آیا اندروید N همان اندروید ۷ خواهد بود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل تنها به این موضوع اشاره کرده که جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید با نام N راهی بازار می‌شود و مشخص نیست چه شماره‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. به تازگی شرکت سامسونگ به این موضوع اشاره کرده که اندروید N با نام اندروید ۷ راهی بازار می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ، اندروید N همان اندروید ۷ خواهد بود.

شرکت سامسونگ به تازگی SDK جدید خودش را برای قابلیت MultiWindow گوشی‌های گلکسی عرضه کرده و در توضیحات آن گفته که این SDK با اندروید (N (7.0 سازگار است. از آنجایی که سامسونگ یکی از مهم‌ترین شرکت‌های همکار گوگل به شمار می‌رود، بعید نیست که این اطلاعات صحت داشته باشند.

البته مشخص شدن شماره‌ی این نسخه از اندروید چندان مهم نیست و بیشتر جنبه‌ی تبلیغاتی خواهد داشت. همچنین هنوز نام نهایی این سیستم عامل هم مشخص نشده و نمی‌دانیم نام کامل اندروید N چه چیزی خواهد بود. احتمال دارد که اندروید جدید با یکی از اسم‌های Nutella، Nanaimo Bar، Nut Roll، Neapolitan ice cream یا نام‌های دیگر عرضه شود.

شرکت گوگل چند وقت پیش نسخه‌ی مربوط به توسعه‌دهندگان سیستم عامل اندروید N را منتشر کرده بود و افراد مختلف می‌توانستند آن را روی گوشی خودشان نصب کنند. البته این نسخه هنوز با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و استفاده از آن به افراد معمولی پیشنهاد نمی‌شود.

‌‌‌‌‌‌

منبع: SamMobile

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی

    میشه لیست گوشی هایی که به اندروید ۷ آپدیت میشن رو معرفی بکنید

  2. mahdispd

    من یک پرسش دارم و میخاهم ک ب ان پاسخ دهید ن اینکه فقط انونو تایید کنین لطفن پاسخو ب ایمیلم بفرستین:آیا گلکسی اس۵ از این اندروید پشتیبانی میکنه یا ن؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه