آخرین ساعت‌های بهار شگفت‌انگیز را از دست ندهید

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جشنواره بهار شگفت‌انگیز از یک‌شنبه با تخفیف‌های استثنایی آغاز شده است. برای یک خرید فراموش نشدنی تنها تا پایان امروز وقت دارید. در راستای مناسبت‌های ویژه‌ی بهار امسال یک جشنواره جذاب به نام بهار شگفت‌انگیز برای شما برگزار کرده‌ایم. این جشنواره از نهم اردی‌بهشت آغاز شده و تا ساعت ۱۲ امشب ادامه دارد. از ساعت‌های ابتدایی جشنواره بهار شگفت‌انگیز مشتریان دیجی‌کالا هزاران کالا از لوازم خانگی، ابزار، وسایل سفر و کالاهای دیجیتال را با تخفیف‌های عالی خریداری کرده‌اند. در بهار شگفت‌انگیز امسال، بیش از پانصد کالا با تخفیف ویژه عرضه شده است. تخفیف‌های هیجان‌انگیز، کدهای تخفیف گوناگون و تنوع باورنکردنی کالا این جشنواره را جذاب‌تر از همیشه کرده است.

اگر در فکر خرید وسایل ورزشی هستید، قطعات خودرو احتیاج دارید یا می‌خواهید از حالا برای تعطیلات پیش رو وسایل سفر خود را کامل کنید؛ اگر از طرفداران کالای دیجیتال هستید یا مدت‌هاست یک عطر خنک تابستانی در لیست خریدتان هست، تخفیف‌های بهار شگفت‌انگیز را از دست ندهید. در این جشنواره هر روز مجموعه‌ای متنوع از تمام گروه‌های کالایی با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌شود. این بهترین فرصت برای خرید محصولات مورد نیاز شما است.

هشت بهشت بخش جذاب جشنواره‌ی بهار شگفت‌انگیز دیجی‌کالاست که این فروشگاه اینترنتی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در هشت بهشت برای هشت گروه کالایی کدهای تخفیف متنوعی در نظر گرفته شده که کاربران دیجی‌کالا می‌توانند با توجه به گروه مورد علاقه‌ی خود از بین این کدها انتخاب و کالای مورد علاقه‌ی خود را با تخفیف‌های متنوع خریداری کنند.

دیجی‌کالا در طول این جشنواره، طی هرشبانه‌روز ۱۸۰ کالا را با تخفیف‌های بی‌نظیر به مشتریان خود ارائه کرده است. این پیشنهادها از اولین دقیقه نهم اردی‌بهشت شروع شده و تا نیمه‌شب امشب ادامه خواهند داشت. در طول جشنواره از ساعت ۲۴ هر شب تا ۹ صبح روز بعد ۳۰ کالا و از ۹ صبح تا ۱۲ شب هر سه ساعت ۲۰ پیشنهاد شگفت‌انگیز جدید برای فروش آماده است.

تا آخرین دقایق امروز چشم از دیجی‌کالا برندارید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه