مشخصات و قیمت سه مدل پژو که به ایران می‌آیند

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
پژو 2008

هاشم یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی قیمت‌های سه خودروی پژو ۳۰۱، ۲۰۸ و ۲۰۰۸ را اعلام کرد. این خودروها به ترتیب، ۵۸، ۶۸ و ۷۷ میلیون تومان قیمت خواهند داشت. علاقه‌مندان می‌توانند از اسفند سال ۹۵ این خودروها را خریداری کنند.

مدیر عامل ایران خودرو در جریان گفت و گو با برنامه «تیتر شب» در شبکه‌ی خبر سیما، عنوان کرد که قبل از تولید این خودروها، احتمالا برای سنجش بازار، آنها را مستقیما از فرانسه وارد بازار خواهند کرد. او ادامه داد که پژو ۳۰۱ دنده‌ای ۵۸ میلیون تومان و مدل دنده اتوماتیک آن ۶۲ میلیون تومان خواهد بود؛ ۲۰۸ با قیمت ۶۸ میلیون تومان وارد بازار خواهد شد؛ و ۲۰۰۸ دنده‌ای، ۷۲ میلیون تومان و مدل دنده اتوماتیک آن، ۷۷ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

پژو ۳۰۱؛ ۵۸ تا ۶۲ میلیون تومان

هنوز معلوم نیست پژو ۳۰۱ با چه موتوری وارد بازار کشور خواهد شد، چرا که ایران خودرو هنوز جزییات مربوط به این قرارداد و تولید این خودرو را اعلام نکرده است. این خودرو در نقاط مختلف دنیا با سه نوع موتور عرضه می‌شود که از این قرار هستند: موتور ۱۲۰۰ سی سی VTi با ۷۲ اسب بخار و گیربکس دستی یا اتوماتیک، موتور ۱۶۰۰ سی سی HDi با ۹۲ اسب بخار و گیربکس دستی و موتور ۱۶۰۰ سی سی VTi با ۱۱۵ اسب بخار و گیربکس دستی یا اتوماتیک. انتظار می‌رود پژو ۳۰۱ ویژگی‌ سیستم ورود بدون کلید را داشته باشد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۸ کیلومتر بر ساعت است و ظرف ۹.۴ ثانیه سرعت آن از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

301

پژو ۳۰۱

301

پژو ۲۰۸؛ ۶۸ میلیون تومان

پژو ۲۰۸ برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ تولید شد. در طراحی آن از پژو ۲۰۷ الهام گرفته شده و به نوعی مدل اصلاح شده‌ی آن به حساب می‌آید. فضای نشستن در این خودرو نسبت به ۲۰۷ بیشتر شده و ۲۸۵ لیتر افزایش داشته است. پژو ۲۰۸ یک موتور پرقدرت ۱۶۰۰ دارد و توان خروجی آن هم ۱۶۵ اسب بخار است. سرعت این مدل در عرض ۷.۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن هم ۲۱۷ کیلومتر است.

208

پژو ۲۰۸

نمای داخلی پژو ۲۰۸

نمای داخلی پژو ۲۰۸

پژو ۲۰۰۸؛ ۷۲ تا ۷۷ میلیون تومان

خودروی پژو ۲۰۰۸ یک کراس‌اوور کوچک است. این محصول در سال ۲۰۱۲ میلادی با موتورهای ۱.۴ و ۱.۶ لیتری عرضه شد و توان خروجی آن بین ۹۱ تا ۱۱۳ اسب بخار است. این مدل هم مثل مدل ۲۰۸ در نقاط مختلف جهان با موتورهای مختلفی عرضه شده است. سرعت پژو ۲۰۰۸ در ۱۰.۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر، ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. مقدار مصرف سوخت آن به ازای هر ۱۱۵ کیلومتر، چهار لیتر است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به چهار سیلندر با ظرفیت ۱۵۶۰ سی سی و سیستم انتقال قدرت شش سرعته دستی اشاره کرد.

peugeot 2008

پژو ۲۰۰۸

2008

نمای داخلی پژو ۲۰۰۸

یکه زارع در میان گفته‌هایش به این نکته اشاره کرد که در راستای قرارداد جدیدشان با فرانسه، یک شرکت مشترک بین ایران و فرانسه تاسیس خواهد شد. در سال اول، ۴۰ درصد خودروهای این شرکت را ایران‌ خودرو تولید خواهد کرد و طی چهار سال آینده این رقم افزایش یافته و به ۷۰ درصد خواهد رسید. سود حاصل از فروش خودروها هم بین دو کشور به تقسیم خواهد شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵۳ دیدگاه
  1. Ebrahim

    یعنی کمپانی قحطی اومد ؟!! 😐 خب برید سراغ کمپانی های ژاپنی دیگه . از هر جهت حساب کنی یه سرو گردن بالاترن . چه مصرف ، چه هزینه نگهداری ، چه طراحی ، چه امکانات و کیفیت و … ( واقعا جهان سومی بودن حق مونه!!! )

  2. محمدمهدی مرادی

    قیمت پژو۲۰۰۸ مناسبه ولی قیمت گذاری پژو۲۰۸ مشکل داره!!!
    پژو۲۰۸ باید قیمتی نزدیک به ۲۰۶ داشته باشد درحالی که با قیمت اعلام شده،بیشتر از ۳۰ میلیون اختلاف قیمت دارند!

  3. لیلیوم

    امیدوارم فقط بحث فروش خودرو نباشه و تکنولوژی هم وارد خودرو سازی کشورمون بشه

  4. علی

    کاش بجای فرانسه با آلمان و ژاپن قرارداد میبستن

  5. sephid

    با توجه به برندی مانند لیفان در ایران بنظر من پژو با همه ی بد بودنش فوق العاده هست

  6. soroush

    ماشین شاسی بلند حجم موتور ۱۶۰۰؟

    1. Saeed

      بله ماشین های جدید اکثرا دارن توربو شارژ میزارن و حجم موتور رو پایین میارن تازه رنو کپچر حجم موتور۱۲۰۰داره

    2. مهمان

      در واقع ۲۰۰۸ مدل بزرگ شده ی ۲۰۸ برای خانواده ها هست و یک کراس اور یا شاسی بلند کوچک محسوب میشه
      و در نتیجه موتور ۱.۶ تنفس طبیعی جوابگوی مصرف خانوادگی این ماشین هست
      اما کسی که قصد لذت بردن از رانندگی رو داره باید ۲۰۸ رو انتخاب کنه

    3. امیر

      رنو کپچر حجم موتورش ۱۲۰۰

  7. علی

    مثل مگان که قرار بود ۱۳ بیاد ولی بعد تولید ۲۲ اومد همشون دروغ میگن تازه با این قیمتا کسی اینا رو نمیخره اونم چی پژو الان باید خودروهای هیبریدی بیارن که ارزون هم هست مثل تویوتا که اینقد برای الودگی تهران جلسه الکی نذارن

  8. vahid

    بنظرتون پژو هنوزم شرکته تولیده ماشینه؟!!!!!!
    باو اصن تو خارج از ایران‌دو قرون براش ارزش قاعل نیستن، اگه برنامه ی دنده پنج شبکه بی بی سی رو که یه قسمتشو واسه پژو گذاشته بود دیده باشین، وااقعااااا طرف بصورت آشکارا گفت ، پژو فقط اهن گرازه تولید میکنه :||
    انوقت ما با به به چه چه میایم چنان لذتم میبریم تورو خدا توقتو نیارین پایین
    اونی که اینو میخواد سوارشه میتونه ،آوودی سوار بشه! میتونه تویوتا هیوندای پر زرق و برق تر از اینو سوار بشه که تو دنیااا حرف واسه گفتن داره نه اینکه پژویی که از سال ۱۹۷۰ تا حالا داریم ۴۰۵جشو سوار میشیم

  9. مهدی برشدی

    به نظر من که در پشت پرده مزاکرات هسته ای این معاملی با فرانسوی ها انجام شده و شرکت ورشکسته فرانسوی ها از فروش ماشین به ایران دوباره احیا بشه شما در بیشتر کشور های اروپایی و امریکا اصلا پژو نمیبینید و در کشور های عربی هم اصلا وجود نداره همین عراقی که الان در جنگه هم پژو نمیخرن.
    خلاصه به جای اینکه ایران خودرو رو به بخش خصوصی بدن و اجازه بدن بخش خصوصی شرکت های جدیدی تاسیس کنن و اجازه بدن شرکت های تویوتا هیوندا فلوکس واگن که خودرو های بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلاری زیاد دارن به ایران بیان دوباره برگشتن به همون بیست سال پیش پژو وارد ایران شد

  10. شارژ مستقيم ايرانسل

    بنظرم باید تا این ماشینا وارد ایران شد بایدفوری رفت خرید چون مثل اینکه قراره ایران خودرو ماشینا رو از فرانسه وارد کنه و خودش در اوایل دستی توی ساخت اونها نداره اما اگه بیاد خودش داخل ایران مونتاژ کنه کیفیتشون میاد پایین.

  11. امید 123

    اقا بزارید ببینیم اصلا با این قیمتا به دست مصرف کننده میرسه ؟ که مطمئنأ نمیرسه اینا همش حرفای قبل از ورود به ایران به شما قول میدم این ماشینا همشون قیمتاشون میرن رو پایه ۱۰۰ میلیون تومان حالا تماشا کنید ..چون اگه با این قیمتا وارد بشن دیگه کسی ماشین چینی حداقل نمیخره یا ال نود و پارس اتومات و ۴۵ میلیون پول نمیده اونوقت ایران خودرو باید بره تعطیلات بله …

  12. مصطفی

    عجیبه این همه شرکت خودرو سازی تو ژاپن هست چرا با فرانسه! من فکر میکنم به خاطر این با پژو قرار داد بستن که یا سود بیشتر میتونن به مردم بفروشن. اگر یک روزی ما بازم از طرف غرب تحریم بشیم اولین ضربه ای که میخوریم از همین کشور فرانسه هستش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه