لوگو کارخانه محتوا3

کارخانه محتوا از گذشته تا امروز

محتوا فلسفه وجودی دیجی‌کالا است که از روز اول با این کسب و کار همراه بوده و امروز بیشتر از هر زمان دیگری، فعال است. در سال ۱۳۸۵ و کمی قبل‌تر از ورود آیفون به بازار، دیجی‌کالا به‌عنوان وب‌سایتی برای ارائه محتوا به خریداران دوربین عکاسی شناخته می‌شد.

در همان سال‌ها، «نقد و بررسی محصولات» که مهم‌ترین فرم محتوایی بود را انتخاب کردیم تا محصولات مختلف را به مشتریان معرفی کنیم و  با این کار، به مرجعی مهم برای خریداران آنلاین تبدیل شدیم.

بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ وارد نسل محتوایی جدیدی شدیم و بیشتر از هر زمان دیگری، به درک اهمیت محتوای متنی و نقد و بررسی کالا رسیدیم. همان موقع با استفاده از محتوای متنی، اطلاعات زیادی را در اختیار مخاطبان قرار ‌دادیم تا بتوانند خریدی آگاهانه داشته باشند.

با رسیدن به سال ۱۳۹۶ که آن را شروع عصر دیجیتال در بازاریابی محتوایی می‌دانیم، نام واحد محتوا را به «کارخانه محتوا» تغییر دادیم و در فرمت‌های محتوایی خود تنوع ایجاد کردیم.

سال ۱۳۹۸ بود که ما در کارخانه محتوا (Content Factory) تصمیم گرفتیم خدمات محتوایی‌مان را به‌صورت گسترده‌تری در اختیار مشتریان قرار دهیم و به این شکل، فروش خدمات محتوایی را شروع کردیم.

امروزه محتوا بخش جدانشدنی ماست که در گذر زمان قد کشیده و خدمات محتوایی خود را تا مرزهای جدیدی تعریف کرده است‌. داستان‌گویی، محتوای شخصی‌سازه‌شده، محتوای تولید شده توسط کاربر و… بخشی از خدمات جدیدی است که می‌توانید داشته باشید.

ما با توجه به نیاز شما، بهترین فرم محتوا را آماده می‌کنیم؛ از عکس و ویدئو گرفته تا اینفوگرافیک و نقد و بررسی متنی. با استفاده از محتوا می‌توانید در مارکت‌پلیسِ دیجی‌کالا حضوری درخشان داشته باشید و محصولات خود را بفروشید.

 

آینده کارخانه محتوا

کارخانه محتوا با آماده‌سازی یک زیرساخت مناسب، فضایی را برای کسب‌وکارهای آنلاین فراهم می‌کند تا بتوانند از خدمات محتوایی استفاده کنند. آماده‌سازی واحد محتوا با بهترین تجهیزات و متخصص‌ها، این امکان را ایجاد می‌کند تا هر کسب‌وکار یا فروشنده‌ای در هر موقعیت مکانی، به محتوای باکیفیت دسترسی داشته باشد. تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند در همه فرمت‌ها و ارائه آن به کسب‌وکارهای مختلف، از اهداف مهم ما در آینده است که به شما کمک می‌کند به فروش بیشتری دست پیدا کنید و در نتیجه سود و درآمد بیشتری در انتظارتان خواهد بود.

کارشناسان ما در واحد پشتیبانی در ساعات اداری شنونده‌ی تمام سوال‌ها و پیشنهادهای شما هستند، با ما همراه شوید!

تضمین کیفیت محتوا

قیمت رقابتی

خدمات ویژه حمل و نقل

تحویل سریع سفارش

فرایند کاملا آنلاین

با دیجی‌کالا

خدمات مشتریان

راهنما

همراه ما باشید!

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید

برای استفاده از مطالب دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) است.