آپدیت جدید VSCO از تغییرات بزرگ خبر می‌دهد

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آپدیت جدید اپلیکیشن VSCO

چند روز پیش کمپانی VSCO نسخه‌ی جدیدی از اصلی‌ترین اپلیکیشن موبایل خود معرفی کرد. در این نسخه‌ی جدید طراحی چیدمان و نحوه‌ی گشت‌وگذار در این اپلیکیشن به‌طور کامل دچار تغییر شده است. این اپلیکیشن جدید همچنین شامل آیکن‌هایی نو و رابط کاربری مبتنی بر کنش‌های حرکتی می‌شود. نسخه‌ی جدید اپلیکیشن VSCO در هفته‌های آتی برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون منتشر خواهد شد.

کمپانی VSCO می‌گوید هدف از طراحی مجدد این بوده که به ابزارهای تولید و کشف محتوا اهمیت برابری داده شود. همچنین بر اساس اعلام VSCO این تغییرات پایه‌ی امکانات جدیدی هستند که در آینده معرفی خواهند شد. کمپانی VSCO در ابتدا اپلیکیشن خود را با نام VSCO Cam به‌عنوان یک اپلیکیشن ویرایش عکس منتشر کرد، ولی از آن زمان تا کنون رشد این اپلیکیشن آن را هم به محلی برای ویرایش عکس و هم به پلتفرمی برای انتشار و کشف عکس‌ها، تصاویر و سایر محتوا تبدیل کرده است. نسخه‌ی جدید، چیدمان این اپلیکیشن را از چهار بخشی که قبلا داشته به دو پنل تقلیل می‌دهد.

۰۱ - آپدیت جدید اپلیکیشن VSCO

کنش‌های حرکتی (Gestures) نقش بسیار بزرگی در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن VSCO بازی می‌کنند. آیکن کره مانند مرکزی با استفاده از همین کنش‌های حرکتی وظیفه‌ی انتقال بین دو پنل  اپلیکیشن، ورود به دوربین و ورود به بخش جدید جستجو را دارد. حرکت در بخش‌های مختلف اپلیکیشن بسیار آسان‌تر شده و رفت‌وبرگشت سریع بین دوربین و پنل‌های اپلیکیشن با بالا و پایین کشیدن انگشت بسیار لذت‌بخش است. برخی از عناصر نسخه‌ی جدید اپلیکیشن VSCO بازتابی است از اپلیکیشن موبایل دیگر این کمپانی به نام DSCO. یافتن تصاویر و ویدیوهای جدید در داخل اپلیکیشن هم با استفاده از یک فهرست جدید از پیشنهادها بهبود پیدا کرده است.

۰۲ - آپدیت جدید اپلیکیشن VSCO

بخش ویرایش عکس یکی از بخش‌های اپلیکیشن VSCO است که در این نسخه‌ی جدید تغییرات خیلی زیادی نداشته. البته VSCO برخی از آیکن‌ها را بروز کرده و سرعت عملکرد را بهبود بخشید ولی روند کلی ویرایش عکس‌ها دست‌نخورده باقی مانده است. بر طبق اعلام کمپانی VSCO نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن باید در آینده‌ی نزدیک در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار بگیرد. این کمپانی همچنین اشاره کرده که این نسخه‌ی جدید تنها اولین بروزرسانی از بروزرسانی‌های متعددی است که آینده‌ی نزدیک برای این اپلیکیشن معرفی خواهد شد.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه