دیجی‌کالا کست؛ در گیمزکام ۲۰۱۶ چه گذشت؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست
گوینده امیرحسین میرزایی، مجید نوردوست
زمان 12:44
حجم فایل 12 مگابایت

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ بسیار بی‌سر و صداتر از سال‌های گذشته برگزار شد. شرکت‌ها برخلاف سال گذشته‌، کنفرانسی برای نمایشگاه امسال ترتیب نداده بودند و امسال، فقط خبرهای مختلف دیدیم. البته این خبرها هم کم نبودند و حتی بازی‌های جدیدی در این نمایشگاه معرفی شدند.

در اولین پادکست بازی دیجی‌کالامگ، تصمیم گرفته‌ایم از تمام آنچه در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ گذشت برای‌تان بگوییم. با مجید نوردوست به صحبت نشستیم و سعی کردیم مهم‌ترین بخش‌های گیمزکام امسال را در پادکست‌مان جای دهیم.

این قسمت از پادکست بازی دیجی‌کالامگ را قسمت اول حساب نمی‌کنیم و با این هدف آن را برای‌تان منتشر کرده‌ایم تا از شما بازخورد بگیریم. به ما بگویید که چقدر از این حرکت ما استقبال می‌کنید؛‌ پادکست، محتوای آن و اجراها را چطور می‌بینید و دوست دارید ما این پادکست را به کدام سمت پیش ببریم.

حتما با ما در ارتباط باشید. ما این پادکست را برای شما تهیه می‌کنیم و حتما می‌خواهیم نظرات شما و آنچه شما از ما انتظار دارید را در آن لحاظ کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم پس از شنیدن پادکست، سری هم به خبرهای مربوط به نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ بزنید و تصاویر و ویدیوهای بازی‌هایی که از آن‌ها صحبت کرده‌ایم را ببینید.

منتظر پادکست‌های بعدی بازی دیجی‌کالامگ باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مسعود

    پادکست عالیه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه