آیا فردا مدلی جدید از گوشی Mi 4i رونمایی خواهد شد؟

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شیائومی یک شرکت الکترونیکی در چین است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های الکترونیکی در زمینه طراحی و توسعه فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی است. این در حالی است که براساس آمارهای منتشر شده، شیائومی دومین شرکت پرفروش گوشی‌های هوشمند در چین است.

شرکت شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر امسال) چند محصول جدید خود را در هند رونمایی کند.

این شرکت از سال گذشته، فعالیت رسمی خود را در بازارهای هند آغاز کرده است؛ براین اساس شیائومی قصد دارد در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر امسال) چند محصول جدید، در این کشور رونمایی کند.
این شرکت به‌تازگی یک تیزر تبلیغاتی برای معرفی یک محصول جدید در هند، منتشر کرده است. البته پیش از این هم اخبار و شایعه‌هایی پیرامون شیائومی و اطلاعات مرتبط با برگزاری یک رویداد خبری برای رونمایی از یک محصول جدید منتشر شده بود.

xiaomi

براساس اطلاعات این تیزر، احتمالا شیائومی قصد دارد نسخه جدیدی از گوشی هوشمند Mi 4i را معرفی کند. این در حالی است که پیش از این شیائومی مدل ۱۶ گیگابایتی گوشی Mi 4i را در هند رونمایی و روانه بازار کرده بود. این گوشی برخلاف مدل اصلی خود که Mi 4 است، بدنه فلزی نداشته و در عوض مانند آیفون ۵c بدنه‌ای تمام پلاستیکی دارد. در گوشی هوشمند Mi 4i از یک صفحه نمایش ۵ اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۵ هشت هسته‌ای، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته شده است.
این در حالی است که براساس وعده‌های قبلی شرکت شیائومی، احتمالا در مدل جدید گوشی Mi 4i، حافظه داخلی ارتقا پیدا کرده و ظرفیت داخلی آن به ۳۲ گیگابایت افزایش خواهد یافت.
در هر صورت تنها یک روز تا زمان رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند شرکت شیائومی زمان باقی مانده است.

منبع : GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه