آنر X10 با قیمت مناسب و پشتیبانی از ۵G معرفی شد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آنر X10

دقایقی قبل گوشی آنر X10 رسما معرفی شد که ارزان‌ترین گوشی ۵G این برند به حساب می‌آید. در مقایسه با نسل قبلی، این گوشی از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند، نمایشگر بزرگ‌تری دارد، از دوربین اصلی بهتری بهره می‌برد و در ضمن مجهز به باتری بزرگ‌تر با شارژ سریع‌تری است.

آنر برای گوشی X10 از نمایشگر ۶.۶۳ اینچی LCD فاقد بریدگی و حفره استفاده کرده و نسبت تصویر آن به ۲۰:۹ می‌رسد. از جمله ارتقاهای آن نسبت به نسل قبلی می‌توان به رفرش ریت ۹۰ هرتز اشاره کرد. قلب تپنده این گوشی، تراشه ۵G کایرین ۸۲۰ است که به لطف فناوری جدید Super Uplink، سرعت آپلود را افزایش می‌دهد.

در کنار این تراشه، رم مبتنی بر تکنولوژی LPDDR4X و حافظه UFS 2.1 آن را همراهی می‌کنند. انرژی این گوشی از جانب باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین آنر X10 مجهز به اندروید ۱۰ است که بر روی آن رابط کاربری Magic UI 3.1 قرار گرفته.

آنر X10

همانطور که گفتیم نمایشگر این گوشی فاقد بریدگی و حفره است که این امر به لطف دوربین سلفی پاپ‌آپ ۱۶ مگاپیکسلی امکان‌پذیر شده است. در پنل پشتی ماژول مستطیل شکل دوربین توجه را جلب می‌کند و در این میان دوربین اصلی از سنسور ۴۰ مگاپیکسلی IMX600y سونی با فیلتر رنگی RYYB بهره می‌برد که پیش از این، دوربین مذکور در گوشی‌های آنر V30 پرو و هواوی میت Xs مورد استفاده قرار گرفته است. در کنار دوربین اصلی هم باید به اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه‌ی کناری آن قرار گرفته که در عرض ۰.۳ ثانیه می‌تواند گوشی را آنلاک کند. مدل ۶/۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۲۶۷ دلاری روانه‌ی بازار چین می‌شود. برای خرید مدل‌های ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایتی هم به ترتیب باید مبلغ ۳۰۹ و ۳۳۷ دلار بپردازید. این گوشی از ۶ روز دیگر یعنی ۲۶ مه به دست کاربران چینی می‌رسد.

منبع: GizmoChina

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. امیرمحمد نادمی

    لطفا نسخه ۱۲۸/۸ را با دوربین پاپ اپ موجود کنید ممنون

  2. امیر محمد

    سلام ل طفا نسخه ۱۲۸/۸ با دوربین پاپ اپ را موجود کنید باتشکر از دیجی کالا من میخوام بخرم این گوشیو

  3. علی

    سلام الان از سرویس دهی گوگل پشتیبانی نمیکه؟ یعنی جمیل نمی تونیم بسازیم یکی توضیح بده یعنی چی پشتیبانی نمی کنه با تشکر

  4. سید عیسی غلامیان

    با سلام…آیا دیجی کالا قصد نداره این محصولو موجود کنه…؟
    لطفا اینم مثل همون ۹x pro موجود کنید گوشی خوبیه…البته با قیمت مناسب و تخفیف خوب…
    باتشکر…

  5. امین

    من انر ۶x داشتم عالیه تا چن گقت پیش عوضش کردم اخ نمیگفت

  6. حامد

    گوشی خوبیه اما توصیم اینه که برین سراغ شیائومی نوت ۸ تا ۹ اونا خیلی بهترن. این خیلی گرون تر میاد ایران و اینکه کاملا حتی تو ظاهر تقلبه. گوشی خوب و پر امکاناتیه اما ارزون تر و اما بهتر و زیبا تر گوشی هایی هستن که معرفی کردم از شیائومی که بازم مال چینه اما از این هوآوی و آنر بهتره

    1. محمدرضا

      حامد جان تقلبه یعنی چی شما از برند هانر استفاده کردید اصلا؟ تو ظاهر تقلبه؟ هانر برند برتر فروش دیجیتال هست. زیر مجموعه هوآوی که البته ظاهرا داره جدا میشه. من ۶ سال از همه لوازم هانر استفاده میکنم از گوشی ۶x دارم الانم ۸x دستمه قطعا ۱۰x رو هم میخرم. اما دوره نظرات کیلویی مثل تقلبیه یا اینجور حرفا گذشته مشخصات ریز داده شده حتی تکنولوژی رم گفته شده. امیدوارم هیچ کس تا تجربه استفاده یا حداقل تحقیق راجع به یک برند نکرده نظرات تخریبی نده. اما در مورد نوت ۸ معمولی باید بگم که سی پی یو مدیا تک هست و بعد ۳ سال شروع به افت بازدهی میکنه.

      1. علی

        جان دلم هانر نه آنر

    2. امید

      من دومدل گوشیو داشتم آنر خیلی خیلی بهتر از شیائومیه خیییلی

    3. سید ابوالفضل عبدالله پور

      حاجی شما نظر نده چیزی نمیدونی.بنده خدا این گوشی ۲ برابر نوت ۹پرو و نوت ۸پرو قدرت و سرعت داره و دوربینشم خیلی بهتره.تنها مشکلش سرویس های گوگل هست که اونم میتونید با روشای توی یوتویوب نصب کنید حالشو ببرید.درضمن گوشی های هواوی و آنر تقلبی ندارند????.چیزی نمیدونی نظر الکی نده و مردم رو گول نزن.این گوشی بصرفه ترین گوشی که تا به حال دیدم.دوستان قدرت این گوشی به اندازه یه پرچمدار هست سرعتشم همینطور.دوربین و بقیه چیزاشم همینطور با همچنین قیمتی صد در صد می ارزه.محض اطلاع بگم این گوشی کاملا مناسب بازی و گیم هست و تقریباً ۲ برابر پی ۲۰ پرو هواوی قدرت داره.اما از پی ۳۰ پرو کمی ضعیف تر هست.این گوشیو میتونید تو سایتهای تست چیپست و اینا مشخصات اصلی و کاملشو ببینید و ببینید که چقدر قدرتمنده نسبت به رقباش.چیپست این گوشی هم که تازه منتشر و ساخته شده و واقعاً عالیه.جدید ترین چیپست هواوی هست.حتما این گوشیو اگر وارد ایران شد پیشنهاد میکنم و قطعا اگر تونستم میخرم چون واقعاً عالی و به صرفه هست.باید قیمت این گوشی حدوداً وقتی وارد بشه ۷ تا ۸ شاید هم ۹ تومن قیمت داره.البته تو این قیمت میتونید هواوی نوا ۵تی بخرید که اون سر تره و قوی تر و سریع تر و بهتره.اما خب اینم عالیه.

  7. a.sayari

    شما ها چه قدر پولدارید دیجی کالا پوشش خبر هاش عالیه من بدبخت نه pc دارم نه گوشی خوبی فقط نگاه میکنم حسرت میخورم.

    1. سید ابوالفضل عبدالله پور

      خب میگی چیکار کنیم الان.والا بخدا اوضاع کل کشور خرابه فقط شما نیستین.خب نگاه نکنین تا حسرت نخورین مجبور نیستی خب.

  8. حسین

    این امکانات و مشخصات با این قیمت! واقعا فوق‌العاده است ، امیدوارم بیاد تو ایران

  9. ایلیا

    گوشی خفنیه قیمتش هم عالیه????????????????????????
    کمتر گوشی ای با این قیمت و کارایی بالا گیر میاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه