کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ با طراحی کاملا تازه به‌زودی رونمایی می‌شود

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیزر کیا اسپورتیج 2022

کیا اسپورتیج در حال بازسازی است و اکنون با پیش‌نمایش نسخه‌ی ۲۰۲۲ این خودرو به‌نظر می‌رسد که خودروساز کره‌ی جنوبی حداقل در طراحی آن تغییرات اساسی ایجاد کرده است.

مانند اغلب تیزرهای تبلیغاتی، این برند تا جای ممکن تلاش کرده ظاهر جدید خودرو را مخفی نگه دارد. «کیا اسپورتیج» (Kia Sportage) جدید کاملا در سایه پنهان شده اما همچنان بخش‌هایی از نمای جلو، گلگیرها و عقب خودرو به چشم می‌آید.

آنچه دیده می‌شود ظاهری را به تصویر می‌کشد که هم از جهت قدرت و هم از جهت زیبایی رخ‌نمایی می‌کند. چراغ‌های جلوی براق و C-شکل حس خوبی را منتقل می‌کنند و خط سقف شیب‌دار و چراغ‌های عقب بزرگ آن حس اسپرت بودن و سرسخت بودن را به نمایش می‌گذارند.

تیزر کیا اسپورتیج 2022

کیا اسپورتیج ۲۰۲۲

در کل نمای این خودرو بسیار مدرن‌تر از نسل قبلی است و به گفته‌ی کیا «تضادهای متحد» (Opposites United) قلب فلسفه‌ی طراحی این خودرو را شکل داده است. پیش از این رندرهای غیررسمی منتشر شده هم از جذابیت این خودرو حکایت داشتند.

در داخل خودرو داشبورد جدید اسپورتیج دارای نمایشگر اطلاع‌رسانی و سرگرمی به همراه خوشه ابزار دیجیتال است. تزئینات فلزی یا فلز مصنوعی زیبایی هم وجود دارد که دریچه‌های تهویه‌ی خودرو را دربر می‌گیرد و یک فرمان جدید با نشان تازه‌ی این برند هم مدرن بودن آن را بیشتر می‌کند.

تیزر کیا اسپورتیج 2022

داشبورد جدید کاملا دیجیتالی در کیا اسپورتیج ۲۰۲۲

«کریم حبیب» (Karim Habib) رییس مرکز طراحی جهانی کیا گفت: «با الهام گرفتن از روح انسانی، ما جایی را خلق کردیم که طبیعت با فناوری همراه می‌شود؛ اسپورتیج جدید، سبک متعارف را با یک نمای بیرونی ماجراجویانه و معاصر و یک فضای داخلی با جزئیات زیبا و دقیق به چالش می‌کشد.»

او افزود: «با اسپورتیج جدید، ما روی چالش با خودمان و ارتقای نسل پنجم شاسی‌بلند به سطحی دیگر تمرکز کرده‌ایم.»

این خودروی شاسی‌بلند کاملا جدید، قرار است در ماه جولای امسال رونمایی شود و به گفته‌ی کیا با نزدیک شدن به زمان رونمایی جزئیات بیشتری هم از اسپورتیج ۲۰۲۲ فاش خواهد شد.

عکس‌ها: کیا اسپورتیج ۲۰۲۲

Credit: Kia

منبع: Top Gear

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه