آیفون‌های تقلبی واقعی‌تر شده‌اند

۲۶ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی ویدیویی از یک آیفون جدید از چین به بیرون درز کرده است؛ ویدیویی که ظاهرا iPhone SE جدید را نشان می‌دهد و از برنامه‌های اپل برای استفاده از طراحی iPhone X در دیگر محصولات این شرکت می‌گوید.

تصور می‌کنیم که با یک دستگاه تقلبی طرف باشیم که منوی آن به خوبی طراحی شده است.

این ویدیوی منتشر شده، به نظر یک آیفون واقعی را نشان می‌دهد؛ یک آیفون که شبیه به مدل SE است، ولی صفحه نمایش آن حاشیه ندارد و یک بریدگی هم شبیه به iPhone X در بالای آن قرار گرفته است. حتی در پشت گوشی هم از یک سیستم دوربین دوتایی استفاده شده است. حتی بیشتر که دقت می‌کنیم، قابلیت‌های نرم‌افزاری مختص iPhone X یعنی فرمان‌های لمسی آن را روی این آیفون کوچکتر می‌بینیم.

در حالی که معمولا چنین دستگاه‌هایی تقلبی هستند، ولی سیستم عاملی که در این ویدیو می‌بینیم، از منوها گرفته تا حساب کاربری iCloud به درستی نشان داده می‌شوند.

با تمام این اوصاف، تصور می‌کنیم که با یک دستگاه تقلبی طرف باشیم که منوی آن به خوبی طراحی شده است. کمی که بیشتر توجه کنیم، می‌بینیم که آیکون قفل بعد از باز شدن، باقی می‌ماند. حتی اگر هم اپل در حال حاضر مشغول ساخت مدل بعدی iPhone SE باشد، به این زودی‌ها مدل نهایی آن را دست کسی نخواهیم دید؛ آن هم به این وضوح.

شنیده‌ایم که اپل احتمالا امسال سه گوشی جدید خواهد ساخت؛ دو مدل ارتقا یافته از iPhone X و یک آیفون ارزان‌تر.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسین میم

    آقای میرزایی حقیقتا این تیتر مناسب متن نیست و چیز دیگری رو القا می‌کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه