[نظرسنجی] گلکسی نوت ۷ می‌خرید یا نه؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی نوت 7

سرانجام جدیدترین عضو خانواده‌ی گلکسی نوت از راه رسید. همان‌طور که انتظار می‌رفت نوت امسال به جای ۶، گلکسی نوت ۷ نام دارد. به نظر می‌رسد سامسونگ اطمینان داشته به قدر کافی قابلیت‌های جدید به آخرین پرچم‌دارش اضافه کرده که بتواند پله را دو تا یکی بالا برود. با مقایسه گلکسی نوت ۷ با گلکسی نوت ۵ می‌توان مواردی نظیر سنسور تشخیص عنبیه چشم، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، صفحه‌نمایش خمیده و فناوری Dual Pixel را جزو مهم‌ترین نوآوری‌های به کار رفته در عضو جدید این خانواده دانست. البته قلم S Pen هم که ویژگی شاخص سری گلکسی نوت است در نوت ۷ قابلیت‌های جدیدی از جمله حساسیت به فشار و امکان کار کردن در زیر آب را پیدا کرده است.

با در نظر گرفتن این ویژگی‌های جدید به نظر می‌رسد نوت ۷ بتواند بسیاری از کاربران فعلی گلکسی نوت ۵ یا مدل‌های قدیمی‌تر این سری را متقاعد کند تا گوشی خود را به‌روز کنند. ولی اگر جزو طرفداران سری نوت یا اساسا سامسونگ نباشید چی؟ بدون شک نوت ۷ می‌تواند برای کسانی که در حال حاضر از گلکسی S6 Edge یا مدل‌های قدیمی‌تر سری گلکسی S استفاده می‌کنند هم گوشی جالبی باشد ولی آیا سنسور تشخیص عنبیه، قابلیت‌های قلم S Pen و ۰.۲ اینچ صفحه‌ی بزرگ‌تر برای این که آن را به گلکسی S7 Edge ترجیح بدهند کفایت می‌کند؟ این سوال در مورد کسانی که اساسا جزو کاربران قبلی گوشی‌های سامسونگ نیستند از این هم ابعاد پیچیده‌تری پیدا خواهد کرد. برای مثال آیا نوت ۷ به قدری جذابیت دارد که طرفداران سرسخت اپل را از انتظار برای معرفی آیفون ۷ منصرف کند؟ یا آیا نوت ۷ می‌تواند کاربران فعلی LG G4 را متقاعد کند که به جای LG G5 پرچم‌دار جدید سامسونگ را بخرند؟ شما چه فکر می‌کنید؟ آیا نوت ۷ ارزش این را دارد که آن را جایگزین گوشی فعلی خود کنید؟ پاسخ خود را می‌توانید با شرکت در نظرسنجی زیر اعلام کنید. همچنین اگر توضیح بیشتری داشتید آن را بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

[CP_POLLS id=”65″]

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷۱ دیدگاه
  1. ali

    مجبورم بخرم اگه ایفون جدید وارد کشور نشود .اگه بشه که خیلی عالی میشه و صد در صد میخرم چون ایفون جدید به احتمال زیاد خیلی جذاب خواهد بود

  2. Kian

    گوشی خوبیه اما من ترجیح میدم صبر کنم تا اپل و سونی هم گوشی هاشون رو معرفی کنن و بعد نتیجه گیری کنم چون به نظر من با وجود تمام تغیرات خوبی که نوت٧ داشته با این حال قیمتش نسبت به بقیه خصوصیاتش تغیر بیشتری داشته

  3. Amir

    باسلام.گوشیم نوت۵ وکاملا راضیم تمام برندهارو تجربه کردم واقعا سامسونگ واپل قابل مقایسه باهیچ برندی نیست. قابل توجه دوستان محبوب ترین گوشی تو امریکا نوت ۵ هست دیگه خودتون فکرکنین سامسونگ چه شاهکاری رو خلق کرده. اپلی که قلم سامسونگ رو مسخره میکرد الان خودش هم داره قلم طراحی میکنه. دوستی عزیزی که میگی اچ تی سی میدونستی شرکت اچ تی سی قدمتش حدودا ۲۰سال بیشتر نیست. سود سالیانشم یک دهمه شرکت سامسونگه هه

  4. دانيال

    اگر پولی باشه حتما میخرم!

  5. امیر

    من نوت ۵ دارم و قبلش هم نوت ۳ داشتم. واقعن سری نوت سامسونگ شاهکار است. ولی این نوت ۷ چیز وسوسه کننده ای نسبت به ۵ نداره. من که چشمم رو عمل کردم (طبق خونده هام) سنسور عنبیه اش خیلی خوب برام کار نخواهد کرد. تنها مزیت مهمش ضد آبی است (برای من) که اون هم برای شرایط زیر آب و … مهمه و الا همین نوت ۵ هم نسبت به یه لحظه خیس شدن و … مقاوم است. و باز هم کار زیر آب چندان برای من متداول نیست.
    منتظر نسل بعد میمونم که امکانات بیشتری رو کنه.

  6. محمد

    مطمئنا گوشی های سری نوت برای افراد خاصی از جامعه طراحی شدند و برای عامه مردم نیستن.به همین دلیل مردم عامه بازخورد خوبی نسبت به این گوشی نخواهند داد.اگر تبلیغ این گوشی رو نگاه کنید شعار سامسونگ برای این گوشی نه صفحه نمایشه نه اسکنر نه دوربین بلکه اینارو به عنوان قابلیت معرفی میکنه نه دلیل خرید بلکه دلیل خرید رو قلم گوشی و کارهایی ک میشه باهاش کرد ذکر میکنه.کسانی که فقط از گوشی در حد زنگ و پیام و تلگرام و بازی استفاده دارند قطعا نوت ۷ بدترین انتخاب ممکن هست ولی برای کسانی که بیزنینس های خاصی دارند ک نیاز دارند همیشه مکانی برای نوت برداری و پیاده کردن خلاقیت ها و ایده ها داشته باشند این گوشی ایده ال است.این افراد قدر این گوشی رو میدونند.

  7. علی رضا

    الان نوت۵سری۶۴گیگ دارم ولی نوت۷رو دیدم دلمو گرفت لحظه ای ک وارد بشه سریع میرم میخرم

  8. امین حمیدی

    سلام . من نوت ۵ دارم ، قبلش نوت اج داشتم و پارسال چقدر حرص خوردم که چرا با نوت ۵ یک مدل از سری اج معرفی نشد . برای منکه عاشق طراحی و کارایی با قلم هستم ، نوت ۷ رویایی بود که از دوسال قبل دنبالش بودم و چندشب پیش به واقعیت تبدیل شد . بله صددرصد میخرم و البته رنگ جدید آبی مرجانی بدجوری خودنمایی میکنه .
    دوستانی که نوت۷ و کلا سری نوت سامسونگ را به گوشی های دیگر کمپانی ها مقایسه میکنند میدانم که تابحال نوت دستشون نگرفتن . من به شخصه از نوت یک ، گوشی همراه بنده بوده و هرسال بروزرسانی کردم .
    باتشکر از دی جی عزیز برای ایجاد تبادل نظر ببین کاربرها . درود و موفق باشید

  9. رضا

    من واقعا چیزی که خیلی وسوسه ام کرده بخرمش مترجمش هست واقعا واقعا واقعا برای من کاربردی هست…خیلی تو خوندن متن انگلیسی و ترجمه لغات اذیت میشدم اینطوری نمیخوای هی برم کلمه رو تو مترجم کپی کنم و معنیش رو ببینم
    بی نظیر این تکنولوژی برای من…اینقدری که حاضرم یکم زودتر بخرمش و پول بیشتر بدم…

  10. رضا

    برا ثبت نام پیش فروش جایی تو.ایران هست یا جایی که بشه از ایران ثبت نام کرد
    مرسی

  11. علی

    اصلا غیر ممکنه! 🙂
    اس ۶ پنج اینچی هم به زور دستم میگیرم؛برم یه چیزی بخرم که دو دستی هم نشه باهاش کار کرد ؟! :///

  12. امیر مسجدی

    اگه پول کافی داشتم که ندارم صد البته میخریدمش
    ولی مسعله اصلی پوله پول

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه