[رپورتاژ آگهی] مارکت ایرانی برای دسترسی آسان و سریع به محتوای متنوع موبایلی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
چارخونه

معرفی چارخونه

چارخونه اولین و تنها اندروید مارکت ایرانی است که دسترسی سریع، آسان و امن به بیش از ۱۸۰ هزار محتوای متنوع و رایگان موبایلی را فراهم آورده است.

برخلاف سایر مارکت‌های ایرانی تاکید چارخونه به دردسترس قرار گرفتن تمام محتواهای مورد نیاز کاربران است. بر همین اساس چارخونه سعی کرده است که علاوه برنامه‌های کاربردی و بازی‌های موبایلی بروز و دیتادار، بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌ها، آلبوم‌های موسیقی، مجلات و حتی روزنامه‌ها را هم در اختیار کاربران قرار دهد.

 اشتراک چارخونه

علاوه برآنکه تمامی کاربران گوشی‌های اندروییدی می‌توانند از چارخونه استفاده کنند، اما برای کاربران ایرانسلی امتیازات ویژه‌ای مد نظر قرار گرفته است که از بین آن‌ها می‌توان به روش‌های مختلف پرداختی برای کاربران این اپراتور اشاره کرد.

روش‌هایی که با کمک زیرساخت‌های ایرانسل و دانش فنی تیم چارخونه روز به روز متنوع‌تر شده و امکان رشد و افزایش درآمد توسعه دهندگان محتوا را نیز فراهم می‌آورد.

در چارخونه سیم‌کارت کاربران ایرانسل نقش کیف پول آن‌ها را بازی می‌کند. به این ترتیب کاربران می‌توانند با توجه به اعتبار ریالی موجود در سیم‌کارت خود، برنامه یا محتوای مورد نظرشان را خریداری کنند و یا به واسطه آن از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنند.

نکته جاب اینجاست که حتی اگر سیم‌کارت کاربر شارژ ریالی نداشته باشد او می‌تواند به صورت نسیه محتوا، بازی و یا برنامه مورد نظرش را تهیه کند و هزینه آن پس از شارژ مجدد سیم‌کارت از حساب او کسر می‌شود.

اما چارخونه این روزها یک روش درآمدی جدید را نیز برای افزیش درآمد و رشد توسعه دهندگان خود بکار گرفته است. «پرداخت اشتراکی چارخونه» جدیدترین شیوه پرداختی موبایلی است که توسعه‌دهندگان محتواهای الکترونیکی بر بستر تلفن همراه می‌توانند به راحتی از آن استفاده کرده و به کمک برنامه‌‌ها و امکانات تبلیغاتی که چارخونه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد رشد خیره کننده‌ای در درآمد خود داشته باشند.

در این روش کاربر به جای یکبار خرید برنامه و یا استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای به عنوان مثال می‌تواند با پرداخت روازنه ۳۰۰ تومان به صورت ماهانه مشترک آن برنامه یا محتوای مورد نظر شود.

به این ترتیب با توجه به رتبه اولی که ایرانسل در بخش دیتا و در بین سایر اپراتورهای تلفن همراه دارد، و تعداد کاربران بالای ۴۰ میلیون نفری این اپراتور امکان رسیدن به یک درآمد پایدار و رو به رشد برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌شود.

در این روش توسعه‌دهندگان علاوه بر آنکه می‌توانند از سرویس «پرداخت اشتراکی چارخونه» استفاده کنند می‌توانند از «پرداخت درون برنامه» نیز استفاده کنند.

نکته حائز اهمیت در این بین آنست که اکنون در استفاده از سرویس «پرداخت اشتراکی ایرانسل» محدودیت وجود نداشته و کلیه توسعه‌دهندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند از آن استفاده کرده و به این ترتیب درآمد خود را افزایش دهند.

چارخونه علاوه بر در اختیار گذاشتن شیوه‌های پرداختی متفاوت برای توسعه‌دهندگان محتواهای موبایلی، امتیازات دیگری نیز برای این افراد فراهم کرده است.

امکان مشاوره با تیم فنی به منظور رفع باگ‌ها و مشکلات احتمالی برنامه، استفاده از توان و امکانات بخش مارکتینگ برای تبلیغ بیشتر و افزایش درآمد و استفاده از امکانات تیم محتوا به منظور تهیه و تولید محتوا کاربردی متنی و ویدیویی اعم از معرفی، نقد و بررسی برنامه در مجله چارخونه و همچنین محتوای مناسب برای معرفی محصول در رسانه‌های مد نظر از جمله امکاناتی است که چارخونه برای توسعه دهندگان خود درنظر گرفته است.

در کنار تمام این موارد چارخونه به تازگی بخش UGC یا همان محتوای تولید شده توسط کاربر را نیز راه‌اندازی کرده است. در این بخش کاربران می‌توانند محتوای تولید شده خود در بخش ویدیو و یا پادکست را بارگزاری کرده و به ازای هر بار دیده یا شنیده شدن محتوا درآمد کسب کنند.

معرفی بخش اشتراک فیلم

اشتراک فیلم چارخونه بدین صورت است که با پرداخت روزانه دسترسی کامل را به تمام محتواهای فیلم چارخونه که هر کدام به صورت جداگانه به فروش می رسد می دهد.

معرفی بخش اشتراک موسیقی

اشتراک آوا و نوا چارخونه بدین صورت است که با پرداخت روزانه دسترسی کامل را به تمام محتواهای آوانوا که شامل آلبوم‌های موسیقی و کتاب صوتی چارخونه که هر کدام به صورت جداگانه به فروش می‌رسد می‌دهد.

این محتوا جنبه‌ی تبلیغاتی دارد و توسط شرکت چارخونه تولید شده است. دیجی‌کالا مگ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت و کیفیت اطلاعات مطرح شده ندارد.
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه