آیا نسخه موبایل ویندوز ۱۰ در آبان عرضه خواهد شد؟

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای کامپیوترهای شخصی به‌صورت رسمی منتشر کرد. نزدیک به یک سال است که مایکروسافت سعی می‌کند با معرفی ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل کاربران را مجاب به استفاده از آن کند. به‌گفته مایکروسافت قرار است کاربران این‌بار با سیستم‌عاملی متفاوت روبه‌رو باشند.

یکی از مدیران شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت قصد دارد نسخه موبایل سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را در ماه آبان منتشر کند.

یکی از ویژگی‌های این سیستم‌عامل امکان تعامل میان پلتفرم‌های مختلف مانند تبلت، موبایل و کامپیوتر است. این شرکت از روز گذشته امکان به‌روزرسانی و استفاده از ویندوز ۱۰ برای کامپیوترهای شخصی را فراهم کرده است. این در حالی است که این شرکت تا به حال هیچ زمان خاصی را برای ارایه و استفاده از این پلتفرم در گوشی‌های هوشمند اعلام نکرده است. اما به‌تازگی یکی از مدیران مایکروسافت که در آفریقای جنوبی در حال کار است، اطلاعات جدیدی در مورد زمان ارایه این سیستم‌عامل برای موبایل را فاش کرده است. به گفته Anthony Doherty سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های هوشمند در ماه نوامبر (آبان) منتشر خواهد شد.

w10

پیش از این گزارش‌هایی مرتبط با زیان‌های مالی شرکت مایکروسافت در سه ماهه قبل سال مالی ۲۰۱۵ منتشر شده بود که نگرانی‌هایی در مورد زمان و نحوه عرضه‌ی ویندوز ۱۰ برای موبایل را به وجود آورده بود. آقای Doherty در مورد این نگرانی‌ها گفت: ” تصور نمی‌کنم مایکروسافت در این مورد مشکلی داشته باشد. زمانی که به ما نگاه می کنید، متوجه این امر خواهید شد که هدف اصلی ما در شرکت مایکروسافت این است که تمام سرویس‌های خود که باعث بهره‌وری بالاتر کاربران می‌شود را برای همه اکوسیستم‌ها منتشر کنیم.” او افزود:‌ “لازم به ذکر است که در ویژگی Continuum بدون داشتن یک دانگل اختصاصی، کاربر قادر به استفاده از موبایل خود به عنوان یک کامپیوتر شخصی نخواهد بود.” پیش از این اخبار و شایعه‌هایی در مورد جدیدترین گوشی‌های پرچمدار مایکروسافت که قرار بود با ویندوز ۱۰ رونمایی و عرضه شوند منتشر شده بود. احتمالا قرار است نام این پرچمداران لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL باشد. همچنین در این اخبار زمان رونمایی از این گوشی‌ها در ماه مهر پیش‌بینی شده بود. این در حالی است که در حال حاضر پس از سخنان یکی از مدیران مایکروسافت، علاقه‌مندان برای مشاهده این دو گوشی احتمالا باید تا ماه آبان یا آذر منتظر بمانند.

منبع: WMPoweruser

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه