آمازون خودش سرویس ارسال کالا راه می‌اندازد

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ارسال آمازون

شرکت‌های ارسال مرسوله در ایالات متحده مثل FedEx یا UPS و حتی سرویس پستی این کشور، به لطف فروشگاه آمازون درآمد خوبی به جیب می‌زنند. با این حال، آمازون به تدریج می‌خواهد خودش را هم به مرحله‌ی ارسال کالا وارد کند. به نظر می‌رسد آمازون می‌خواهد یک سرویس ارسال کالا مثل FedEx برای خود تاسیس کند و محصولاتی که می‌فروشد را از طریق سرویس خودش به دست خریداران برساند.

آمازون حتی برنامه دارد سرویس ارسال خود را در اختیار دیگر شرکت‌ها هم با قیمتی پایین‌تر از رقبا قرار دهد.

بر اساس اطلاعاتی که خبرگزاری وال استریت ژورنال منتشر کرده است، آمازون تا چند هفته‌ی دیگر سرویس ارسال کالای خود را راه اندازی خواهد کرد. این سرویس طبق اطلاعات منتشر شده، «ارسال با آمازون» (Shipping with Amazon) نام دارد و قرار است در مرحله‌ی اول فقط در در لس آنجلس راه بیافتد. برنامه‌ی آینده‌ی آمازون گسترش این سرویس به تمام ایالات متحده است.

ارسال آمازون

در قالب سرویس جدید آمازون، این شرکت محصولات فروشنده‌های خود را دریافت می‌کند، سپس آن‌ها را مستقیما توسط سرویس ارسال خود می‌فرستد. اگر استفاده از FedEx یا UPS هزینه‌ی کمتری داشته باشد، آمازون به جای سرویس خود از آن‌ها برای ارسال برخی بسته‌ها استفاده خواهد کرد.

گفته شده آمازون حتی برنامه دارد سرویس ارسال خود را در اختیار دیگر شرکت‌ها هم با قیمتی پایین‌تر از رقبا قرار دهد؛ طوری که رقابت بزرگی بین سرویس‌های ارسال کالا در ایالات متحده به وجود خواهد آمد.

منبع: Wall Street Journal

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آرتا

    اینجور که آمازون داره پیش میره زودتر از اپل یک تریلیون دلاری میشه. رقابت با فد اکسی که ناوگان هواییش بزرگتر از ناوگان اماراته ، شوخی نیس ????????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه