امتیاز عالی بنچمارک گلکسی اس ۹+ با اسنپدراگون ۸۴۵

۱۴ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حداقل یکی دو ماه است که خبرها و شایعات زیادی از دو پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ یعنی گلکسی اس۹ و گلکسی اس ۹ پلاس می‌شنویم. تقریبا همه می‌دانیم که این دو گوشی با تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ محصولی از برند کوالکوم در بازارهای جهانی (یا دست‌کم در آمریکا) عرضه می‌شود. امروز بنچمارک گلکسی اس ۹+ با اسنپ دراگون ۸۴۵ منتشر شده که عملکرد جالب توجهی دارد.

دستگاهی از سامسونگ با مدل SM-G965 بنچمارک گرفته شده است. پیش‌بینی می‌شود که SM-G965 همان گلکسی اس ۹+ باشد و در این بنچمارک با تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ تست شده است
امتیاز ۲۴۲۲ در بخش تک‌هسته‌ای بنچمارک گلکسی اس ۹+ پیشرفت خوبی نسبت به پرچم‌داران قبلی سامسونگ دارد. همچنین در بخش چندهسته‌ای امتیاز ۸۳۵۱ گلکسی اس ۹+ قابل توجه است و پیش‌ازاین هیچ‌کدام از پرچم‌داران سامسونگ امتیاز بالای ۲۰۰۰ در تک‌هسته‌ای و بالای ۶۵۰۰ در چندهسته‌ای نگرفته‌اند.
این تست گریک بنچ نشان می‌دهد گلکسی اس ۹ پلاس به اندروید اوریو مجهز است و ۶ گیگابایت رم دارد، که البته جای تعجب نیست. هر دو گوشی احتمالا در MWC 2018 در بهمن ماه رونمایی می‌شوند و یک هفته بعد هم عرضه جهانی آغاز می‌شود.
فکر می‌کنید این گوشی بتواند رقیب مهمی برای پرچم‌داران اپل باشد؟
منبع: phone arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. فرشيد

    شیائومی mi7 در راهه مسلما سامسونگ و اپل عقب میافتند

  2. پژمان

    من فکر میکنم همه چیز عالی ولی برای ما ایرانیا خوشبخت در جهان
    اولا اسنپ دراگونی در کار نیست
    دوما هزینه گمرک و سود فضایی رو از این به بعد میگیرند به برکت طرح ریجستری و هیچ کدام از هدایای عالی رو نمایندگی محبوب سامسونگ عرضه نمیکنه بجاش بهمون یدونه کاور و یه دونه برچسب میده حالشو ببریم از سرمانم زیاده

  3. امین

    همانطور کهمی بینید دستگاهی از سامسونگ با مدل SM-G965 بنچمارک گرفته شده

    کجا میبینمیم؟؟؟؟

    از یه جایی کپی کردینش که عکس گذاشته بوده…….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه