در آپدیت جدید OnePlus5، قفل گوشی با صورت باز می‌شود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی آپدیت جدیدی برای گوشی OnePlus5 عرضه شده که این گوشی را به ویژگی مهم و کاربردی مجهز می‌کند؛ آنلاک گوشی با تشخیص صورت.

Carl Pei به عنوان موسس شرکت وان‌پلاس در حساب توییتر خود اعلام کرده که گوشی محبوب OnePlus5 از امکان مشابه مدل OnePlus 5t بهره‌مند می‌شود. او در راستای تبریک سال نو میلادی به کاربران OnePlus5 خبر خوش داده و گفته که در آپدیت جدید می‌توان قفل گوشی را با تشخیص صورت باز کرد.

البته نمی‌توان فناوری و تجهیزات گوشی وان‌پلاس ۵ را با آیفون X (آیفون ده) مقایسه کرد؛ چراکه اپل آنلاک گوشی آیفون ۱۰ توسط سیستم تشخیص چهره را به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی پرچم‌دار خود معرفی کرده و برای آن هم از جدیدترین فناوری و تجهیز ات استفاده کرده است. با این حال وان‌پلاس با استفاده از قابلیت گوشی و عرضه‌ی به‌روزرسان، این قابلیت را در اشل کوچک‌تر در اختیار کاربران خود قرار داده است. البته هنوز مشخص نیست که این نسخه چه زمانی برای گوشی‌ OnePlus5 عرضه می‌شود.

وان‌پلاس۵ گوشی سال ۲۰۱۷ است که از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، دوربین ۱۶ مگاپیکسل، ۸ گیگابایت رم و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد.

منبع: GSMarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی اتابکی

    با سلام چرا این گوشی موجود نمیشه و ایا اصن موجود خواهد شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه