[پادکست] برترین گوشی‌های سال ۹۵ از دید تحریریه دیجی‌کالا مگ

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده ترانه هوشنگی، سعید عبادی، محمدرضا حسنی، محمد زرین‌صدف، محسن چینه‌کش
گوینده ترانه هوشنگی، سعید عبادی، محمدرضا حسنی، محمد زرین‌صدف، محسن چینه‌کش
زمان 17:29
حجم فایل 16 مگابایت

اگر با ما همراه بوده باشید، حتما تا امروز می‌دانید که تیم تحریریه‌ی دیجی‌کالامگ، در یک پرونده ویژه مجموعه پادکست‌هایی را برای بهترین‌های سال ۱۳۹۵ آماده کرده است. در ششمین قسمت از پادکست بهترین‌های سال ۹۵، به گوشی‌های تلفن همراه برتر در سالی که گذشت پرداخته‌ایم.

بر و بچه‌های دیجی‌کالامگ هر کدام نظرهای خاص خودشان را درباره‌ی بهترین گوشی داشتند. از آن‌ها خواستیم بدون توجه به نظرسنجی قبلی درباره‌ی بهترین گوشی، درباره‌ی بهترین گوشی‌ای که  در سال ۹۵ معرفی شده صحبت کنند. به این ترتیب در گفت‌وگوی چندنفره‌مان با نظرهای متفاوت و جالبی مواجه شده‌ایم.

پیشنهاد می‌کنیم به پادکست برترین گوشی‌های سال ۹۵ ما گوش کنید و درباره‌ی انتخاب تحریریه‌ی دیجی‌کالامگ نظر بدهید. به نظر شما، لقب کاربردی‌ترین، محبوب‌ترین و در یک کلام بهترین گوشی ۹۵ به کدام دستگاه تعلق می‌گیرد؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. mohammad maghsodian

    خیلی عالی بود

  2. محمد حسین

    به نظر بنده قبلا که یک فیلم تهیه میگردید خیلی بهتر بود چون این پادکست ها خیلی انگار جنبه شخصی و تعصبی داره و جالب نیست در صورتی که قبلا فیلم ها خیلی تخصصی تر به موضوعات میپردازد و کمتر سلیقه ای بود

  3. صادق

    یک روز خوب می یاد که گوشی اپل هم روش کم می شه من با اپل مخالفم.خیلی بزرگش کرد ین اپل رو.

  4. کمیل باقی زاده

    سلام ممنون از پادکست اخر سالی :
    اما ۲نکته نظرمو جلب کرد:
    ۱-دوستان اپلی حرف از اپدیتهای مکرر و طولانی مدت زدن و اونو به عنوان یه امتیاز درنظر کرفتن(که صد البته همینطوره،بر منکرش لعنت 🙂 ) ولی وقتی به قسمت کاربرد و محدودیتهای ایفون رسیدن خیلی شیک حرف از JAILBREAK زدن و گفتن با این کار به دنیای جدیدی وارد میشن.
    و همون طور که میدونیم اگه جیلبرک کنیم دیگه از اپدیتهای منظم خبری نیست و باید منتظر Untethered باشین.در واقع این دو مبحث پارادوکس دارن.اپدیت در صورنی پوئن هست که جیل برک نشه (یا با ایتونز ریست کنین)که در این صورت محدودیتهای دست و پا گیر سرجاشونن واگه بخوان از محدودیت فرار کنن IOS هم میشه مثل اندروید و دیگه بزرگترین نقطه قوت IOS (همون اپدیتها) میشه بدترین اتفاق ممکن براش میفته.جدای اینکه میدونیم پایداری و روونی این نسخه ها با توجه به توئیکها افت میکنه و باید برای دریافت جیلبرک مناسب زمان زیادی منتظر موند.به هرحال شما حد اقل یکی از مشکلات بزرگ رو خواهید داشت 🙂
    ۲-خیلی جالب بود که دوستان اصلا حرفی از اپدیتها و اثرات ناجور و فضایی نسخه های IOS 10 هیچ حرفی نزدندرحالی که اون مشکلات عجیب غریب به تنهایی کافی بودن که بشه ایفون رو تو ۳تا نذاشت!!!!
    ۳-به شخصه تا قبل اینکه یکی از اعضای خونواده ایفون ۶S بخره،مشتاق ایفون بودم ولی از وقتی خریده خیلی از محدودیتهاش برام مضحکه و واقعا گه گاه سر و کله زدن باهاش برام عین عذابه.مثلا دانلود و پلی کردن موزیک از تلگرام و یا عدم دانلود مستقیم موزیک و اد لیست کردن همه موزیکهای دانلود شده یا سیو شده با برنامه های مختلف و پلی کردن یکجاشون با پلیر ios.(این یکی از اونها بود که شما راحت تر از خوردن اب تو اندروید روت نشده انجام میدی) و خدا رو شکر میکنم که تو خونواده یکی از من زودتر ایفون گرفت،چون اگه ایفون رو من میگرفتم تو کمتر از یه ماه از پنجره مینداختمش بیرون از بس که رو اعصابمه :))))
    ۴-از مشکلات اندرویدی ها هم میشه همین مقدار گفت و همین مقدار میشه ازشون راضی نبود ولی حد اقل دست و پاتو نمیبنده.به شخصه PIXEL رو میپسندم.
    ۵-به نظرم تو زمانی زندگی میکنیم که نمیشه بهترین رو انتخاب کرد،چون همه گجتها تو همه حوزه ها توانایی و برگ برنده دارن که شرکت مقابل نداره، یکیتون top3 معرفی کرد که بنظرم بهترین انتخاب و انتخابی بدور از تعصب بود و من باهاشون کامل موافقم
    نوروز خوبی داشته باشید 🙂 خسته هم نباشید

  5. قاسم

    یعنی فقط گوشی هایی و گفتین که توانایی تحریک مردم برای خرید و دارن
    اسم هیچ کدوم از گوشی های خوب هم نبردین بجز چیزی که تو دهن مردم افتاده فقط
    نمونش گوشی های اچ تی سی
    خوب بودن گوشی به قیمت و تعداد فروش و حرف مردم نیست …
    فقط دوتا گوشی محبوب و گفتن که نشد انتخاب بهترین گوشی
    یک مقدار از منتقدین خارجی یاد بگیرید که چطور برترین محصولات بازار و به چالش میکشن
    جوری که شما از آیفون ۷ تبلیغ کردین بنظر من خود اپل انقدر جان سخت و پر قابلیت معرفیش نکرده بود فقط یک نفر گفت من صفحشو خودم میشکنم همین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه