۲۷ اسفند ۱۳۹۴؛ قرعه‌کشی خودروی RAV4

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه‌کشی «جشنواره فروش ویژه دیجی‌کالا» که از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند در جریان بود، ۲۷ اسفند برگزار می‌شود.

با پایان یافتن فروش ویژه‌ی دیجی‌کالا، قرعه‌کشی بین کاربرانی که از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خرید کرده‌اند، برگزار می‌شود. در معرفی این فروش ویژه، قید شده بود که با هر خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان، یک امتیاز به حساب خریدار ثبت می‌شود. طی برنامه‌ریزی انجام شده در برگزاری این قرعه‌کشی، به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان یک کد یکتا برای فرد خریدار در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب، هر شخصی که امتیاز بیشتری کسب کرده باشد، از شانس بیشتری برای برنده شدن برخوردار است.

قرعه‌کشی خودروی تویوتا RAV4 و ۴ دستگاه گوشی موبایل Apple iPhone 6s روز پنجشنبه ۲۷ اسفند با حضور نماینده‌ی انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی ایران و تعدادی از اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و متعاقب آن، با افراد برنده تماس حاصل می‌شود.

لازم به یادآوری است، پیش از این به کاربران دیجی‌کالا وعده شده بود که این قرعه کشی ۲۰ اسفند برگزار می‌شود. با توجه به اینکه طبق اصول سازمانی دیجی‌کالا، بسیاری از کاربران طی ۷ روز پس از خرید محصول فرصت ارجاع یا تعویض کالا را برای خود قائل هستند، برگزاری این قرعه‌کشی به تاریخ ۲۷ اسفند موکول شد تا حقوق تمامی کاربران به صورت یکسان لحاظ شود.

منبع: دیجی‌کالا

‌  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیدگاه شما

۸۲ دیدگاه
  1. رضا

    با تشکر از دیجی کالای عزیز که میخواهد بیست و هفتم اسفند تویوتا را به من هدیه بدهد

  2. حميد

    ماشینمو تو آفتاب و زیر بارون نذارین هااا
    :)))

  3. سعید

    ما که پول نداشتیم، چیزی نخریدیم.
    اما امیدوارم چرخش واسه برندش بچرخه.

  4. هما حیدری

    برای هر کسی که این جایزه رو میبره خوشحالم. این موضوع در ظاهر شانس خونده میشه اما در واقع خواست خدا بوده . برای هر کی که باشه مبارکش باشه. شاید خیلی از ما واقعا واقعا و واقعا به برنده شدن توی این قرعه کشی امید بسته باشیم اما من به خودم میگم این فقط یک راه برای رسیدن به اون خواسته ای که داریه و اگه برنده نشدی این به معنای نا امید شدن و دوباره نخواستن نیست. شاید قراره از یه جای دیگه و به یه طریق دیگه این پول به زندگیت وارد بشه . نکته اینه که بدونیم و یاد بگیریم در نهایت همه دویدن ها و تلاش کردن ها و خواستن ها ، خداست که روزی رسونه .امیدوارم برای همه ما خوب مقدر کرده باشه. امیدوارم مشکلات همه دوستان عزیزم حل بشه و همه در کار و زندگیشون گشایشی داشته باشن و سال جدید توام با آرامش و نیکی و بی نیازی برای همه انسانها باشه…. و امیدوارم من برنده بشم 🙂

    1. بهنام

      من با نظر ایشون کاملا موافق هستم. باید ببینید خدا برای شما چی میخواد و ایا اینکه زمانش رسیده که تغییری در زنگیتون ایجاد بشه یا نه … ولی هیچ وقت دست از تلاش بر ندارید—- امیدوارم هر کسی که این جایزه رو برد با دل خوش و شادی ازش استفاده کنه .

  5. .jahanabad.

    اگه برند شدم…۵ میلبونشو به نیازمندا میدم…مقداریشم برا هزینه عروسی داداشم… بقیشم برا خودم…:)
    ….

  6. طاهره

    برم یاد بگیرم چجوری میروننش 🙂

  7. Negin

    لحظه شماری میکنم?

  8. مسعود

    آقا من میخوام الان برم مسافرت الان ماشین ندارم میشه امروز قرعه کشی کنید؟ چون ماشین لازمم دیگه، فقط آگه بردم لطف کنید تا دم خونه بیاریدش چون دیره وقت نمیکنم تا تهران بیام دوباره برگردم

  9. مهران

    ایشالا یبارم که شده من برنده بشم! :'(

  10. حسین

    بسیار عالی و منطقی.امیدوارم همیشه خوش خبر باشید

  11. سعید

    ای خدا من ببرم ، همینجا قول میدم ماشین رو بفروشم و ۷۰ میلیونش رو صرف امور خیریه کنم

  12. ت.م

    کاش ترتیبی داده میشد تا هر کس از امتیازی که کسب کرده مطلع و مطمئن میشد!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما