[اینفوگرافیک] ۴ روش خواب که می‌توانند جایگزین خواب شبانه شوند

۳۰ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیشتر ما یا دست‌کم کسانی که کار تمام وقت دارند از یک چرخه‌ی خواب تبعیت می‌کنند. یک خواب شبانه‌ی ۷ تا ۸ ساعته و بیداری در کل روز. ولی هیچ می‌دانستید انسان می‌تواند چرخه‌های دیگری هم برای خوابیدن انتخاب کند؟ برای فهمیدن آن‌ها مقاله‌ی اینفوگرافیک زیر را مطالعه کنید.

SleepCycles2

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar محمد طاها

    من سیکل بای فازیک رو انتخاب کردم چون میخوام که صبح زود بیدار بشم وشب حدود ساعت ۱۰بخوابم

  2. Avatar amir

    دوستان فکر نکنید این سیکل ها به درد هر کسی میخوره….اول از همه در نظر داشته باشید که خواب معمولی بهترین نوع خواب برای بدنه و کم ترین فشار و بهترین بازدهی رو داره و این توی منابع طب سنتی ،اسلامی و پزشکی مدرن ثابت شده هست…پس تا وقتی که مجبور نشدید چرخه معمولی خوابتون رو به هم نزنید تا با تا با مشکلی روبرو نشید…دوم اگر قصد تغییر چرخه خواب دارید مطمین بشید که از لحاظ جسمانی سالم هستید و مشکل خاصی حتی خیلی کم و خفیف نداشته باشید مشکلاتی مثل چربی کبد ، سیروس صفرا ،غلظت خون ، افزایش صفرا یا بلغم در بدن که همه این ها علایم واضحی دارن و خیلی رایج هست و با یه سرچ معمولی میتونید ببینید که علایمش رو دارید یا خیر این مشکلات ،مشکلات جدی نیستن و با یه اصلاح تغذیه میتونید برطرفشون کنید ولی اگر زمانی که مثلا غلظت خون دارید برخلاف خواسته بدنتون که ناخوداگاه به خاطر مشکلتون پر خواب میشه ،کم بخوابید ،بیماریتون تشدید میشه وحتی ممکنه منجر به ایجاد مشکلات جدید هم بشه پس حتما به این موارد دقت کنید من خودم صفرا بدنم زیاد شده و پرخواب شدم به همین خاطر تا این مشکل رو حل نکنم نمیتونم سیکل خوابم رو عوض کنم چون اصلا امکانش نیست از بس بندم خوابالو شده

  3. Avatar جلال

    سلام و خسته نباشید
    یه سوال داشتم این سیکل ها به بدن آسیبی وارد میکنند یا تفاوتی با خواب عادی ندارند؟؟

  4. Avatar اشکان

    مرسی خیلی جالب بود…من یک ماه تا کنکور وقت دارم میخوام سیکل اوری من رو ازمایش کنم

    1. Avatar avin

      سلام . جواب کنکورت اومد؟؟ نتیجه چی شد؟؟

  5. Avatar حسین

    از ایرانیها بپرسی میگن ساعت ۳ صبح خواب تا ۱۲ ظهر !! بعدش از ۳ بعد از ظهر تا ۶ شب . بعدشم تلگرامو … !! بعدشم دوباره خواب . خیلی خوبه این روش .

    1. Avatar علیرضا

      ایول
      خیییییییییییییییییییلیییییییییییی خوب بود
      لایک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه