اپل با انتشار آمار و ارقام جدید، از فروش بالای محصولات‌اش خبر داد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به زمانی از سال رسیده‌ایم که شرکت‌ها، اطلاعات مالی سه ماهه‌ی چهارم مالی سال ۲۰۱۵ را منتشر می‌کنند. اپل هم در جدیدترین آمار و ارقام خود، از سود بالای‌اش برای این مدت گفته است.

سود خاص اپل تنها در یک سال، بیش از یک سوم افزایش داشته است

اپل در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ درآمدی معادل ۵۱٫۵ میلیارد دلار داشته است. از این مقدار، ۱۱٫۱ میلیارد دلار سود خالص اپل بوده است. هر دو عدد، افزایش درآمدهای اپل را گوش‌زد می‌کنند. اپل سال گذشته و در همین مدت زمان، درآمدی ۴۲٫۵ میلیارد دلاری و سودی ۸٫۵ میلیاردی داشت. آمار جدید، افزایش مهم درآمدهای اپل را نشان می دهند.

سود خالص اپل تنها در یک سال، بیش از یک سوم افزایش داشته است. از سوی دیگر هم درآمد اپل حدود یک چهارم بیشتر شده است.

در بازه‌ی زمانی سه ماهه‌ی چهارم مالی سال ۲۰۱۵، اپل توانسته است ۴۸ میلیون عدد آیفون و ۹٫۸ میلیون دستگاه آیپد بفروشد. فروش مک هم به بالاترین میزان خود رسیده است. اپل توانسته ۵٫۷ میلیون مک در این مدت زمان بفروشد.

اپل امیدوار است تا در سه ماهه‌ی مالی بعدی خود، بتواند ۷۵٫۵ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این پیش‌بینی اپل، با توجه به عرضه‌ی آیفون ۶s دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. مخصوصا که سه ماهه‌ی مالی بعدی، تعطیلات سال نو را هم در خود جای داده است.

منبع: Apple.com

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. omid

    سلام
    سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵؟؟!!!هنوز که سه ماهه چهارم تموم نشده که گزارش بدن،فکر کنم اشتباهی شده

    1. شرکت‌ها با توجه به وضعیت خود، سال مالی متفاوتی دارند. اپل سال مالی‌اش را به جای اینکه از ابتدای سال شروع کند، از سپتامبر شروع می‌کند. این موضوع به اپل اجازه می‌دهد تا فروش بالای تعطیلات کریسمس را در یک سه ماهه‌ی جداگانه قرار دهد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه