تایید شد: آلکاتل اولین گوشی ویندوزی‌اش را می‌سازد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت فرانسوی آلکاتل یکی از تولیدکنندگان فعال در حوزه‌ی تولید گوشی‌های موبایل است. هرچند این شرکت پیش از این فاصله‌ی زیادی با شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه‌های طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند مانند سامسونگ و سونی داشت؛ اما به‌نظر می‌رسد قصد دارد این فاصله‌ را کمتر کرده و فعالیت بیش‌تری در زمینه‌ی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند و عرضه‌ی آن‌ها در بازار داشته باشد.

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت «آلکاتل وان‌تاچ» (Alcatel OneTouch) در حال کار روی یک گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل است.

برهمین اساس آلکاتل به‌تازگی اطلاعاتی در مورد این‌که قصد دارد نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰را تولید و رونمایی کند، اعلام کرده است. آقای Steve Cistulli، معاون مدیرعامل این شرکت در آخرین مصاحبه با وب‌سایت CNET این اطلاعات را منتشر کرده است. به‌گفته‌ی او شرکت آلکاتل قصد دارد این محصول را در پایان سال جاری میلادی (۲۰۱۵) به‌طور رسمی رونمایی کند. او همچنین اعلام کرده که آلکاتل قصد دارد در این محصول از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل استفاده کند.

همچنین به‌تازگی یک منبع موثق که پیش از این هم اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های هوشمند معرفی نشده‌ اعلام کرده بود، برخی جزییات سخت‌افزاری و ویژگی‌های به‌کار رفته در این محصول را در توییتر خود اعلام کرده است.

براین اساس نام این محصول Fierce XL خواهد بود که یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی شرکت آلکاتل وان‌تاچ محسوب می‌شود. شرکت سازنده در این دستگاه از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل استفاده کرده است. توان پردازشی این گوشی از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۲۱۰ که در آن یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۱ گیگاهرتز قرار دارد، تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. همچنین در این گوشی یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی هم وجود دارد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه