در آپدیت جدید تلگرام می‌توانید همزمان چند اکانت داشته باشید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آپدیت جدید تلگرام

آپدیت جدید تلگرام در سال جدید میلادی تم‌های جدید، پشتیبانی از چند حساب کاربری و پاسخ‌دهی سریع را به همراه داشته است.

تلگرام یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان است که با اضافه کردن قابلیت‌های متفاوت به برنامه‌اش به‌سرعت پیشرفت کرد. این برنامه اکنون پرطرفدارترین پیام‌رسان در ایران است.آپدیت جدید تلگرام iOS

در این آپدیت جدید تلگرام توسعه‌دهندگان برای کاربران iOS تنظیمات ظاهری جدیدی اضافه کرده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد بین ۴ تم یکی را انتخاب کنند. شما با انتخاب بعضی از این تم‌ها می‌توانید رنگ خاصی برای مخاطب انتخاب کنید.

در به‌روزرسانی جدید تلگرام برای کاربران اندروید، می‌توان از چند اکانت در یک برنامه تلگرام استفاده کرد. در نسخه ۴.۷ تلگرام کاربران می‌توانند تا سه حساب کاربری با شماره تلفن‌های مختلف در یک اپلیکیشن داشته باشند و از منو اپ از یک اکانت به اکانت دیگر بروند. این قابلیت می‌تواند به کمک کسانی بیاید که برای به هر دلیل مثل مسائل کاری و شخصی خود از سیم‌کارت‌های مختلف استفاده می‌کنند یا شماره خود را عوض کرده‌اند.

آخرین تغییر در به‌روزرسانی جدید، پاسخ سریع است که تلگرام از آن به‌عنوان «پاسخ با کشیدن» یاد کرده. اکنون در یک چت با کشیدن روی یک پیام به سمت چپ می‌توانید پاسخ آن پیام را ارسال کنید(Reply). این قابلیت که در اندروید و iOS هردو وجود دارد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بهروز کریمی

    خیلی خوبه ولی فعلاً که فیلتره!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه