آیا نوت ۵ ماه آینده عرضه می‌شود؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند هفته گذشته خبرها درباره نوت ۵ بسیار زیاد بوده است. از منتشر شدن تصاویر مختلف تا شایعه طراحی یک قلم جدید و حتی مشخص شدن سخت‌افزار به‌کار رفته در آن، علاقه‌مندان به این محصول را هیجان‌زده کرده است.

به‌نظر میرسد که شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی نوت ۵ را در مرداد ماه راهی بازار کند.

تا قبل از این مطمئن بودیم که سامسونگ مانند سال‌های گذشته نوت ۵ را در همایش IFA معرفی می‌کند، چرا که در سال‌های گذشته نسل‌های مختلف گوشی‌های نوت در این نمایشگاه معرفی می‌شدند؛ اما براساس خبری که از سوی وال‌استریت ژورنال منتشر شده، به نظر میرسد که سامسونگ سنت هرساله خودش را عوض کرده و قصد دارد نوت ۵ را در مرداد ماه معرفی کند. سال گذشته گوشی آیفون ۶ پلاس تنها چند روز بعد از نوت ۵ معرفی شد و به همین دلیل روی فروش این گوشی تاثیر گذاشت و باعث شد تعداد کمتری از آن به‌فروش برود. به همین دلیل سامسونگ قصد دارد نوت ۵ را زودتر از قبل معرفی کند تا بتواند کارهای تبلیغاتی بیشتری برای آن انجام بدهد.

Note5

درحالی که سامسونگ سال مالی خوبی را پشت‌سر نگذاشته، سعی دارد روند تبلیغاتی خودش را تغییر دهد تا بتواند محصولات بیشتری را به فروش برساند. براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ قصد ندارد مدل جدید گلکسی نوت اج را معرفی کند و به همین دلیل نوت ۵ دارای یک صفحه‌نمایش کاملا مسطح خواهد بود. اما برای اینکه بتواند با گوشی جدید اپل رقابت کند، درحال ساخت محصول دیگری به نام گلکسی S6 اچ پلاس است. این گوشی از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسبت به گلکسی S6 اج برخوردار است و به نظر می‌رسد که در کنار نوت ۵ راهی بازار خواهد شد. مدتی پیش اطلاعات سخت‌افزاری این گوشی هم منتشر شده بود. با توجه به عرضه دو گوشی جدید از سوی سامسونگ، به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد به شکل جدی‌تری با اپل رقابت کند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه