هوآوی رقیب شماره یک اپل و سامسونگ

۲۸ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هوآوی

شرکت هوآوی مدتی پیش اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ میلیون تلفن همراه هوشمند در سال ۲۰۱۵ راهی بازار کرده و توانسته خودش را به عنوان رقیبی برای سامسونگ و اپل معرفی کند.

هوآوی ۱۰۰ میلیون تلفن همراه هوشمند در سال ۲۰۱۵ راهی بازار کرده است.

شرکت هوآوی در سال ۲۰۱۵ محصولات خوبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. این شرکت تلفن همراه هوشمند Honor 7 را راهی بازار کرده و قبل از آن هم گوشی‌های دیگری مانند Mate S، نکسوس ۶P و Mate 8 را معرفی و در اختیار کاربران قرار داده است.

استقبال کاربران از این محصولات باعث شده که هوآوی یک آمار شگفت‌انگیز از خودش به‌جا بگذارد. هوآوی در حال حاضر به عنوان سومین تولید کننده‌ی بزرگ تلفن همراه در دنیا به شمار می‌رود که بیشتر بازار کشور چین و آسیا را در اختیار دارد. این شرکت از سال ۲۰۱۵ برخی از گوشی‌های خودش را در کشورهای غربی هم عرضه کرد و در سال ۲۰۱۶ حضور خودش را در این بازار گسترش خواهد داد.

به احتمال زیاد اگر هوآوی بتواند همین روند موفقیت‌های خودش را طی کند، می‌تواند جایگاه اپل و سامسونگ را به خطر بیاندازد. عملکرد این شرکت در ساخت نکسوس  ۶P توانست نظر بیشتر کاربران را به سمت هوآوی جلب کند و خیلی‌ها این گوشی را یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی بازار می‌دانند.

نظر شما درباره‌ی شرکت هوآوی چیست؟ آیا این شرکت در آینده می‌تواند جایگاه سامسونگ و اپل را به‌دست بیاورد؟

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵۵ دیدگاه
  1. مجید

    سلام
    من خودم قبلا هواویG750داشتم(حدود۶ماه پیش)خریدمش ۶۵۰.۰۰۰ ت
    الان samsung s5 (چهار هسته ۲.۵مگاهرتز)خریدمش حدود۱.۵۰۰.۰۰۰ ت
    تنها تفاوتی که s5 برتری داره و برای ما قابل استفاده هست یکی دوربین و نسخه ی اندروید

    نمی دونید چقدر پشیمونم انقدر پول برای گوشی دادم که همش داره لگ میزنه…
    تازه دوربین سلفی هواوی بهتر بود

  2. علی جهانبخش

    شهریور سال ۹۳ y600 رو به قیمت ۳۰۰ خریدم روزی باهاش بالای ۱۲ساعت کلش بازی میکردم بدون هیچ اخ گفتنی همیشه هم در حال شارز بازی میکردم همون بازیمو ۸۰۰ فروختم الان که یک سال و نیمش داره تموم میشه گوشی کاملا سالمه کارمم اکواریومیه دوبار هم افتاده توی اب ولی ۱۰ ساعت گذاشتم تو سطل برنج درست شد در حالی که پیچای گوشی زنگ زده ولی در حال حاضر بدون هیچ مشکلی داره کار میکنه روزی هم حداقل دوبار میفته روی سنگ بدون هیچ قابِ محافظی ولی…
    نقطه ضعفشم برای هواوی بودنش نیست برای اندروید بودنشه خاصیته اندرویده که بعد از یک سال کند میشه از سامسونگش گرفته تا الجی و بقیه گرچه توی اچ تی سی کمتره
    الانم با توجه به این که جواب گرفتم قصد خریدِ آنر۷ رو دارم

  3. MOHAMMAD

    الان دور و زمونه طوری شده که مردم پول ندارن.خب مسلما میرن سراغ ارزون ترا. هواوی با ارزون فروشی.داره از لحاظ صرفه میزنه رو دست بقیه.مردم که میخوان با کم ترین قیمت.بیشترین امکانات رو به دست بگیرن،حتما میرن سراغ هواوی، اما سونی و ال جی و سامسونگ که از لحاظ تجربه و اسمشون و کیفیت دارن کار میکنن.بعضی از مردم با قیمت بیشتر دوست دارن بخرن.اونا از یه برند تازه وارد خوششون نمیائ.که ما اونا رو سرزنش نمیکنیم.بیشتر با اونایی مخالفم که اپل میخرن.اول اینکه اپل توی ایران با قیمت خیلی زیادی به فروش میره در صورتی که چین و خود امریکا و اروپا دارن با قیمت در حد گلکسی اس ۶ میخرن.دوم اینکه کارایی هم نداره لامصب که دلمونو خوش کنیم.درسته کیفیتش عالیه.حرف نداره . خاصه.اما کسی نمیگه گوشی اپل من ارزششو داره.من که تا حالا نشنیدم توی عمرم.خودمم عاشق این ایفون های جدیدم،ولی به چه قیمت؟اما برمیگردیم سراغ هواوی، از نظر من شاید محصولات قبلی هواوی کیفیت خوبی نداشتن،اما انگار جدیداش که عالی ان.برای قضاوت باس کلی در نظر بگیریم.ممکنه شما یه گوشی ناقص یا بدون گارنتی یا قاچاق بهت انداخته باشن و بعدش خراب بشه.اونوقت نباس بگی برند فلان مزخرفه.ممکنه سونی هایی که اینقدر تعریفشونو میدن توی قسمت بدنه.یکیش بیفته دست شما و بدنش زود خراب بشه.این دلیل نمیشه برند مزخرفیه.یا حتی هواوی که میگن قطعاتش بی کیفتیه.هیچ برندی نمیاد خودشو خراب کنه .چون پای میلیون ها دلار سود و ضرر وسطه.سر گنج که ننشستن بیان یه مدل گوشی خراب و مزخرف بسازن.پس بهتره کلی در نظر بگیریم.اگه نظرمو بخواهید،من بودم گوشی های زیر ۱میلیون . ۱ونیم میلیون رو هواوی میخریدم.بالا یک و نیم رو میرفتم سراغ بقیه برندا…

    1. علیرضا

      الکی حرف نزن

  4. امیر علی

    متاسفانه اکثر ا نگاه متعصبانه ای رو سامسونگ و اپل و دیگر برندهای موبایل دارن… فکر میکن که وحی منزله فقط سامسونگ و اپل خوبه…که البته خوبن، ولی چه اشکالی داره هواووی هم میخواد جز خوبها باشه
    درصورتی که اگر کمی با دید انصاف نگاه کنیم هواوی تو این ۲سال جدید حرفهای خوبی برای گفتن داشته….
    شاید بشه گفت تنها شرکتی هست که واقعا پولی برای گوشی میدی بیشتر از پولت امکانات میده..خودم روی سونی تعصب داشتم وقتی قرار شد گوشی جدید بخرم میگفتم فقط سونی ولی با یکم تحقیق و پرس و جو p8 خریدم که واقعا ازش راضیم.

  5. حسین اسدی

    هواوی برندی که توی ایران خیلی بد معرفی شد
    و از همین لحاظ مردم ذهنیت بدی ازش دارن
    خیلی باید خدمات و مرغوبیتش رو بیشتر کنه تا به چشم بیاد

  6. محمد

    اگه هواوی بهتر از اپل نشد

    تازه من فکر میکنم هواوی وقتی جای اپل رسید یه سیستم عاملم بسازه

    منتظر باشید حتما

  7. علی

    شرکتهای سازنده فعلی تقریبا کنار هم و مشابه هم حرکت میکنند . در یک پارامتر واحد تقریبا مشخصات یکسانی دارند . شما میتونید یه نگاه به بنچمارکها بندازید .اما گوشی های هواوی به دلیل اینکه کشور چین تولید میکنه و پول برند نمیگیره نسبت به بقیه برندها ارزونتر و مقرون به صرفه تره.فعلا هم سیاست درستی رو تو رقابت در پیش گرفته و مثل سامسونگ سردرگم نیست . آینده رو نمیدونم ولی الان گوشی های با کیفیتی داره و هر کی بخره -با توجه به قیمت-ضرر نمیکنه.

    1. هادی

      LIKE !

  8. sajjad

    با سلام
    کاری ندارم کدوم برند بهتره و کدوم برند بدتره بیایم یکم کوچه بازی حرف بزنیم تا این که روی کاغذ.
    ۱-رفیقم همین یه ماه پیش رفت اس۳ سامسونگ خرید و الان در پی فروششه و میگی چرا میخوای بفروشیش میگه اصلا از گوشیش خوشم نیومد.از اونطرف دوست رفیقم رفته پی ۷ خریده و از گوشیش کاملا راضیه و هیچ مشکلی با گوشیش نداره.
    ۲-یکی از فامیلامون رفته با قیمت ۹۹۵ هزارتومن سامسونگ آ ۵ گرفته و برادر خودم با قیمت ۷۹۰ هزار تومن رفته آنر ۶ گرفته این دوتا رو باهم مقایسه میکنی سامسونگ به گرد پاشم نمیرسه چه برسه بخواد رقابت کنه این پول دور ریختن نیست.یکم با خودتون روراست باشین
    ۳-رفیقم عشقش زد ۲ بود انقدری از گوشی سرش میشه که با چند تا حرف راحت ضربه فنی میشه ادم.همون فرد الان میگه بهترین گوشی آنر ۷ هست.با خودش دودوتا چهارتا کرد دید نه این بهتره تموم شد رفت.
    خواهشا از خودتون حرف در نیارین که هواوی آشغالیه یکم به دور و برتون نگاه کنین.اشتباه هواویه که گوشی هاشو ارزون میده اگه از همون اول گوشی هاش دو میلیون میداد دستتون الان دیگه پشت سرش این همه حرف نبود.
    یاعلی

    1. ali

      واقعا گل گفتی داداش

    2. هادی

      واقعا لایک داشت … !

    3. محمد

      فدات خدا از نظر دادن کمت نکنه

  9. Ali

    Huawei is the best ….

  10. مینا

    اخبار متعددی منتشر شده که نشون میده گوشی های برند چین بصورت پیش فرض و مخفیانه دارای بدافزارهایی هستند که این امکان را به سازنده و یا هر واسط های دیگری میده تا بر کارکرد و داده ها و… گوشی, کنترل کاملی داشته باشند.
    نو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…..

    1. امیرحسین مصطفوی

      اخبار متعدد دیگری منتشر شده است که اخبار متعددی که شما راجع بهشون صحبت کردید رو تکذیب می‌کنه. کما اینکه اخبار متعدد دیگری نیز منتشر شده که خبر از وجود اورونیوم غنی شده در برند مورد علاقه شما می‌دهد!!! همانطور که مستحضرید ارانیوم غنی شده برای بدن انسان بسیار مضر هست.
      با تچکر

      1. رضوی

        کدوم اخبار……
        حتما چین تکذیب کرده ….بله …..کی میگه ماست من ترشه؟؟!! …
        در ضمن مگه کارخونه بقیه شرکت های رقیب مگه تو راکتور باشه که توش اورانیم غنی شده بشه پیدا کرد ….
        یک چیزی بگید که با عقل جور در بیاد…. همینجوری طرفداری نکنید…..

  11. مراد

    کشتی هم شد فوتبال…..ببخشید….. هواوی هم شد گوشی….خخخخخ

  12. محمد

    رو دست سامسونگ شاید ولی و دست اپل عمرا
    در ضمن اسمش الکی و چون مفته در رفته به نظر بنده اول اپله و دوم ال جی
    کسانی که اپل میگیرن اصلا هم پول برند نمیدن پول کیفیت و میدن هنذفری که رو اپل هست می ارزه به تمام خرجی که واسه ساخت یه گوشی هواوی یا سامسونگ و… شده .. اونایی که ۸..۹ ساله تو خط گوشی بازی هستن میدونن که سامسونگ وو … فقط با کپی کردن محصولات اپل اسم در کردن بارزترین نمونه اش ایفون ۶ و۶s وپلاسش هستن

    1. محمد

      فروش سامسونگ الان بیشتر از اپله . چطوری میشه رو دست سامسونگ بلند شد ولی اپل نه؟!!!
      یکی منو توجیه کنه…

      1. محمد

        داداش فروش بیشتر دلیل بر کیفیت نیست خیلیا از گوشی ای که تو دستشون هست راضی نیستن ولی مجبورن میفهمی مجبورن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه