آمازون احتمالا کتاب‌فروشی فیزیکی باز می‌کند

۱۴ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار و شایعات منتشر شده، آمازون در نظر دارد، یک کتاب‌فروشی فیزیکی در سیاتل راه‌اندازی کند.

اخیرا آمازون با کتاب‌فروشی‌های مختلفی در سیاتل تماس گرفته است.

یکی از مزایای خرید از آمازون این است که هر کتابی را که فکرش را بکنید در این فروشگاه اینترنتی پیدا می‌شود، مگر در مواردی که کتاب مورد نظر بسیار تخصصی و کم‌یاب باشد.

اما اخیرا اخباری منتشر شده حاکی از این که آمازون می‌خواهد یک کتاب‌فروشی فیزیکی در فروشگاه «یونیورسیتی ویلج» (University Village) واقع در سیاتل افتتاح کند.

این خبر در Shelf Awareness، خبرنامه‌ای درباره‌ی صنعت کتاب منتشر شده است. براساس این خبر، از زمانی که «بارنز اند نوبل» (Barnes & Noble) در سال ۲۰۱۲ واحدش را در فروشگاه یونیورسیتی ویلج ترک کرده، آمازون چشم‌اش را به این نقطه دوخته است. حالا یک واحد که قبلا متعلق به یک رستوران بود، توسط Ann Bookstore اجاره شده که هویت نامشخصی دارد. این‌طور که به نظر می‌رسد، هیچ‌یک از کتاب‌فروشی‌های مهم در سیاتل برنامه‌ای برای اجاره‌ی واحد در این فروشگاه ندارند.

علاوه براین، اخیرا آمازون با کتاب‌فروشی‌های مختلفی در سیاتل تماس گرفته و با آنها درباره‌ی برنامه‌ی جدیدش و پرداخت مبلغ ۱۸ دلار در ساعت صحبت کرده است. از سوی دیگر یکی از کارکنانی که برای ساخت و ساز و آماده‌سازی آن واحد کار می‌کند، شنیده که اجاره‌نشین آن آمازون است.

برای این فروشگاه اینترنتی کمی عجیب است که یک کتاب‌فروشی فیزیکی راه‌اندازی کند، زیرا هدف و شعار اصلی آمازون این بود که محدودیت‌ها و مرزهای مشتریان را از میان بردارد. شاید آمازون به این دلیل، به دنبال یک فروشگاه فیزیکی است که محصولات دیجیتالی خود مثل «کیندل» (Kindle) و دستگاه‌های «فایر» (Fire) را به نمایش بگذارد.

منبع: Business Insider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه