز گذشته ۸۰۰ بسته به بیمارستان‌های سینا، فیروزگر، فیروزآبادی، رسول اکرم و هاشمی نژاد ارسال شده است.

به روز رسانی (۹۹/۲/۸):

ارسال ۹۰۰ بسته اهدایی از طرف دیجی‌کالا برای رزیدنت‌های بخش کرونای بیمارستان‌های تهران

اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
  • اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
  • اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
  • اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
  • اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
  • اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
دیدگاه شما

۹۸ دیدگاه
  1. محمد پروهان

    حرکت ها نمادین بسیار زیباست، درسته در عمل ممکنه پوشش همه بیمارستانهای کشور که درگیر کرونا هستند ،توسط دیجی کالا عملی نباشه، اما همین هم در خاطره ها خواهد ماند
    من پزشک متخصص اورژانس بیمارستان ولیعصر اراک هستم و به عنوان یکی از کادر درمان، از طرف همکارانم از زحمات و محبت‌های همه ارگانهای غیر دولتی، و اختصاصا دیجی کالا، در قبال کادر درمان، تشکر میکنم

  2. اتابک

    بیمارستان امام حسین هم بیاین

  3. Zahra

    پس ما که شهر های دیگه هستیم چی ماهم پرستاریم لطفا واسه ماهم تخفیف بذارید متشکرم

  4. امیر

    دمتون گرم

  5. مسعود

    سلام
    خدا قوت و خسته نباشید
    برای مجموعه دیجی کالا بخاطر این امر خداپسندانه و خردمندانه دعای خیر میکنم
    موفق و موئد باشید

  6. فریبا

    سلام
    ممنون از زحمات شما. خسته نباشید

  7. KingAli

    از کار نیکو شما بسیار قدردانیم و این امر باعث اعتماد و توجه بیشتر و… به دیجی کالا میگرد ، و اطمینان دارم برای این امر خیر هزینه ای حتی بایت پیک از مقصد دریافت ننموده باشید.
    به امید روزی که تمامی سفارشات تا پایان دوران کورونایی با پیک رایگان ارسال گردد. در غیراین صورت این تلاش ها برای عموم مردم ثمره ای ندارد.

    این درحالی است که کشورهای پیشرفته خرید آنلاین بیشتر صرف می‌کنه تا خرید در بیرون از منزل ، که متاسفانه فعلا در ایران تدبیری اندیشیده نشده است و شاهد هجوم مردم در خارج از منزل هستیم.

  8. امیر رشیدفرخی

    سلام درود بر مردانگی و شرف مسئولین دیجی کالا خدا خیرتون بده

  9. شعله

    در تمام دشواریها از سیل تا،کرونا شاهد بزرگواری دیجی کالا بودیم فقط میتونم بگم متشکر و متشکر متشکر که حضور داشتید .همواره پایدار باشید .

  10. علی

    ????????????????????????????????❤️❤️❤️❤️????

  11. رکسانا

    باعرض ادب وسلام لطفا گزینه پرداخت در محل رو فعال کنید چون بصورت کارت پرداخت میشه و این مشکلی جهت انتقال کرونا ایجاد نمیکنه و فقط برای کسانی که هنوز رمز پویا ندارن مشکل بوحود اورده و در حال حاضر هم امکان خروج از منزل نیست و سایت های دیگه هم که خرید انجام میدم پرداخت در محل با کارت رو حذف نکرده چون خیلی افراد هستن که با این مشکل مواجه شدن و بنده تمام خریدهام رو از این سایت انجام میدادم که در نال حاضر به مشکل ثبت سفارش برخورد کردم ممنون میشم همکاری کنید با سپاس از دیجی کالا

    1. سلام؛ ما مشکلات رمز دوم رو درک می‌کنیم، اما بر اساس پروتکل‌های بهداشتی دیجی‌کالا در بحران کرونا امکان اجرای پرداخت در محل فعلاً وجود نداره.
      امیدواریم بزودی شرایط بحرانی به پایان برسه و نحوه‌ی پرداخت‌ها به روال گذشته برگرده.

  12. حمید رضا مسائلی

    دمتون گرم واقعا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه