کمپین ساخت ایران دیجی‌کالا

۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، یکی از پربازدیدترین وب‌سایت‌ها در ایران به منظور حمایت از تولید کنندگان باکیفیت داخلی در نظر دارد با حضور بیش از چهل برند ایرانی فعال در تولید محصولات مختلف، نظرسنجی را با عنوان ساخت ایران بین مخاطبان خود برگزار کند.

بی‌شک یکی از بازیگران اصلی عرصه صنعت ایران‌زمین، مصرف‌کنندگان ایرانی هستند؛ چرا که می‌توانند با خرید و حمایت از کیفیت‌های برتر ایرانی، صنعتی پیشرو بسازند. کمپین ساخت ایران نیز قصد دارد با حضور گسترده‌‌ی مصرف‌کنندگان از کالاهای باکیفیت ایرانی حمایت و به افزایش توانمندی برندها کمک کند.

Made_in_Iran_01

این نظرسنجی از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۷ بهمن آغاز شده به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد یافت و مخاطبان با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا می‌توانند برند‌های محبوب خود را نسبت به حوزه فعالیت آنها و دسته‌بندی‌های انجام شده، انتخاب کنند و رای خود را ثبت کنند. لازم به ذکر است که این نظرسنجی بین برندهایی برگزار خواهد شد که محصولات آنها در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قابل خرید هستند.

منبع: دیجی‌کالا

دیدگاه شما

۴۵ دیدگاه
  1. مسعود

    سلام
    کار بسیار عالی ای هست
    ولی مدتی بود ک همین فکر رو در سر داشتم
    البته با کمی تفاوت !
    و آن اینکه بجای گذاشتن کمپین و اینگونه کارها ک جنبه موقتی دارن !
    یک سایت ضمیمیه مثل digikala mag راه اندازی کنین تا پایگاهی ( یا مرجع ) شود برای رنکینگ دادن به برند های ایرانی !
    مثل سایت imdb که همه با دیدن رنکینگ فیلمها به میزان کیفیتشان تا حدودی دست پیدا میکنن
    اینطور میشه که بعدا من اگه خواستم شامپوی با کیفیتی بخرم با نگاه به رتبه برندهای مختلف میتونم جنس بهتر رو بخرم !
    تو حموم این فکر به ذهنم زد ! (-: خسته شده بودم از خرید شامپوهای با کیفیت ترکیه ای که پولمون رو تو جیب ترکیه میریزیم !

  2. ارش

    بسیار عالی و قابل تحسین . موفق باشید

  3. ابوالقاسم قناعتی

    عرض سپاس و درود فراوان برای سایت دیجی کالا به خاطر ابتکار زیبا و مفیدی که به عمل آوردن، طبعا در زمانی که اقتصاد ناکارآمد دولتی و قاچاق کالا عرصه را بر تولید و کار ایرانی تنگ کرده اند اینگونه اقدامات تبلیغی در معرفی کالای ایرانی که در حجم انبوه تبلیغات خارجی مهجور مانده اند میتواند کمک شایانی در تولید، اشتغال و ایجاد ثروت در کشور عزیزمان بنماید
    واقعا میبایست به این کار ارزنده دیجی کالا افتخار کرد من که به شخصه احساس غرور کردم امیدوارم همه ما در توسعه این فرهنگ قدمی برداریم که به پیشرفت تولیدکننده و کشورمون منتهی میشه و در آخر باعث عزت خودما میشود
    ایرانی توان ایستادن بر بلندای هر قله ای را دارد.

  4. farid

    ایده ی خوبیه اما همونطور گه اشاره کردید جای تولید کننده های دیگه خالیه. بهتر بود اگر میشد به برندهای دیگه هم رای داد تا اگر مصرف کنندگان قابل توجه ایی داره دیجی کالا نسبت که فروش اونها در سایت اقدام کنه.
    اما ایرادی که داره اینه که دسته بندی های موضوعی که مشخص شده قابل مقایسه برای همه ی تولید کننده ها نیست و رای دادن توی این شرایط بی معنیه و جوابی که در نهایت بدست میاد درهم میشه.
    مثلن در مورد بهترین خدمات پس از فروش : نمیشه یه انتشارات رو با تولید کننده ی لوازم خانگی مقایسه کرد . آخه مصرف کننده انتظار چه خدمات پس از فروشی رو از یه انتشارات میتونه داشته باشه ؟؟!
    همینطور در مورد سبک زندگی راحت تر : انتظار دارید محصولی مثل کتاب یا سی دی موسیقی رو با چه عنصر مربوط به سبک زندگی مقایسه کنیم ؟؟!

  5. محمد

    سلام، چه جوری میشه تو این نظر سنجی شرکت کرد؟ تو اپلیکیشن جای خاصی برای رای دادن پیدا نکردم

  6. محسنیا

    این گذینه “کیفیت‌های برتر ” خیلی مهمه. امیدواریم که برخی برندها مثل خودروسازها نیان گلگی!!!

  7. komeil

    واقعا باس به این کار ارزنده دیجی کالا افتخار کرد من که به شخصه احساس غرور کردم امیدوارم همه ما در توسعه این فرهنگ قدمی برداریم که به پیشرفت تولیدکننده و کشورمون منتهی میشه و در آخر باعث عزت خودما میشود

    1. محمود

      نظرخؤبیه

  8. علی مجیدی

    عرض سپاس و درود فراوان برای سایت دیجی کالا به خاطر ابتکار زیبا و مفیدی که به عمل آوردن، طبعا در زمانی که اقتصاد ناکارآمد دولتی و مافیای قاچاق عرصه را بر تولید و کار ایرانی تنگ کرده اند اینگونه اقدامات تبلیغی در معرفی کالای ایرانی که در حجم انبوه تبلیغات خارجی مهجور مانده اند میتواند کمک شایانی در تولید، اشتغال و ایجاد ثروت در کشور عزیزمان بنماید

  9. مهمان

    کارتون خوبه اما ادامش بدید ..یعنی تو صفحه اول ی قسمت خوب سایت رو برا کالاهای خوب(واقعا خوب) ایرانی بزارید

    1. محمود

      عالی

  10. ...

    خیلی عالی ممنون

  11. علیرضا

    دمتون

  12. علیرضا

    ایول همتون گرم،،،،،،

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه