۱۰ کولر گازی محبوب و پرطرفدار در دیجی‌کالا (تابستان ۱۴۰۲)

۱۳ دی ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
10 کولر گازی محبوب و پرطرفدار در دیجی‌کالا

با رسیدن فصل گرما و شروع روزهای آفتابی و طولانی، تمایل برای خرید یک کولر مناسب که توانایی خنک کردن فضا را داشته و مصرف انرژی زیادی هم نداشته باشد افزایش پیدا می‌کند. کولر گازی محصولی است که در هر اقلیم آب‌وهوایی کاربرد دارد و می‌تواند فضا را به خوبی خنک کند. البته بازار کولرهای گازی بسیار متنوع است و ممکن است در زمان انتخاب کمی سردرگم شوید.

در این مطلب از دیجی‌کالا مگ قرار است ۱۰ کولر گازی محبوب و پرطرفدار در فروشگاه دیجی‌کالا را به شما معرفی کنیم. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از نهایی کردن انتخاب خود، حتما مطلب زیر را بخوانید:

۱. کولر گازی ۲۴ هزار مدل جنرال گلد GG-MS24000 PLATINUM

اولین کولر در لیست محبوب‌ترین‌ها کولری است با یک کمپرسور که توانایی تولید هوای سرد و گرم را دارد. ظرفیت سرمایشی کولر ۲۴۰۰۰ و توان مصرفی آن ۱۹۰۰ وات است. هوایی که این محصول تولید می‌کند در بازه‌ی دمایی بین منفی ۴ تا مثبت ۴۶ درجه سانتیگراد قرار می‌گیرد. این کولر می‌تواند در ۴ جهت مختلف باد پرتاب کند برای استفاده در آب‌وهوای گرم و معتدل مناسب است. فیلترهای این محصول قابل شست‌وشو هستند و به همراه خود یک ریموت کنترل هم دارد.

کولر گازی 24 هزار مدل جنرال گلد GG-MS24000 PLATINUM

۲. کولر گازی ۲۴ هزار ایران رادیاتور مدل ICA-24CH-A

ایران رادیاتور یکی از نام‌های آشنا و قابل اعتماد در بازار لوازم خانگی است و کولر آن هم در لیست محبوب‌ترین‌های بازار قرار دارد. رده‌ی مصرف انرژی این محصول A است و در دسته محصولات کم مصرف قرار می‌گیرد. یک پنل دارد و پره‌های آن به رنگ طلایی ضدزنگ است. امکان تصفیه‌ی هوا، قابلیت تولید هوای سرد و گرم و موتور توربو از قابلیت‌های قابل توجه این دستگاه است.

این کولر عالی می‌تواند هوایی با حداقل دمای منفی ۷ درجه تا حداکثر دمای مثبت ۴۳ درجه را برایتان تامین کند. شما می‌توانید با استفاده از ریموت کنترل قابلیت‌های توربو، حالت کم‌مصرف و اقتصادی و همچنین برنامه‌ریزی مدت زمان روشن ماندن را تنظیم کنید. چرخش هوای این محصول ۴ جهته است و به راحتی دمای هوای هر فضایی را تغییر می‌دهد.

این محصول که خرید آن از طرف خریداران قبلی بسیار توصیه شده است گارانتی ۶۰ ماهه‌ی ایران رادیاتور را دارد، پس می‌توانید با خیالی آسوده آن را انتخاب کنید.

کولر گازی 24 هزار ایران رادیاتور مدل ICA-24CH-A

۳. کولر گازی ۱۲ هزار جنرال گلد مدل GG-MS12000 PLATINUM

این کولر کم مصرف، با رده‌ی مصرفی A، قابلیت تولید هوای گرم و سرد را دارد. میزان پرتاب باد آن ۸ متر است و حداکثر دمایی که تولید می‌کند به ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد. اقلام همراه با این محصول شامل ریموت کنترل، لوله‌ی مسی و کابل می‌شود. از این محصول می‌توانید در آب‌وهوای معتدل و گرم استفاده کنید.

کولر گازی 12 هزار جنرال گلد مدل GG-MS12000 PLATINUM

۴. کولر گازی ۱۸ هزار ایران رادیاتور مدل ICA-18CH-A

چهارمین کولر این لیست هم متعلق به شرکت ایران رادیاتور است اما ظرفیت کمتری از مدل‌های قبلی دارد. کولر ۱۸ هزار ایران رادیاتور در سه حالت توربو، اقتصادی و عادی کار می‌کند و توانایی تامین هوای سرد تا منفی ۷ درجه و هوای گرم تا مثبت ۴۳ درجه را دارد. مدل چرخش و نوسان هوا در این محصول ۴ جهته است، قابلیت تصفیه‌ی هوا دارد و قابلیت برنامه‌ریزی برای زمان کار کردن دارد. رده‌ی مصرفی این محصول A است و شما می‌توانید آن را با گارانتی ۶۰ ماهه از فروشگاه دیجی‌کالا تهیه کنید.

کولر گازی 18 هزار ایران رادیاتور مدل ICA-18CH-A

۵. کولر گازی ۱۲ هزار گرین مدل GPS-H12P1T1A/MA

پنجمین کولر این لیست هم قابلیت تولید هوای گرم و هوای سرد را دارد. ظرفیت سرمایش آن ۱۲ هزار است و می‌تواند دمایی بین ۱۶ تا ۳۲ درجه‌ی سانتی‌گراد را پشتیبانی کند. فیلتر این محصول چندگانه و قابل شست‌وشو است که می‌تواند هوای محیط را هم به خوبی تصفیه کند. جنس پنل داخلی از پلاستیک است و همراه با خود ریموت کنترل و لوله‌ی خرطومی مخصوص هم دارد.

کولر گازی 12 هزار گرین مدل GPS-H12P1T1A/MA

۶. کولر گازی ۲۴ هزار اینورتر تی سی ال مدل TAC-24CHSA1/XAD1IT3

قبل از بررسی خصوصیات این کولر باید از گارانتی عجیبی که دارد صحبت کنیم. این محصول با گارانتی ۲۴ ماهه‌ی مادایران ارائه می‌شود اما یک گارانتی اضافه‌تر نسبت به دیگر محصولات مشابه دارد. کمپرسور این کولر گارانتی ۶۰ ماهه‌ی جداگانه دارد که می‌تواند نشان از کیفیت بالای آن باشد. رده‌ی مصرف انرژی این محصول A است و با اینورتری که دارد جزو کم‌مصرف‌های بازار به حساب می‌آید.

حداقل دمای تولیدی توسط این دستگاه منفی ۷ و حداکثر آن مثبت ۴۳ درجه‌ی سانتی‌گراد است، پس می‌توانید از آن به راحتی در روزهای سرد و گرم سال در مناطقی با آب‌وهوای گرم و معتدل استفاده کنید. سیستم هشدار زمان نظافت فیلتر به شما این امکان را می‌دهد که در بهترین زمان آن را نظافت یا تعویض کنید تا دستگاه به مشکل برنخورد.

کولر گازی 24 هزار اینورتر تی سی ال مدل TAC-24CHSA1/XAD1IT3

۷. کولر گازی ۲۴ هزار هایسنس مدل HRH-24TQ

این کولر هم مثل ۶ مدل قبلی که معرفی شد، قابلیت تولید هوای گرم و سرد را دارد. رده‌ی مصرف انرژی آن A است و فیلتر پروپلین قابل شست‌وشو دارد. سرعت فن این دستگاه در سه حالت مختلف قابل تنظیم است و باد را به صورت افقی و عمودی پرتاب می‌کند. امکان برنامه‌ریزی دستگاه، حالت خواب و حالت کار اتوماتیک از دیگر قابلیت‌های این کولر است.

کولر گازی 24 هزار هایسنس مدل HRH-24TQ

۸. کولر گازی ۲۴ هزار گرین مدل GWS-H24P1T1/R1

باز هم کولر گرین اما این بار با ظرفیت سرمایش ۲۴ هزار. این محصول یک کمپرسور دارد و می‌تواند در هر دو فصل گرم و سرد، هوای مناسب را تولید کند. میزان پرتاب باد آن ۱۵ تر است و هوایی با دمای بین ۱۵ تا ۵۵ درجه‌ی سانتی‌گراد تولید می‌کند. فیلتر این کولر می‌تواند هوایی حاوی ویتامین C منتشر کند. همچنین فیلتر یون نقره‌ی آن قابلیت ضدباکتری و ضدقارچ دارد و می‌تواند ذرات فرم‌آلدهید را از بین ببرد. یونیت خارجی آن از فلز و پنل داخلی آن از پلاستیک ساخته شده است. این محصول برای استفاده در مناطقی با آب‌وهوای معتدل و گرم مناسب است و امکان تصفیه‌ی هوای محیط را دارد.

کولرگازی 24 هزار گرین مدل GWS-H24P1T1/R1

۹. کولر گازی ۲۴ هزار جی پلاس مدل GAC-HF24TQN1

این کولر امکان تغییر دمای محیط را در بازه‌ی دمایی ۱۶ تا ۴۸ درجه‌ی سانتی‌گراد دارد. فیلتر‌های چند لایه و ضد کپک به کار رفته در این محصول، آن را به یک تصفیه کننده‌ی عالی هوا تبدیل کرده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که دچار آلرژی‌های فصلی می‌شوید، استفاده از این محصول می‌تواند هوای سالمی را برای تنفس در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید این کولر را با گارانتی ۱۸ ماهه‌ی گلدیران از فروشگاه دیجی‌کالا تهیه کنید.

کولر گازی 24 هزار جی پلاس مدل GAC-HF24TQN1

۱۰. کولر گازی ۱۲ هزار هایسنس مدل HRH-12TQ

آخرین محصول در لیست محبوب‌ترین کولرهای گازی دیجی‌کالا متعلق به شرکت هایسنس است. این کولر کم مصرف با رده‌ی مصرف انرژی A قابل استفاده در آب‌وهوای معتدل و گرم است. فیلتر به کار رفته در این محصول از جنس پلی پروپلین و قابل شست‌وشو است. سرعت فن در سه درجه‌ی مختلف قابل تنظیم است و می‌توانید آن را به صورت اتوماتیک یا مناسب برای زمان خواب تنظیم کنید. شما می‌توانید این محصول را با گارانتی ۱۸ ماهه‌ی زرین نمای کاسپین از فروشگاه دیجی‌کالا تهیه کنید.

کولر گازی 12 هزار هایسنس مدل HRH-12TQ
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar حسین

    متاسفانه دیگه خبری از برندهای معروف نیست و هرچی برند توی بازار هستن همه بی کیفیت هستند و خبری از تکنولوژی به روز و مصرف کمتر نیست.

  2. Avatar یوسف

    اینا دیجی کالا الکی تبلیغ میکنه و پول میده که مردم ساده خرید کنن

  3. Avatar یوسف

    یکی از کولر ها بدرد نمیخوره و ضعیف ترین کولر ها هستن من خودم تعمیر کار کولر گازی هستم
    کولر فقط مارک گری ،،ایوولی،ا جنرال،،جنرال مکس،زانتی،پاناسونیک ،،مدیا،،وست پوینت
    دیگه خیلی بدرد بخور نیستن

  4. Avatar مهدی شهرکی

    ظاهراً هیچی از کولر و اسپرت نمیدونی و فقط خواستی ندونسته تبلیغ کنی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه