احتمال آپدیت Galaxy S6 به اندروید ۸.۰ وجود دارد

۵ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Samsung Galaxy S6

سامسونگ معمولا برای پرچم‌دارهای گوشی‌های هوشمند خود، دو آپدیت بزرگ اندروید را عرضه می‌کند. یعنی با در نظر گرفتن این سیاست، دو گوشی Galaxy S6 و Galaxy S6 edge اساسا نباید به اندروید ۸.۰ اوریو بروزرسانی شوند. با این حال، طبق گفته‌ی یکی از کارکنان بخش پشتیبانی سامسونگ، این شرکت قصد دارد که دو گوشی Galaxy S6 را هم به جدیدترین نسخه‌ی اندروید بروزرسانی کند.

سامسونگ قصد دارد که دو گوشی Galaxy S6 را هم به جدیدترین نسخه‌ی اندروید بروزرسانی کند.

در حال حاضر حتی برخی از گوشی‌های سری Galaxy A که میان‌رده محسوب می‌شوند هم بروزرسانی‌های بزرگ اندروید را تا دو سال از سوی سامسونگ دریافت می‌کنند. در نتیجه دور از ذهن نیست که سامسونگ بخواهد برای پرچم‌دار چند سال پیش خود هم که البته شروع سری edge سامسونگ را رقم زد، بروزرسان اندروید ۸.۰ را هم عرضه کند.

البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که سامسونگ مستقیما با اپل رقابت می‌کند؛ شرکتی که حتی برای گوشی‌های قدیمی خود هم نسخه‌ای از جدیدترین iOS را عرضه می‌کند. اپل اخیرا تصمیم گرفته است حضوری جدی در کره‌ی جنوبی داشته باشد و گوشی آیفون ۱۰ این شرکت هم در کره، موفقیتی چشم‌گیر داشته است.

با تمام این اوصاف، بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که کارمندان بخش پشتیبانی سامسونگ ممکن است در این مورد، اشتباه کرده باشند.

فعلا تا اعلام خبری رسمی از سوی سامسونگ صبر می‌کنیم.

منبع: Sam Mobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سانیار

    یعنی اس ۶ اندروید ۸ بگیره
    نوت ۵ که ۲ سال پرچمداربوده تا اندروید ۷.انصافه؟

  2. Avatar علی

    سلام
    اصلا این کار سامسونگ قابل قبول نیست.گوشی چند میلیونی ازش میخری ولی از نظر پشتیبانی نرم افزاری واقعا بد هستند.نمیدونم چرا سامسونگ هیچوقت نمیگه گوشی های پرچم دارشو چقد پشتیبانی میکنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه